برسی؛ تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن مدل 49XK550 – سایز 49 اینچ

در این مطلب با موضوع تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن مدل 49XK550 – سایز 49 اینچ و دیگر مطالب لوازم خانگی در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

ال ای دی

تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن مدل 49XK550 – سایز 49 اینچ

در گذشته انتخاب و خرید تلویزیون کار بسیار ساده ای بود زیرا تنها یک کارکرد داشت و بیشتر مردم از آن برای تماشای برنامه های تلویزیونی استفاده می کردند. اما این روزها امکانات و قابلیت های آن بسیار اضافه شده و شاهد دستگاهی مرده با امکانات مدرن هستیم. در ایران دو برند Xvision و TCL با نظارت مادیران جایگاه خود را در بین مصرف کنندگان باز کرده و به برندهای معروفی تبدیل شده اند. تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن مدل 49XK550 – سایز 49 اینچ یکی از آن نتایج است.

الزامات ظاهری و طراحی:

مدل XK550 یکی از آن تلویزیون های ساده و شیک است. برای محیط های متوسط ​​طراحی شده است و از زبان طراحی بسیار ساده و در عین حال جذاب استفاده می کند. رنگ یکسان فریم و پاها این محصول را زیباتر کرده است.

مشخصات و مشخصات فنی:

در مورد کیفیت تصویر این محصول باید گفت FULL HD می باشد که به همین دلیل می تواند تصاویری با رزولوشن 1080×1920 نمایش دهد. نسبت صفحه نمایش به بدنه 16:9 است و در کل نسبت به کیفیت صفحه نمایش قابل قبول است. در قسمت صدا، این محصول دارای یک بلندگوی 8 واتی با توان کلی 16 وات می باشد و صدا نیز با توجه به سایز تلویزیون و محیطی که برای آن در نظر گرفته شده، در قسمت پایین قاب قرار می گیرد.

جدا از این ها، پورت های زیادی دارد که به آن اجازه می دهد به دستگاه های دیگر متصل شود. دارای دو پورت USB برای اتصال فلش مموری و همچنین سه پورت HDMI برای این مدل است که می توان از آن برای به اشتراک گذاری فایل های صوتی و تصویری استفاده کرد. اگر دستگاه های قدیمی دارید، اتصالات کامپوننت و کامپوزیت نیز در این مدل تعبیه شده است تا آنها را به این تلویزیون متصل کنید.

گیرنده دیجیتال داخلی تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن مدل 49XK550 – سایز 49 اینچ قدرتمند است و به شما این امکان را می دهد که کانال های مختلف را بدون وقفه و مشکل تماشا کنید.

علاوه بر این موارد باید اضافه کرد که دارای ابزارهای زیر نیز می باشد:

  • Time Machine Tool یا Time Shift
  • امکان پخش عکس، فیلم و موسیقی از حافظه USB
  • قابل استفاده به عنوان مانیتور
  • اتصال MHL در دسترس است

تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن مدل 49XK550 – سایز 49 اینچ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی؛ تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن مدل 49XK550 – سایز 49 اینچ" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی؛ تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن مدل 49XK550 – سایز 49 اینچ"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427