برسی؛ ماشین لباسشویی تی سی ال مدل TWG-702S ظرفیت 7 کیلوگرم 

در این مطلب با موضوع ماشین لباسشویی تی سی ال مدل TWG-702S ظرفیت 7 کیلوگرم  و دیگر مطالب لوازم خانگی در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

لباسشویی

ماشین لباسشویی TCL TWG-702S 7 کیلویی

خرید بهترین ماشین لباسشویی یکی از اولویت های اصلی اکثر ما در هنگام خرید لوازم خانگی و لوازم خانگی است. برندهای زیادی در این زمینه فعالیت می کنند که همگی محصولات قابل تاملی دارند. اگر یک خانواده دو یا سه نفره هستید و به دنبال محصولی کاربردی و مفید برای این منظور هستید; ماشین لباسشویی TCL TWG-702S 7 کیلویی شاید بهترین گزینه باشد

ویژگی های فنی ماشین لباسشویی مدل TCL مدل مرتبط ” TWG-702S 7 کیلوگرم (نقره)

این محصول مادیران در نگاه اول چه در رنگ سفید و چه نقره ای حسی مدرن و دلنشین را القا می کند، تمام نکات با سادگی و البته آزادی عمل و کاربردی در نظر گرفته شده است. طراحی گلدان های این محصول نیز به همین صورت است مدل مربوط به ” TWE600 از تکنیک های ضد رسوب استفاده می شود، یعنی دیگ ها به گونه ای طراحی می شوند که کثیفی و چربی روی لباس ها جمع نشود. همچنین تابه از استیل و دارای سرعت چرخش 1200 دور در دقیقه با ظرفیت 7 کیلوگرم می باشد که به طور کامل پاسخگوی نیاز خانواده 3 نفره امروزی می باشد.

با توجه به نیاز مشتری و در نظر گرفتن شرایط شستشو، 16 حالت برای تنظیم راحت تر در این محصول تعبیه شده است، از شستشوی سریع تا برنامه لباس های نخی و …. یعنی اگر اتفاقی برای شما افتاد و خواستید ماشین را خاموش کنید می توانید و بین 3 تا 24 روز بعد می توانید به راحتی برنامه را بازگردانی کنید. مهم ترین نکته در نظر گرفتن تمامی این ویژگی ها است، دستگاه TWE-600 دارای رتبه مصرف انرژی A+++ است و مصرف بسیار کمی را به دست می آورد.

سایر ویژگی ها و ویژگی ها: Over Flow: در صورت نشت آب فوراً متوقف شود.

  • برنامه شستشو
  • سیستم تعادل خودکار هوشمند برای لباس
  • قابلیت اضافه کردن لباس هنگام شستشو
  • برنامه شستشوی ضد حساسیت و ضد باکتری
  • قفل کودک

ماشین لباسشویی تی سی ال مدل TWG-702S ظرفیت 7 کیلوگرم 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی؛ ماشین لباسشویی تی سی ال مدل TWG-702S ظرفیت 7 کیلوگرم " هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی؛ ماشین لباسشویی تی سی ال مدل TWG-702S ظرفیت 7 کیلوگرم "، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427