برسی؛ تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 55XLU825 – سایز 55 اینچ

در این مطلب با موضوع تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 55XLU825 – سایز 55 اینچ و دیگر مطالب لوازم خانگی در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

ال ای دی

تلویزیون ال ای دی هوشمند Xvision مدل 55XLU825 – سایز 55 اینچ

ایکس ویژن در سال های اخیر به یک برند شناخته شده تبدیل شده است که گزینه ای عالی برای خرید تلویزیون محسوب می شود. این برند که زیر نظر مادیران فعالیت می کند، هم از نظر عرضه تلویزیون های معمولی و هم از نظر عرضه تلویزیون های هوشمند جایگاه خوبی در بازار ایران به دست آورده است. یکی از محصولات این شرکت تلویزیون LED هوشمند X Vision مدل 55XLU825 آماده است. قیمت تلویزیون اگرچه این امر به طراحی و جنبه های فنی مهم بستگی دارد، اما این برند توانسته دستگاهی قابل قبول با قیمتی مقرون به صرفه ارائه دهد.

الزامات ظاهری و طراحی:

متمایز کردن تلویزیون از فلز حس استحکام و مقاومت را می دهد که در واقع همینطور است. از همه مهمتر، شکل پایه و نحوه قرارگیری آن نیاز به میز بزرگتری برای قرار دادن آن دارد. پس سعی کنید طول میز حداقل ده سانتی متر بیشتر از طول این مدل باشد. زیبایی طراحی بدنه و فریم در این محصول در کنار سایر محصولات مورد توجه قرار گرفته و بیشترین ظرافت و زیبایی را دارد. اندازه 49 اینچی برای فضاها و خانه های امروزی مناسب است.

مشخصات و مشخصات فنی:

کیفیت تصویر و صدا:

نسل جدید تلویزیون ها از نظر رزولوشن بسیار پیشرفت کرده اند، استفاده از پنل ها در استاندارد 4K رایج شده است. همچنین این محصول مادیران از رزولوشن Ultra HD و رزولوشن 3840×2160 پیکسل بهره می برد. برای توضیح این سطح از وضوح باید گفت که 4 برابر بیشتر از تلویزیون فول اچ دی است. نسبت بالای صفحه نمایش به بدنه، زاویه دید عالی و حاشیه های کم را برای تجربه تماشای عالی به شما می دهد. همچنین امکان پخش تصاویر با فرمت های H.264, H.265/MPEG2, MPEG4 نیز وجود دارد. محتوای با قابلیت HDR بهبود کیفیت قابل توجهی را تجربه خواهد کرد.

با این مدل علاوه بر تصاویر باکیفیت، از صدایی دلنشین و کامل لذت خواهید برد. در واقع صدا و تصویر با هم در محصول حرکت می کنند. استفاده از دو بلندگوی 10 واتی با توان کلی 20 وات این هماهنگی را ممکن کرد. این اسپیکرها با فناوری Dolby، DTS-HD و DTS True Surround صدایی مجزا، فراگیر و واقعی و فراگیر را برای شما به ارمغان خواهند آورد. اگر این میزان صدا شما را راضی نمی کند با کمک درگاه نوری می توان از یک سیستم صوتی مجزا در کنار آن استفاده کرد.

پورت ارتباطی

به اشتراک گذاری و انتقال اطلاعات بین این مدل و سایر دستگاه های چند پورت از قبل پیش بینی شده است. سه پورت USB موجود است، یکی USB 3.0 و دیگری USB 2.0 است که برای اتصال حافظه های خارجی کاربرد بیشتری دارد. وجود چهار پورت HDMI نیز امکان اشتراک گذاری تصاویر از سایر دستگاه های دیجیتالی را با کیفیت بالا به تلویزیون فراهم می کند. اگر دستگاه قدیمی در خانه دارید، نگران نباشید، قطعات و پورت ها برای آن طراحی شده اند.

سایر ویژگی ها و خلاصه:

امکان اتصال به اینترنت و وبگردی یکی از مزایای بزرگ آن است خرید مدل تلویزیون ال ای دی هوشمند X vision 49XLU825 گیرنده دیجیتال داخلی READY به شما امکان می دهد بسیاری از کانال های خانگی را با کیفیت خوب تماشا کنید. پشتیبانی از فرمت های صوتی، تصویری و تصویری از دیگر مواردی است که باید به آن اشاره کرد. موارد دیگری که در این زمینه قابل ذکر است عبارتند از:

  • اندروید نسخه 5.1 و حافظه داخلی 8 گیگابایت
  • مجهز به پردازنده دو هسته ای
  • دارای عملکرد آینه صفحه نمایش WiFi
  • قابلیت پخش صدا در فرمت های MP3, AC3, HE-AAC, LPCM/WMA

در پایان X-Vision ثابت کرد که می تواند رقیبی جدی برای برندهای خارجی باشد و محصولات باکیفیت را با قیمت های حتی بهتر عرضه کند. اگر خانه ای متوسط ​​با جلوی بزرگ دارید، تلویزیون 55 اینچی انتخاب خوبی است.

تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 55XLU825 – سایز 55 اینچ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی؛ تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 55XLU825 – سایز 55 اینچ" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی؛ تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 55XLU825 – سایز 55 اینچ"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427