برسی؛ معرفی ماشین لباسشویی کرال مدل TFW 49403 ظرفیت 9 کیلوگرم 

در این مطلب با موضوع معرفی ماشین لباسشویی کرال مدل TFW 49403 ظرفیت 9 کیلوگرم  و دیگر مطالب لوازم خانگی در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

اقتصاد

معرفی ماشین لباسشویی کرال مدل TFW 49403 در 9 کیلوگرم

دنیای برندهای مختلف به قدری گسترده و بزرگ است که نمی توان همه آنها را به طور جامع شناخت اما شرکت هایی هستند که در تولید محصولات خاصی در زمینه لوازم خانگی تخصص دارند به عنوان مثال بسیاری از ما پاناسونیک را می شناسیم. در ایران با چرخ گوشت مرغوب و پارس خزر با طرفداران مختلف … یکی از برندهای معروف ارائه دهنده ماشین لباسشویی و ظرفشویی باکیفیت به نام کرال می باشد و در ادامه به معرفی یکی از محصولات به نام مدل ماشین لباسشویی کرال می پردازیم. TFW-49403 ظرفیت 9 کیلوگرم.

توضیحات:

یکی از شرایط مهم و اولیه از ماشین لباسشویی بخر ظرفیت آن باید با توجه به جمعیت و نوع نیاز انتخاب شود این مدل با 8 کیلوگرم مناسب برای یک خانواده پرجمعیت است. نکته مهم بعدی این است که بسته به نوع جنس و ساختار پارچه و لباس خود می توانید برنامه شستشو را انتخاب کنید زیرا دارای 15 برنامه شستشوی اصلی و 6 برنامه دستی است که البته در مقایسه با کرالا. ماشین لباسشویی مدل TFW-48403 تعداد برنامه کم است ولی کارایی مطلوبی دارد.

با توجه به استفاده گسترده از این دستگاه پارامتر مهم بعدی میزان مصرف برق است به خصوص که در سال های اخیر بحث محیط زیست و صرفه جویی در مصرف انرژی جایگاه ویژه ای پیدا کرده و تبدیل به یک امر شده است و به همین دلایل نیز حائز اهمیت است. با خرید TFW-49403 محصولی کاملا اقتصادی خواهید داشت زیرا دارای رتبه انرژی A+++ می باشد.

نکته بعدی این است که دارای موتور اینورتر می باشد همانطور که در توضیحات موتورها در معرفی ماشین لباسشویی GF-1414 کندی در 14 کیلوگرم در حین کار مقدار مورد نیاز کاهش می یابد بنابراین به طور کلی هزینه برق مصرف به شدت کاهش خواهد یافت.

صدای کم لوازم خانگی مزیت بزرگی برای ایجاد اختلال در امنیت و حریم خصوصی در حین کار محسوب می شود و این محصول نیز با همین ویژگی ها میزان صدای آن در حین کار 58 دسی بل و در هنگام شستشو 77 دسی بل است. در مورد سایر مزایای آن به اختصار می توان گفت که شستشو و اتوکشی آسان است و در هنگام شروع کار می توانید به راحتی لباس اضافه یا خارج کنید.

معرفی ماشین لباسشویی کرال مدل TFW 49403 ظرفیت 9 کیلوگرم 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی؛ معرفی ماشین لباسشویی کرال مدل TFW 49403 ظرفیت 9 کیلوگرم " هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی؛ معرفی ماشین لباسشویی کرال مدل TFW 49403 ظرفیت 9 کیلوگرم "، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید