برسی؛ معرفی ماشین  لباسشویی  پاکشوما  مدل  PWT-6530K  ظرفیت  6.5 کیلوگرم 

در این مطلب با موضوع معرفی ماشین  لباسشویی  پاکشوما  مدل  PWT-6530K  ظرفیت  6.5 کیلوگرم  و دیگر مطالب لوازم خانگی در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

جاروبرقی

معرفی ماشین لباسشویی پاکشوما مدل PWT-6530K ظرفیت 6.5 کیلوگرم

نظافت به ویژه از نظر لباس یکی از مهم ترین مفاهیم شخصی است که در همه فرهنگ ها مهم است و می توان از طریق خرید انواع لوازم خانگی و شخصی مانند ماشین لباسشویی جاروبرقی اتو و سشوار به آن دست یافت . یکی از برندهای معتبر در زمینه تولید و فروش لوازم خانگی پاکشوما نام دارد که سابقه طولانی در این زمینه دارد و فعالیت خود را از سال 1354 با تولید ماشین لباسشویی – نیمه اتوماتیک آغاز کرد. امروزه این برند خانگی طیف وسیعی از اجاق های مایکروویو جاروبرقی یخچال های آبی و گازی و سایر لوازم خانگی را برای بازار مصرف عرضه می کند. اگر به دنبال خرید ماشین لباسشویی هستید به شما توصیه می کنیم ادامه مطلب را که به معرفی و توضیح ویژگی های ماشین لباسشویی 6.5 کیلوگرمی پاکشوما مدل PWT-6530LN می پردازد را فراموش نکنید.

توضیحات:

  • بدنه آن ساده اما شیک طراحی شده و بدنه آن از پلاستیک سبک و مقاوم ساخته شده است که مشکلی در کارکرد و حمل و نقل آن ایجاد نخواهد کرد.
  • ظرفیت شش و نیم کیلوگرمی برای یک خانواده کوچک 3-4 نفره مناسب است و 3 برنامه مجزا برای تمیز کردن لباس های ما در نظر گرفته شده است.
  • شستشو و خشک کردن توسط دو موتور مجزا انجام می شود و به همین دلیل برای هر بخش دارای پیچ تنظیم جداگانه است.
  • هنگامی که مشغول کار هستید اگر به یاد دارید که لباس هایی در اطرافتان افتاده یا باید کمی بیشتر شسته شوند می توانید آن ها را به دستگاه اضافه کنید.
  • سیستم شستشوی آبشاری نیز حداکثر تمیزی را برای شما به ارمغان می آورد.
  • نگران نویز و لرزش آن نباشید زیرا لرزش و نویز کمی را تجربه خواهید کرد که آن را به یک دستگاه کارآمد تبدیل می کند.
  • علاوه بر تمامی موارد ذکر شده دارای قابلیت تنظیم زمان دارای سینی ذخیره سازی دارای پمپ تخلیه و دو لوله سرد و گرم می باشد.

معرفی ماشین  لباسشویی  پاکشوما  مدل  PWT-6530K  ظرفیت  6.5 کیلوگرم 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی؛ معرفی ماشین  لباسشویی  پاکشوما  مدل  PWT-6530K  ظرفیت  6.5 کیلوگرم " هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی؛ معرفی ماشین  لباسشویی  پاکشوما  مدل  PWT-6530K  ظرفیت  6.5 کیلوگرم "، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید