برسی؛ معرفی ماشین لباسشویی کندی  مدل GF-1414  ظرفیت 14 کیلوگرم

در این مطلب با موضوع معرفی ماشین لباسشویی کندی  مدل GF-1414  ظرفیت 14 کیلوگرم و دیگر مطالب لوازم خانگی در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

تکنولوژی

معرفی ماشین لباسشویی کندی مدل GF-1414 در 14 کیلوگرم

Candy یکی از معتبرترین برندهای جهانی از نظر تولید و فروش لوازم خانگی خاستگاه این برند ایتالیا می باشد که به دلیل کیفیت بازار جهانی را به دست آورده است. ماشین لباسشویی 14 کیلویی کندی مدل GF-1414 یکی از محصولات خاص و منحصربفرد به حساب می آید که ظرفیت بالایی دارد و به همین دلیل برای کسانی که می خواهند شستشو را یک یا چند بار انجام دهند مطمئنا بسیاری از افراد خانواده این ابزار مفید است.

توضیحات:

اول از همه مهم ترین و مهم ترین نکته در مورد این محصول داشتن موتور اینورتر در این نوع موتور است که نسل جدیدی از تکنولوژی تولید و جزء مهم در تولید است. ماشین لباسشویی بخر اعتقاد بر این است که در هنگام راه اندازی به طور خودکار جریان را به مقدار مورد نیاز افزایش می دهد و در حین کار آن را به مقدار مورد نیاز کاهش می دهد به طوری که به طور کلی هزینه برق مصرفی به طور قابل توجهی کاهش می یابد علاوه بر این دارای رتبه انرژی است. A .این موتور همچنین دارای حداکثر 1400 دور در دقیقه است که قدرت مورد نیاز محسوب می شود.

بعد از استحکام و قدرت نکته مهم و کارایی این نوع ماشین لباسشویی این است که این مدل دارای 15 حالت با توجه به نوع لباس و ساختار لباس است که همیشه توسط دکمه اصلی قابل تنظیم است. . زمانی که وقت ندارید یا نیازی به شستن لباس های زیادی ندارید کافی است از برنامه 14 دقیقه ای استفاده کنید. از دیگر کاربردها می توان به برنامه لباس های ظریف نخی و بچه گانه اشاره کرد.

اما آخرین نکته مهم این است که در مدل قدیمی شاهد نویز زیادی هستیم اما کندی این مشکل را با محصول کاملا حل کرده است و GF-1414 را زمانی که با صدای معمولی 60 دسی بل کار می کند مانند صدای صحبت کردن یا کار دو نفر با مسواک در حالت آبکشی برق وجود دارد حدود 79 دسی بل است.

معرفی ماشین لباسشویی کندی  مدل GF-1414  ظرفیت 14 کیلوگرم

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی؛ معرفی ماشین لباسشویی کندی  مدل GF-1414  ظرفیت 14 کیلوگرم" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی؛ معرفی ماشین لباسشویی کندی  مدل GF-1414  ظرفیت 14 کیلوگرم"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید