برسی؛ ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل XTW-720SB ظرفیت 7 کیلوگرم

در این مطلب با موضوع ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل XTW-720SB ظرفیت 7 کیلوگرم و دیگر مطالب لوازم خانگی در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

لباسشویی

ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل XTW-720SB ظرفیت 7 کیلوگرم

برای خرید لوازم خانگی اگرچه برند سازنده بسیار مهم است و اغلب ترجیح می دهند از برندهای خارجی در ایران خرید کنند، اما در سال های اخیر دو برند TCL و Xvision که در تولید تلویزیون مشارکت داشته اند، در حال حاضر در حال تولید خانگی است. تجهیزاتی مانند ماشین لباسشویی را نیز می فروشند و به دلیل استفاده از تکنولوژی روز و مهارت های فراوان، این تجهیزات در بسیاری از موارد قابلیت رقابت با کالاهای خارجی را دارند. به همین منظور در ادامه به معرفی یکی از محصولات این شرکت با نام می پردازیم ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل XTW-720SB ظرفیت 7 کیلوگرم ما پرداخت خواهیم کرد


ویژگی های ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل XTW-720SB (نقره ای رنگ)

اولین و مهم ترین نکته در مورد این ماشین لباسشویی این است که دارای رتبه مصرف انرژی +++A است که در بین بسیاری از رقبا یکی از بهترین و پایین ترین ها است. برای این دستاورد از فناوری جدید و ویژه ای استفاده شد که مهمترین آن کنترل جریان آب برای جلوگیری از خطر نشتی است که از آسیب بیشتر جلوگیری می کند.

در مورد موتور این دستگاه باید گفت که قدرتمند بوده و دارای قدرت 1200 دور در دقیقه می باشد. ماشین لباسشویی Xvision XTW-720SB از 16 حالت شستشو پشتیبانی می کند و علاوه بر آن از آنجایی که ظرفیت 7 کیلوگرمی دارد برای خانواده های 2 تا 3 نفره مناسب است.

عملکرد Eco Wash را دارد: با فعال کردن آن گرمایش دستگاه در دمای 20 درجه شروع به کار می کند. در این حالت لباس ها در زمان کوتاه تری و با آب کمتری شسته می شوند و در نتیجه شستشو و مصرف انرژی بهتری دارند. همچنین دارای ویژگی Easy Ironing است که باعث می شود لباس ها در حین شستشو چروک نشوند.

X Vision همچنین از فولاد ضد زنگ در ساخت تابه استفاده کرده است. علاوه بر مورد ذکر شده از فناوری شستشوی ضد حساسیت برای تمیز کردن بهتر لباس ها با سیستم متعادل کننده خودکار لباس برای قرارگیری یکنواخت لباس ها و جلوگیری از گره خوردن آنها استفاده شد.

از دیگر ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صفحه نمایش LED
  • یک قفل کودک وجود دارد
  • سیستم متعادل کننده خودکار لباس
  • تجهیزات دیر لباسشویی
  • دستگاه حفاظت از سرریز (کنترل سرریز)

ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل XTW-720SB ظرفیت 7 کیلوگرم

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی؛ ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل XTW-720SB ظرفیت 7 کیلوگرم" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی؛ ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل XTW-720SB ظرفیت 7 کیلوگرم"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427