برسی؛ معرفی کولر گازی آکس مدل ASW-H12A4/DA

در این مطلب با موضوع معرفی کولر گازی آکس مدل ASW-H12A4/DA و دیگر مطالب لوازم خانگی در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

تصفیه هوا

معرفی مدل Axe ASW-H12A4/DA

حفظ تعادل دمای بدن یکی از مهم ترین نکات در حفظ سلامتی و جلوگیری از عوارضی مانند گرما و سرما است دلیل خرید لوازم خانگی مانند نوعی بادبخاری و غیره که در این امر کمک می کنند همیشه در مرکز توجه هستند. اگر به دنبال محصولی دوتایی هستید که در تمام طول سال برای شما قابل استفاده باشد بهتر است معرفی کولر گازی Ax مدل ASW-H12A4/DA را از دست ندهید.

توضیحات:

  • در ابتدا باید گفت که مدل تیپ ASW-H12A4/DA تقسیم بندی شده و نه تنها برای سرمایش بلکه برای تامین گرما نیز کاربرد دارد و می توان گفت دستگاه تست و گرمایش را به صورت یکجا خریداری کرده اید. محصول
  • به لطف موتور قدرتمند با ظرفیت 12000 می توان شاهد گرمایش و سرمایش در کمترین زمان بود اما تفاوت اصلی این مدل با سایر انواع هوای Aux وجود موتور اینورتر است که علاوه بر عمر طولانی تر می تواند باشد زیرا گفته می شود انرژی کمتری مصرف می کند و راندمان بیشتری دارد
  • جنس آن از فلز و پلاستیک می باشد اما وزن زیادی ندارد و در حمل و نصب مشکلی نخواهد داشت.
  • سطح نویز بسیار پایین 55 دسی بل یکی دیگر از نکات خوب قابل ذکر است. میزان تهویه 10 متر در 4 جهت می باشد که برای مکان های مختلف مناسب می باشد.
  • مصرف کم نکته مهم دیگری است که باید به آن اشاره کرد زیرا در برخی از دوره های سال نیاز به جابجایی دائمی دارید و بنابراین می تواند تاثیر زیادی بر قبض برق شما داشته باشد اما نگران نباشید که این مدل دارای کلاس A است.
  • با فیلتر هوای هپا پلاسما شاهد این نکته خوب هستیم که علاوه بر عملکرد عادی دستگاه تصفیه هوا هوای تمیز و بدون ذرات و گرد و غبار را تنفس خواهید کرد.
  • در نهایت استفاده از آن آسان است زیرا دارای پنل و کنترل از راه دور است.

معرفی کولر گازی آکس مدل ASW-H12A4/DA

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی؛ معرفی کولر گازی آکس مدل ASW-H12A4/DA" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی؛ معرفی کولر گازی آکس مدل ASW-H12A4/DA"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید