جوی نسبتا پایدار طی 6 روز آینده در مازندران

براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، آسمان استان مازندران از روز یکشنبه 20 تا شنبه 26 خردادماه همراه با جوی نسبتا پایدار، صاف تا نیمه ابری و در اوایل شب با افزایش ابر پیش بینی می شود.

جوی نسبتا پایدار طی ۶ روز آینده در مازندران

آفتاب نیوز :

طبق اعلام هواشناسی مازندران آسمان استان در روزهای یکشنبه و دوشنبه 20 و 21 خرداد، صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش محسوس دما پیش بینی می شود.

براساس همین گزارش آسمان استان در روزهای سه شنبه و چهارشنبه 22 و 23 خرداد، صاف تا نیمه ابری و در بعدازظهر و اوایل شب با افزایش ابر و در ارتفاعات نیمه غربی استان با رگبار پراکنده و وزش باد همراه است.

طبق اعلام هواشناسی مازندران وضعیت جوی استان در روزهای پنج شنبه 24 تا روز شنبه 26 خردادماه صاف تا نیمه ابری و در بعدازظهر و اوایل شب با افزایش ابر در ارتفاعات استان با رگبار و رعدوبرق و وزش باد توام خواهد بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جوی نسبتا پایدار طی 6 روز آینده در مازندران" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جوی نسبتا پایدار طی 6 روز آینده در مازندران"، کلیک کنید.