پودر قهوه فوری حاوی عصاره قارچ گانودرما

بر خلاف قارچ گانودرمای خالص که مصرف غیر اصولی آن می تواند منجر به مسمومیت کبدی بشود، عوارض قهوه فوری سوپریم تقریبا صفر است و به طور کلی ترکیب شدن قارچ گانودرما با قهوه علاوه بر اینکه اثربخشی آن را افزایش می دهد، می تواند تمام عوارض احتمالی قارچ گانودرمای خام را نیز از بین ببرد.البته انتخاب طعم مناسب با توجه به دلیلی که می خواهیم از قهوه ی گانودرما استفاده کنیم بسیار حایز اهمیت است چرا که هر طعم در کنار تاثیرات مثبت خود، ممنوعیت های مصرفی هم برای برخی از افراد دارد که در ادامه به موارد منع مصرف قهوه فوری سوپریم اشاره می کنیم.

قهوه

محصول گانودرما  که در واقع همان قهوه حاوی عصاره قارچ گانودرما لوسیدوم هست برای اولین بار است که در ایران تولید می شود. شرکت ایرانی دکتر بیز اولین و تنها تولید کننده های فرآورده های گانودرما در ایران است که موفق شده تا قارچ گانودرما را به بهترین شیوه مصرف آن یعنی قهوه گانودرما تولید و عرضه کند.

در حال حاضر قهوه دکتر بیز در 5 طعم اصلی عرضه می شود که عبارتند از:

  • قهوه فوری سوپریم
  • قهوه موکا گانودرما
  • قهوه لاته گانودرما
  • قهوه ماسالا گانودرما
  • هات چاکلت گانودرما

در واقع هر طعم قهوه دکتر بیز علاوه بر دارا بودن قارچ گانودرما دارای ترکیبات و موارد دیگری بوده که باعث تغییر در طعم و خواص هر کدام از طعم ها می شود.

همچنین علاوه بر قهوه گانودرما دکتر بیز، شرکت بیز محصولات دیگری حاوی عصاره قارچ گانودرما نیز تولید کرده است که در حوزه ی پوست و زیبایی قرار می گیرند و شامل انواع شامپو، سرم مو و صابون می شود.

منع مصرف قهوه سوپریم

به صورت کلی مصرف قهوه فوری سوپریم برای افرادی که فشار خون بالا دارند و یا افراد با اختلالات قلبی عروقی توصیه نمیشود و این افراد به جای قهوه سوپریم می توانند از دو طعم دیگر استفاده نمایند. به دلیل افزایش جریان خون در بدن پس از صرف قهوه سوپریم، مصرف آن برای کسانی که انواع مختلف مشکلات قلبی عروقی از جمله گرفتگی عروق، نارسایی قلبی، فشار خون بالا و … را دارند به هیچ وجه توصیه نمیشود و ممنوعیت دارد.

پودر قهوه فوری سوپریم دکتر بیز

آنچه در این مقاله مشاهده خواهید کرد:

قبل از مصرف هر محصول شناخت ویژگی ها و مشخصات آن به شما کمک می کند که بتوانید با توجه به شرایط خود بهترین نمونه را انتخاب نمایید.

پودر قهوه فوری سوپریم دکتر بیز که از محصولات درمانی و بسیار پرطرفدار است توسط کمپانی بیز و در ایران تولید می شود. این محصول در تمام دنیا در 4 کشور کانادا، انگلیس، چین و ایران موجود می باشد.

بسته های این قهوه دقیقا شبیه به شامل 20 ساشه به وزن 20 گرم است که وزن کامل بسته 400 گرم می باشد. بر روی بسته بندی این محصول ضمانت اصالت کالا، سیب سبز سلامت، سیب حلال و تاییدیه وزارت غذا و دارو درج شده است که نشان از کیفیت محصول می باشد.

قهوه فوری سوپریم

برای خرید گانودرما سوپریم به سایت مراجعه شود .ترکیبات این مدل از محصولات گانودرما که برای شما در نظر گرفته ایم شامل قهوه فوری عربیکا، عصاره قارچ گانودرما، عصاره جینسینگ و خرنوب می باشد که به صورت کاملا معین با هم ترکیب شده اند و حدود 1 الی 3 ماه برای تاثیرگذاری اولیه و 6 الی 12 ماه برای درمان کامل بیماری ها می توانید از این محصول بهره ببرید.

مزایای استفاده از پودر قهوه فوری سوپریم دکتر بیز

شعاری که را با آن می شناسند، “گیاه پادشاهان، پادشاه گیاهان” می باشد. خود این جمله خود بیانگر همه چیز است و نشان از خاصیت و فواید بسیار زیاد این محصول می باشد.

بعضی از ورزشکاران برای چربی سوزی از پودر قهوه فوری سوپریم دکتر بیز استفاده می کنند که علاوه بر آن خاصیت عضله سازی را نیز دارا می باشد و می تواند در کنار انواع دیگر قهوه های گانودرما همچون گزینه مناسبی برای مصرف روزانه ورزشکاران باشد.

همچنین این نوشیدنی حاوی انواع املاح، ویتامین ها و… می باشد و نیاز بدن را از مصرف روزانه بسیاری از مواد بی نیاز می کند. بعضا برای درمان برخی بیماری ها از پودر قهوه فوری سوپریم دکتر بیز بهره بسیار زیادی می برند.

قهوه فوری سوپریم دکتر بیز

از دیگر مزایای استفاده از پودر قهوه فوری سوپریم دکتر بیز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • افزایش تمرکز و بهبود عملکرد مغز و حافظه
  • انرژی زا می باشد و خستگی را از بین می برد
  • کاهش اشتها و کاهش وزن را به مانند به همراه دارد
  • تقویت قوای جنسی
  • آرامبخش و کاهنده استرس بوده و این خواص را می توان در نیز یافت
  • کاهنده سطح قند خون و کلسترول در بدن
  • افزایش طول عمر
  • بهبود عملکرد قلب که کاری مشابه با را انجام می دهد
  • درمان ناباروری در آقایان
  • درمان بیماری های ام اس و پارکینسون
  • درمان آکنه، چین و چروک، جوش های پوستی و… که دقیقا خواص مشابه است
  • افزایش سیستم ایمنی بدن
  • افزایش قدرت باروری بانوان
  • درمان بیماری های ریوی

معمولا از پودر قهوه فوری سوپریم دکتر بیز برای لاغری استفاده می شود که بسیار موثر است. همچنین برای درمان زگیل تناسلی(hpv) نیز از این قهوه بهره می برند و به راحتی بیماری را درمان می کنند.

از طرف دیگر برای بهبود عملکرد حافظه، تسکین روح و روان، کاهش استرس، درمان سستی و ناتوانی جسمی و… نیز از این محصول استفاده می کنند. همچنین به علت دارا بودن عصاره میوه خرنوب در این محصول، خواصی همچون رفع تورم ریه، عضله سازی در ورزشکاران و… را نیز دارا می باشد.

قهوه گانودرما و جینسینگ برای لاغری

موارد منع مصرف و عوارض قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز

در قسمت بالا به مزایا و خواص این قهوه اشاره کردیم. اما همانطور که می دانید مصرف هرچیزی برای تمامی افراد مناسب نیست و ممکن است که برای برخی از افراد حتی نتیجه عکس داشته باشد.

مصرف بیش از حد قهوه سوپریم باعث بروز تپش قلب، بی قراری شدید، تنگی نفس، بی خوابی، افزایش میزان تعریق، لرزش دست و سردردهای شدید می شود. توصیه می شود روزانه بیش از 2 ساشه را مصرف نکنید.

همچنین مصرف قهوه سوپریم باعث افزایش جریان خون در کل بدن می شود. به همین دلیل افرادی که سابقه مشکلات انتعقادی، قلبی عروقی و فشار خون بالا دارند مصرف این محصول و حتی محصول توصیه نمی شود.

کودکان، زنان باردار و شیرده و افرادی که سابقه حساسیت به قارچ گانودرما دارند به هیچ عنوان از این نوشیدنی استفاده نکنند. در نهایت در صورت مشاهده هرگونه علایم غیرطبیعی همانند سرگیجه، تهوع، تپش قلب، بی قراری و… مصرف نوشیدنی را قطع کنید و با پزشک مشورت نمایید.

طریقه مصرف پودر قهوه فوری سوپریم دکتر بیز

قهوه ماسالا با قارچ گانودرما 20 عددی بسته بندی شده و در اختیار شما قرار گرفته است .قبل از استفاده از هر محصول روش استفاده از آن را به طور کامل مطالعه بفرمایید که دچار مشکل خاصی نشوید و نتیجه مد نظر را از مصرف آن دریافت نمایید.

روش مصرف این محصول به صورت زیر می باشد:

  • ابتدا یک ساشه از قهوه را داخل یک فنجان بریزید
  • سپس به آن آب جوش اضافه نمایید و خوب هم بزنید
  • می توانید این نوشیدنی را سرد و یا گرم میل بفرمایید
  • در طول روز مصرف کنید زیرا شبانه از خواب جلوگیری می کند

این روزها بسیار زیاد شده است پس برای سالم ماندن این محصولات بهتر است آنها را در جای خشک و خنک نگهداری کنید و از تابش مستقین نور خورشید به آن جلوگیری نمایید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پودر قهوه فوری حاوی عصاره قارچ گانودرما" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی, کسب و کار ایرانی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پودر قهوه فوری حاوی عصاره قارچ گانودرما"، کلیک کنید.

زهرا رضی

زهرا هستم، نویسنده ای که با جسارت به واکاوی مسائل پرداخته و از پرسیدن سوالات سخت نمی‌ترسم. در این سایت، با نگاهی موشکافانه به مسائل اجتماعی و اقتصادی، به دنبال یافتن پاسخ‌های واقعی و ارائه راه حل‌های خلاقانه هستم.