برسی؛ معرفی ماشین  لباسشویی  دکستر  مدل DWT-854B  ظرفیت  8.5 کیلوگرم

در این مطلب با موضوع معرفی ماشین  لباسشویی  دکستر  مدل DWT-854B  ظرفیت  8.5 کیلوگرم و دیگر مطالب لوازم خانگی در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

جاروبرقی

معرفی ماشین لباسشویی دکستر مدل DWT-854B ظرفیت 8.5 کیلوگرم

در میان برندهایی که در زمینه تولید و فروش لوازم خانگی فعال هستند نام های زیادی وجود دارد که شاید برخی از آن ها زیاد شنیده نشود اما این موضوع نافی کیفیت محصولات آنها نیست اما نیاز به شناخت بیشتر دارند. (دکستر) متولد 1390 است و محصول در زمینه خشکشویی به عنوان نوع می باشد. ماشین لباسشویی اتوماتیک و نیمه اتوماتیک ماشین ظرفشویی و ابزارهای دیگری مانند جاروبرقی نیز وجود دارد که در ادامه به معرفی ماشین لباسشویی دکستر مدل DWT-854B با ظرفیت 8.5 کیلوگرم از این گروه تولیدی می پردازیم.

توضیحات:

  • بسیاری از مردم فکر می کنند که تنها نوع کارآمد آن مدل تمام اتوماتیک است و ماشین لباسشویی های دوقلو کارایی کمتری دارند اما در بسیاری از موارد این مدل ها کارایی بیشتری خواهند داشت و برخی فضاها نیاز به استفاده از آن ها دارند. این مدل با ظرفیت 8.5 کیلوگرم برای یک خانواده 5 تا 6 نفره کافی است و دارای قدرت 800 دور در دقیقه است که مطلوب است.
  • از نظر ظاهری بدنه فلزی در رنگ الکترواستاتیک ساده و شیک خواهد بود و همچنین مقاوم طراحی شده است.
  • مهمترین چیز این است که در مقایسه با همان مدل نویز کمتر است حتی سه برابر بیشتر از یک مسواک برقی در 60 دسی بل یعنی صدا فقط 20 دسی بل هم در حین کار و هم در هنگام تمیز کردن دارد و این یک بی نظیر است. و ویژگی فراوان
  • در مورد برنامه شستشو باید گفت که دارای 3 روش مختلف می باشد که در آن تمامی لباس ها از طریق سیستم آبشاری و پروانه حباب ساز شسته می شود که نظافت را کامل می کند. اگر فراموش کردید که لباس ها را بشویید و در حین کار به یاد داشته باشید باید به شما گفته شود که در حین شستن فرصت اضافه کردن لباس ها را دارید.
  • ویژگی بدون پرز به شما کمک می کند تا لباس های خود را بدون لک و یا لباس های حیوان خانگی و غیره را کاملا تمیز کنید.

معرفی ماشین  لباسشویی  دکستر  مدل DWT-854B  ظرفیت  8.5 کیلوگرم

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی؛ معرفی ماشین  لباسشویی  دکستر  مدل DWT-854B  ظرفیت  8.5 کیلوگرم" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی؛ معرفی ماشین  لباسشویی  دکستر  مدل DWT-854B  ظرفیت  8.5 کیلوگرم"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید