برسی؛ معرفی ماشین لباسشویی پاکشوما  مدل  TFI-83403  ظرفیت  8 کیلوگرم

در این مطلب با موضوع معرفی ماشین لباسشویی پاکشوما  مدل  TFI-83403  ظرفیت  8 کیلوگرم و دیگر مطالب لوازم خانگی در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

استیل

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFI-83403 ظرفیت 8 کیلوگرم را معرفی می کنیم

در ایران کمبود سرمایه اجتماعی ملی و صنعتی وجود ندارد و شرکت های زیادی خارج از این سرمایه ملی مورد توجه و فعالیت هستند. در بین برندهای ایرانی پاکشوما از سال 1354 سابقه ای چهل ساله در زمینه تولید و فروش لوازم خانگی دارد که با تولید ماشین لباسشویی نیمه اتوماتیک شروع به کار کرد و هم اکنون بهترین آب و گاز و جاروبرقی را تولید می کند. و … یکی از معروف ترین هاست و همکاری بسیار خوبی را با شرکت های معروف اروپایی و آسیایی آغاز کرده است. برای این منظور در ادامه به معرفی یکی از محصولات این شرکت به نام ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFI-83403 با ظرفیت 8 کیلوگرم می پردازیم.

توضیحات:

کارایی این ابزار در شستشو خلاصه می شود و هر چه آپشن های مرتبط با آن بیشتر باشد عملکرد بهتر و نتایج بهتری را شاهد خواهیم بود. در ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFI-83403 با ظرفیت 8 کیلوگرم این نکته را به خوبی مشاهده می کنیم. شستشو با 16 برنامه ویژه و 8 برنامه تنظیم دستی امکان پذیر است علاوه بر این قابلیت افزودن لباس در حین کار را دارد سیستم شستشوی MIX & WASH از رنگ شدن لباس ها در زمان جلوگیری می کند. شستشوی تاخیری به شما این فرصت را می دهد که به راحتی وسایل را در خانه قرار دهید تا بتوانید به موقع به سر کار برسید. همه این موارد بر روی صفحه نمایش LED نمایش داده می شود.

بعد از ظرفیت فاکتور مهم بعدی قدرت و ظرفیت این محصول 8 کیلوگرم برای شستشو و 5 کیلوگرم برای خشک کردن است که می تواند از طبقه متوسط ​​خانوار باشد. قابلمه از استیل ضد زنگ ساخته شده و ماندگاری این مدل را دارد و همچنین از آسیب دیدن لباس جلوگیری می کند. سرعت چرخش موتور 1400 دور در دقیقه می باشد که قدرت خوبی محسوب می شود و در نهایت باید گفت که با خرید TFI-83403 محصولی مطمئن خواهید داشت زیرا مصرف آن 5.44 وات در ساعت خواهد بود.

معرفی ماشین لباسشویی پاکشوما  مدل  TFI-83403  ظرفیت  8 کیلوگرم

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی؛ معرفی ماشین لباسشویی پاکشوما  مدل  TFI-83403  ظرفیت  8 کیلوگرم" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی؛ معرفی ماشین لباسشویی پاکشوما  مدل  TFI-83403  ظرفیت  8 کیلوگرم"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید