مرغ و گوشت مورد نیاز هیئات مذهبی مازندران تامین شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

مرغ و گوشت مورد نیاز هیئات مذهبی مازندران تامین شد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، بابک مؤمنی چهارشنبه شب در جلسه ستاد تنظیم بازار استان اظهار کرد: مرغ منجمد و گوشت مورد نیاز هیأت‌های مذهبی و بازار استان تأمین شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران در این جلسه خواستار تأمین مرغ منجمد و گوشت مورد نیاز هیأت‌های مذهبی شده و گفت: با توجه به تعطیلات تاسوعا و عاشورای حسنی تمهیدات لازم اندیشیده شود تا هیچ گونه کمبودی در باز استان احساس نشود.

وی افزود: به دستور ستاد تنظیم بازار استان تعدادی از کشتار گاه‌های سطح استان به صورت کشیک فعالیت خود را تا شب تاسوعا ادامه خواهند داد تا کمبودی در تولید و تأمین مرغ آماده به طبخ در سطح استان وجود نداشته باشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مرغ و گوشت مورد نیاز هیئات مذهبی مازندران تامین شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مرغ و گوشت مورد نیاز هیئات مذهبی مازندران تامین شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.