برسی؛ معرفی ماشین لباسشویی  پاکشوما  مدل WFU 91409  ظرفیت 9 کیلوگرم 

در این مطلب با موضوع معرفی ماشین لباسشویی  پاکشوما  مدل WFU 91409  ظرفیت 9 کیلوگرم  و دیگر مطالب لوازم خانگی در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

الماس

معرفی ماشین لباسشویی پاکشوما مدل WFU 91409 9 کیلویی

یکی از اصول مهم خرید لوازم خانگی در بسیاری از کشورها حمایت از محصولات داخلی است اما برندهای داخلی باید به کیفیت و احترام به مشتریان پایبند باشند. در بین تولیدکنندگان ایرانی پاکشوما بدون شک این اصل را در محصولاتی مانند ماشین لباسشویی آب سرد و … رعایت کرده است که به همین منظور به معرفی یکی از آنها ماشین لباسشویی 9 کیلوگرمی پاکشوما مدل WFU 91409 می پردازیم. ارائه

توضیحات:

  • در چنین محصولی انعطاف پذیری مهم و حائز اهمیت است از این نظر باید گفت که این دستگاه با قابلمه 9 کیلوگرمی می تواند انتخاب خوبی برای یک خانواده پرجمعیت باشد. جنس درام الماس است که برای جلوگیری از آسیب به لباس ها استفاده می شود و شستشوی اتوماتیک درام (Drum Clean) باعث افزایش طول عمر این دستگاه می شود.
  • دعوتنامه 16 مدل موجود در این مدل به شما داده می شود و این بدان معناست که شما می توانید با توجه به نیاز خود و البته نوع پارچه و ترکیب آن برنامه را انتخاب کنید. اگر نیاز به شستشوی سریع دارید و فکر می کنید انجام آن در دستگاه غیرممکن است باید خبر خوبی باشد که برنامه 14 دقیقه ای این کار را برای شما انجام می دهد. اطلاعات مربوط به هر برنامه بر روی صفحه LED نمایش داده می شود.
  • افزودن کارمنت یا امکان اضافه یا درآوردن لباس در حین شستشو مزیت بزرگی است که امکان خرید این مدل را فراهم می کند.
  • 1400 دور در دقیقه بهترین قدرت برای WFU 91409 است و مهمتر از آن با تمام این ویژگی ها رتبه انرژی +++A دارد و خریدی مقرون به صرفه خواهد بود.
  • می توانید تصور کنید که دستگاهی با اندازه و ظرفیت آن بسیار پر سر و صدا است اما پاکشوما این مشکل را حل کرده است و سطح صدا در هنگام کار 62 دسی بل و در هنگام خشک کردن 79 دسی بل است که کمی بیشتر از یخچال معمولی دارای سیستم بالانس خودکار است. برای جذب ارتعاشات که یک مزیت بزرگ محسوب می شود.
  • زمانی که کار دارید و زمان استراحت و خواب فرا رسیده است امکان تاخیر در شستشو به مدت 24 ساعت به شما این امکان را می دهد که با خیال راحت شستشو را به تاخیر بیندازید.
  • سیستم تنظیم هوشمند چرخه خشک کردن و برنامه ضد چروک EASY IRON بهترین نتایج را پس از شستشوی کامل ایجاد می کند.

معرفی ماشین لباسشویی  پاکشوما  مدل WFU 91409  ظرفیت 9 کیلوگرم 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی؛ معرفی ماشین لباسشویی  پاکشوما  مدل WFU 91409  ظرفیت 9 کیلوگرم " هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی؛ معرفی ماشین لباسشویی  پاکشوما  مدل WFU 91409  ظرفیت 9 کیلوگرم "، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید