اعتبارات سفر دولت مربوط به موزه دفاع مقدس مازندران جذب شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، سرهنگ پاسدار محمد حسن سلامی پیش ازظهر دوشنبه در نشست بررسی آخرین وضعیت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران تقدیم 10 هزار و چهارصد شهید و 174 هزار رزمنده و ایثارگران دیار علویان را نشانه ای از ولایتمداری و مجاهدت مردمان این خطه عنوان کرد.

این مسیول با اعلام اینکه اعتبارات سفر اول ریاست جمهوری در خصوص مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران تقریباً به طور کامل جذب شده است، اظهار امیدواری کرد نگاه ویژه ای در خصوص مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان در سفر دوم بوجود آید.

در این نشست محسن منصوری معاون اجرایی رییس جمهور با تجلیل از تلاش ها و مجاهدت های مردم مازندران در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اظهار امیدواری کرد با اختصاص اعتبارات لازم، مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران در حداقل زمان ممکن مورد بهره برداری مردم و جوانان استان قرار گیرد.

در حاشیه این دیدار جلسه ای با حضور سرهنگ پاسدار «محمدحسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مازندران و «علی بابایی کارنامی» نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی و «محمدعلی نوبخت» فرماندار ساری و «علی طالبی» فرماندار میاندورود در دفتر معاون اجرایی رییس جمهوری برگزار شد و آخرین وضعیت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران بررسی شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اعتبارات سفر دولت مربوط به موزه دفاع مقدس مازندران جذب شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اعتبارات سفر دولت مربوط به موزه دفاع مقدس مازندران جذب شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.