ضد آفتاب درماتیپیک پوست چرب و جوش دار

یکی از معضلات افراد دارای پوست چرب و جوش دار این است که از هر محصولی نمی توانند استفاده کنند، چرا که ممکن است باعث تشدید جوش های صورت آن ها و ایجاد چربی اضافی بر روی پوستشان شود. همانطور که می دانید، یکی از مهم ترین محصولات برای مراقبت از پوست در برابر عوامل محیطی کرم ضدچروک گاتیو است. این محصولات از پوست شما در برابر اشعه مضر آفتاب محافظت می کنند. اما یک کرم ضد آفتاب مناسب برای پوست چرب چه ویژگی هایی باید داشته باشد که باعث ایجاد جوش و ترشح چربی در پوست نشود؟ مطمینا در این محصول باید از ترکیبات با خاصیت کنترل چربی پوست و ضد آکنه استفاده شود که در عین محافظت از پوست، از ایجاد لک، جوش و کومدون ها نیز جلوگیری کند.

پوست

برخی از ویژگی های بارز ضد آفتاب درماتیپیک مدل Anti-Acne:

  • مناسب برای پوست های چرب و جوش دار: این محصول با ساختار سبک و فاقد چربی، منافذ پوست را مسدود نمی کند و از ایجاد جوش و آکنه جلوگیری می کند.
  • پوشش دهی بالا: این ضد آفتاب با SPF 50، از پوست در برابر طیف وسیعی از اشعه های مضر خورشید (UVA و UVB) محافظت می کند و از ایجاد آفتاب سوختگی، لک و تیرگی پوست جلوگیری می کند.
  • کنترل کننده چربی پوست: این محصول با تنظیم ترشح چربی پوست، از ایجاد چربی اضافی روی پوست جلوگیری می کند و به مات شدن پوست کمک می کند.
  • ضد التهاب و ضد جوش: این ضد آفتاب با دارا بودن ترکیبات ضد التهاب و ضد جوش، به التیام و تسکین پوست های ملتهب و تحریک شده کمک می کند و از ایجاد جوش و آکنه جدید جلوگیری می کند.
  • مقاوم در برابر آب و تعریق: این محصول با فرمولاسیون ضد آب و تعریق، برای استفاده در فعالیت های ورزشی و روزهای گرم و آفتابی مناسب است.

نحوه استفاده از ضد آفتاب درماتیپیک مدل Anti-Acne:

  • 15 دقیقه قبل از قرار گرفتن در معرض آفتاب، مقدار مناسبی از ضد آفتاب را روی پوست تمیز و خشک صورت و گردن بزنید.
  • هر 2 ساعت یکبار، ضد آفتاب را تمدید کنید، به خصوص بعد از تعریق و شنا.
  • از تماس ضد آفتاب با چشم خودداری کنید.

کرم ضد آفتاب بی رنگ درماتیپیک مدل آنتی آکنه یکی از بهترین ضد آفتاب ها برای پوست چرب است که با  SPF50 عرضه می شود. این محصول از حداکثر درجه حفاظتی پوست برخوردار است و مانع آسیب اشعه UV به سلول های پوستی می شود. ضمن اینکه این ضد آفتاب بی رنگ است، اما اثری از سفیدی بر روی پوست باقی نمی گذارد.

ویژگی های کرم ضد آفتاب بی رنگ درماتیپیک مدل آنتی آکنه 

  • مناسب برای پوست چرب
  • دارای بافت نرم و سبک با جذب بالا
  • جلوگیری از ایجاد جوش و آکنه
  • کوچک کننده منافذ و کنترل ترشح چربی در پوست
  • مجهز به فیلترهای تینوسرب ام و اس برای محافظت از پوست در برابر نور آفتاب
  • حاوی مواد آبرسان و مرطوب کننده
  • مقاوم در برابر آب و تعریق
  • ایجاد یک لایه مات بر روی پوست و جلوگیری از برق زدن پوست در اثر گرما
  • بدون ایجاد سفیدی بر روی پوست
  • فاقد چربی

مزایای مصرف کرم ضد آفتاب بی رنگ درماتیپیک مدل آنتی آکنه

همیشه استفاده از کرم ضد آفتاب پر از مزیت بوده است.خواص تونیک هیر فرند مدل آنتی آکنه مناسب برای پوست چرب با SPF50 نیز همانند محصولات مشابه خود از پوست شما در برابر آفتاب سوختگی، ایجاد لک و بیماری ناشی از اشعه مضر آفتاب محافظت می کند. خوبی این کرم این است که منافذ باز را کوچک می کند و با کنترل ترشح چربی و مبارزه با باکتری های مواد جوش، از ایجاد آکنه و جوش هم جلوگیری می کند. ضمن اینکه این ضد آفتاب بی رنگ، پوست شما را آبرسانی می کند و هیچ رد سفیدی و ماسیدگی بر روی پوست باقی نمی گذارد.

نحوه مصرف کرم ضد آفتاب بی رنگ درماتیپیک مدل آنتی آکنه

  • 15 تا 20 دقیقه قبل از خروج از منزل و قرار گرفتن در معرض آفتاب، از کرم ضد آفتاب استفاده کنید تا مواد آن به خوبی جذب پوست شود و در اثر گرمای آفتاب ریزش نکند.
  • هر 2 ساعت یکبار مصرف ضد آفتاب را تمدید کنید.

کرم ضد آفتاب بی رنگ درماتیپیک برای چه کسانی مناسب است؟

این محصول برای افرادی که پوست چرب و مستعد جوش دارند کاملا مناسب است. ضمن اینکه فاقد چربی بوده و به هیچ وجه اثر سفیدی و براقیت بر روی پوست باقی نمی گذارد. متخصصین خارجی استفاده تونیک ضدریزش مو بیز بعد از استفاده این کرم رو بشدت پیشنهاد میکنند

ترکیبات و مواد تشکیل دهنده کرم ضد آفتاب بی رنگ درماتیپیک

بیس اتیل هگزیل اکسی فنول متوکسی فنیل تریازین، متیلن بیس-بنزوتریازولیل تترا متیل بوتیل فنول، آکوا، دسیل گلوکوزاید، پروپیلن گلایکول، زانتان گام، پلی آکریلامید، سی 13-14 ایزوپارافین، لورت -7، کربومر و سوربیتان اولیات، پارافینیوم لیکوییدیوم، پلی سوربات 80، کاپریلیک/کاپریک تری گلیسیرید، تری دست 6، بوتیلن گلایکول، آب، عصاره اسپیریا اولماریا، آزلوگلایسینا،  ایزوپروپیل میریستات، زینک پی سی ای، فنوکسی اتانل، کاپریلیل گلایکول، بیزابولول، لسیتین، الکل، سدیم لاکتات، عصاره پورفیرا آمبیلیکالیس، فنوکسی اتانل، نیاسینامید، دی سدیم ا.د.ت.آ، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی و آب دیونیزه.

یادداشت پایانی

، یکی از بزرگترین داروخانه های آنلاین و اینترنتی کشور است که بیش از صدها نوع محصول آرایشی، دارویی، مکمل و … به فروش می رساند. این مجموعه با به کارگیری کارمندان مجرب در ارایه بهترین خدمات به مشتریان خود گام برداشته و همواره بر اصل کیفیت محصول و رضایتمندی مشتریان خود پایبند است. با مراجعه به سایت داروخانه صبا می توانید محصول مورد نظر خود را جستجو کرده و پس از اطلاع از قیمت، جزییات و اطلاعات محصول نسبت به خرید آن اقدام کنید.

برای خرید کرم ضد آفتاب بی رنگ درماتیپیک مدل آنتی آکنه مناسب برای پوست چرب با SPF50، می توانید از طریق سایت داروخانه صبا اقدام کنید. همچنین در داروخانه صبا انواع محصولات آرایشی و مراقبتی پوست عرضه می شود که می توانید با مراجعه به سایت و مشاهده قیمت های آن ها اقدام به خرید کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ضد آفتاب درماتیپیک پوست چرب و جوش دار" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی, کسب و کار ایرانی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ضد آفتاب درماتیپیک پوست چرب و جوش دار"، کلیک کنید.