برسی؛ معرفی ماشین ظرفشویی کندی مدل CDPN 2D622O

در این مطلب با موضوع معرفی ماشین ظرفشویی کندی مدل CDPN 2D622O و دیگر مطالب لوازم خانگی در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

ساعت

معرفی ماشین ظرفشویی کندی مدل CDPN 2D622O

خرید بهترین ماشین ظرفشویی می تواند سرعت زیادی در کار در خانه داشته باشد و به ما کمک کند ساعت ها و زمان بیشتری را بدون نگرانی با مهمانان خود بگذرانیم یا این زمان را صرف کارهایی مانند مطالعه کارهای هنری و یا… در کنار این موارد خرید لوازم خانگی مدرن نیز می کند. برای داشتن بهترین استفاده و سازماندهی در خانه ضروری است. در این زمینه مدل ماشین ظرفشویی Kennedy CDPN 2D622O یک محصول برجسته است.

توضیحات:

این دستگاه ها دارای دو نوع رومیزی و دستگاهی می باشند که به صورت یکجا مورد استفاده قرار می گیرند و 10 لیتر آب مصرف می کنند و مناسب برای شستشوی ظروف برای 13 مهمانی هستند و همچنین 10 برنامه ارائه شده است و می توانید با توجه به نیاز خود انتخاب کنید ماشین ظرفشویی مدل Kennedy CDPN 1 D 390 دارای برنامه دیگری است اما مشکلی نخواهد داشت کار با آن آسان است علاوه بر این برنامه ها دکمه هایی نیز برای اتصال لمسی طراحی شده است.

همچنین مصرف انرژی نکته مهم بعدی است که این روزها خیلی ها به آن فکر می کنند میزان انرژی این محصول + A است بعلاوه بی صدا است و 43 دسی بل خواهد بود که آنقدر کم است که باعث تحریک یا تحریک نمی شود. گوش ها را سوراخ کنید دو نکته مهم دیگر که در مورد ویژگی های این محصول قابل ذکر است عبارتند از:

  • دارای شیر آب با قابلیت AQUA STOP (ضد نشتی آب)
  • امکان به تاخیر انداختن زمان شستشو تا 24 ساعت با توجه به برنامه و کار شما

معرفی ماشین ظرفشویی کندی مدل CDPN 2D622O

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی؛ معرفی ماشین ظرفشویی کندی مدل CDPN 2D622O" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی؛ معرفی ماشین ظرفشویی کندی مدل CDPN 2D622O"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید