برسی؛ معرفی جاروبرقی کندی مدل KCA 

در این مطلب با موضوع معرفی جاروبرقی کندی مدل KCA  و دیگر مطالب لوازم خانگی در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

بازیگران

معرفی جاروبرقی کندی مدل KCA

توجه به برند یکی از اصول اولیه خرید جاروبرقی است تا از هدر رفتن پول و انرژی خود جلوگیری کنید. برند کندی با قدمتی حدود 70 سال و در بسیاری از کشورهای جهان از جمله ایران یکی از موفق ترین بازیگران در زمینه تولید و فروش لوازم خانگی محسوب می شود. در زمینه تجهیزات نظافتی نیز این شرکت دارای محصولات ارزشمندی از جمله جاروبرقی KCA مدل کندی می باشد که در ادامه به ارائه آن می پردازیم.

وضعیت:

  • مدل این محصول دارای کیف می باشد که در منازل و خانه های مدرن بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و با سایر محصولات همین برند یعنی مدل جاروبرقی Zerowatt KZTE مقایسه می شود. قدرت بیشتری دارد یعنی 2500 وات و 5 لیتر بزرگتر که نیاز به استفاده مداوم را از بین می برد.
  • همچنین دارای وزن مناسبی است که برای جابجایی و جابجایی آسان در هنگام نظافت می توانید کابل 8 متری را که به صورت خودکار به شما کار می کند جمع آوری کنید.
  • جنس پاکت نامه پارچه ای است و به راحتی قابل شستشو است تا در صورت عدم استفاده به عملکرد اولیه بازگردد البته با بیش از 10 لایه پاکت کاغذی نیز عرضه می شود.
  • یکی دیگر از جنبه های مثبت وجود فیلتر هپا این فیلتر دارای مزایای زیادی است که مهمترین آنها این است: ذرات و کثیفی را جذب می کند و هوا را تمیز می کند.
  • لوله تلسکوپی که از فولاد مستحکم ساخته شده است تنظیم ارتفاع را با توجه به قد کاربر ارائه می دهد و در نهایت با سه برس برای فرش پارکت و سطوح نظافت را آسان می کند.

معرفی جاروبرقی کندی مدل KCA 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی؛ معرفی جاروبرقی کندی مدل KCA " هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی؛ معرفی جاروبرقی کندی مدل KCA "، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید