برسی؛ معرفی ماشین  لباسشویی  پاکشوما مدل WFI 10141 ظرفیت 10 کیلوگرم

در این مطلب با موضوع معرفی ماشین  لباسشویی  پاکشوما مدل WFI 10141 ظرفیت 10 کیلوگرم و دیگر مطالب لوازم خانگی در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

صنعت

معرفی ماشین لباسشویی پاکشوما مدل WFI 10141 ظرفیت 10 کیلوگرم

خانواده های فقیر و پرجمعیت در زمینه خرید لوازم خانگی نیاز به لوازمی با ابعاد بزرگتر و قابلیت های بیشتر از دانستن آن دارند بسیاری از برندها محصولاتی را در اندازه و کارکرد ارائه می دهند تا همه بتوانند از آنها استفاده کنند مخصوصا در مورد مارینا. در خرید ماشین لباسشویی چون بسیاری از خانواده ها لباس های کثیف دارند و ماشین لباسشویی خوب مورد نیاز است. پاکشوما برند معتبر و قدیمی ایرانی که در این صنعت حضور فعال دارد به همین منظور ماشین لباسشویی پاکشوما مدل WFI 10141 با وزن 10 کیلوگرم در دو رنگ سفید و نقره ای را روانه بازار کرده است.

توضیحات:

  • در چنین محصولی ظرفیت از اهمیت ویژه ای برخوردار است و از این نظر باید گفت که این دستگاه با قابلمه 10 کیلوگرمی می تواند انتخاب مناسبی برای یک خانواده پرجمعیت باشد.
  • نکته بعدی داشتن موتور اینورتر است همانطور که در توضیحات این موتورها در معرفی ماشین لباسشویی GF-1414 کندی مدل 14 کیلوگرمی اشاره شد نسل جدیدی از فناوری در لوازم خانگی محسوب می شود. که به طور خودکار در هنگام راه اندازی به میزان مورد نیاز برق را کاهش می دهد و در حین کار به مقدار مورد نیاز کاهش می یابد بنابراین به طور کلی هزینه برق مصرفی به میزان قابل توجهی کاهش می یابد ++ + رتبه انرژی; نور است و حداکثر 1400 دور در دقیقه دارد که قدرت خوبی برای اعداد است.
  • شستشو در 22 مدل موجود در این مدل در اختیار شما قرار می گیرد و این بدان معناست که می توانید با توجه به نیاز خود و البته نوع پارچه و رنگ آن برنامه را انتخاب کنید. اگر نیاز به شستشوی سریع دارید و فکر می کنید انجام آن در دستگاه غیرممکن است باید خبر خوبی باشد که برنامه 14 دقیقه ای این امکان را به شما می دهد.
  • اگر خرید یک دستگاه هوشمند و مدرن یکی از نیازهای اصلی شماست؛ WFI 10141 دارای این ویژگی است و با کمک Simply-fi می توانید دستگاه را به صورت بی سیم متصل و کنترل کنید که کارایی آن را افزایش می دهد علاوه بر این از طریق عیب یابی هوشمند می توانید علت خرابی یا ضعیف بودن را شناسایی کنید. مشکلات پیشرفت و شغلی
  • می توانید تصور کنید که دستگاهی با اندازه و ظرفیت آن بسیار پر سر و صدا است اما پاکشوما این مشکل را حل کرده است و میزان صدا در هنگام کار 79 دسی بل است که کمی بیشتر از یک یخچال سنتی است.

معرفی ماشین  لباسشویی  پاکشوما مدل WFI 10141 ظرفیت 10 کیلوگرم

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی؛ معرفی ماشین  لباسشویی  پاکشوما مدل WFI 10141 ظرفیت 10 کیلوگرم" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی؛ معرفی ماشین  لباسشویی  پاکشوما مدل WFI 10141 ظرفیت 10 کیلوگرم"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید