برسی؛ ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل XTW-600B ظرفیت 6 کیلوگرم

در این مطلب با موضوع ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل XTW-600B ظرفیت 6 کیلوگرم و دیگر مطالب لوازم خانگی در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

لباسشویی

ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل XTW-600B ظرفیت 6 کیلوگرم

مادیران یکی از برندهای معتبر در زمینه تولید و فروش لوازم برقی و لوازم خانگی می باشد، یکی از برندهای فعال تحت کنترل این شرکت X-vision می باشد که به دلیل حضور در بازار داخلی موفق بوده است. کیفیت و قیمت مناسب اگر قصد خرید جهیزیه دارید و به خصوص اگر به دنبال خرید یک ماشین لباسشویی ارزان قیمت و جمع و جور هستید که برای دو نفر قابل استفاده باشد و گران نباشد؛ ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل XTW-600B با ظرفیت 6 کیلوگرم انتخاب خوبی به حساب می آید که به صورت جداگانه در مورد برخی از آنها صحبت خواهیم کرد.

ویژگی های ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل XTW-600B

رتبه بندی انرژی نوعی استاندارد است که امروزه در اکثر دستگاه های اطراف خود شاهد آن هستیم و تمایل به خرید دستگاه های کم مصرف برای کاهش هزینه ها نیز امروزه افزایش یافته است. ماشین لباسشویی Xvision XTW-600B با ظرفیت 6 کیلوگرم دارای رتبه انرژی A+++ می باشد که نشان دهنده راندمان بالا و مصرف برق بسیار کم است. موتور آن نسبت به ظرفیتش قدرت کمتر و سایز کوچکتری دارد و قدرت چرخشی 1000 دور در دقیقه دارد.

علاوه بر این موارد، دارای تخصص ضد آلرژی یا برنامه متخصص آلرژی نیز می باشد. این برنامه برای لباس های کودک و پوست های حساس مناسب است. در واقع با این روش خاص، الیاف باقی مانده را از لباس پاک می کنید. سیستم قطع خودکار نیز با فعال شدن چرخه شستشو در هنگام قطع آب متوقف می شود و پس از رفع مشکل، شستشو را در همان چرخه از سر می گیرد. ویژگی Over Flow همچنین باعث می شود در صورت نشتی آب، ماشین لباسشویی بلافاصله از کار بیفتد.

از جمله مواردی که در مورد ویژگی های مدل XTW-600B باید گفت:

  • صفحه نمایش LED
  • نمایش زمان باقیمانده شستشو
  • درام کریستالی برای رسیدگی به الیاف لباس
  • سیستم تعادل خودکار هوشمند برای لباس
  • قابلیت اضافه کردن لباس هنگام شستشو
  • برنامه شستشوی اتوماتیک دیگ
  • قفل کودک

ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل XTW-600B ظرفیت 6 کیلوگرم

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی؛ ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل XTW-600B ظرفیت 6 کیلوگرم" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی؛ ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل XTW-600B ظرفیت 6 کیلوگرم"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427