روایت نماینده ولی فقیه در مازندران از عشق رییس جمهور به مردم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

روایت نماینده ولی فقیه در مازندران از عشق رییس جمهور به مردم - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی عصر دوشنبه در مراسم بزرگداشت سیدالشهدای خدمت، خادم الرضا (ع) آیت الله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور انقلابی و مردمی و همراهان خدوم ایشان در دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران، اظهار کرد: آیت الله رییسی با تمام وجودش برای مردم می سوخت و به عشق مردم تلاش می کرد و ذره ای در این دو روزی که مازندران بودند، اظهار خستگی نکردند.

وی افزود: حتی در جلسه آخر که همراه استاندار در خدمتشان بودیم، قرار بود در جمع وزرا مصوباتی خوانده شود و در یک مورد بحث این بود که چند روز دیگر باید آماده شود، ایشان فرمودند که چرا دو هفته دیگر؟ دو ساعته تصمیمش را بگیرید و به من بگویید، شب یا نیمه شب آماده هستم، دفتر جلسه برگزار می کنم و کار مردم را پیگیری می کنیم زیرا کار مردم یک لحظه هم نباید عقب بماند.

آیت الله محمدی لایینی گفت: می گویند شهید باید شهید زندگی کند و ایشان شهیدانه زندگی می کرد و برای ما این حادثه سنگین بود.

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: ایشان در این عمر 63 ساله هر جایی که مشغول کار آبادانی شد وظیفه خود را به نحو احسن انجام داد و اخلاق محور بوده است.

عضو خبرگان رهبری با تسلیت شهادت آیت الله رییسی یادآور شد: رهبر بزرگوارمان پنج روز عزای عمومی اعلام کردند و دستور دادند که طبق اصل 131 باید ظرف 50 روز ریاست جمهوری آینده انتخاب شود و از الان همه باید به فکری رییسی دیگری به جای این رییسی باشیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "روایت نماینده ولی فقیه در مازندران از عشق رییس جمهور به مردم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "روایت نماینده ولی فقیه در مازندران از عشق رییس جمهور به مردم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427