نقد و بررسی گلکسی واچ ۵ پرو

در این مطلب با موضوع نقد و بررسی گلکسی واچ ۵ پرو و دیگر مطالب ساعت هوشمند در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

گلکسی

بررسی گلکسی واچ 5 پرو

امروزه گلکسی واچ 5 پرو یکی از قوی ترین اعضای خانواده ساعت های هوشمند سامسونگ است که با فناوری جدید در دستان مخاطبان خود قرار گرفته است. گلکسی واچ 5 پرو انقلاب سامسونگ در تولید ساعت های هوشمند است که توانست با قابلیت های حرفه ای خود در عرصه رقابت با دیگر حریفان سرسخت رقابت کند. آیا قیمت گلکسی واچ 5 پرو با مشخصات آن مطابقت دارد؟

در ادامه با بررسی تخصصی به شما خواهیم گفت که Samsung Watch 5 Pro در جنبه های مختلف مانند باتری، ویژگی های سلامت، عملکرد و شارژ سریع حرف هایی برای گفتن دارد و به عنوان یک غول هوشمند روانه بازار شده است.

مشخصات و قیمت سایر مدل ها را ببینید: Galaxy Watch 5 40mm Galaxy Watch 5

قیمت گلکسی واچ 5 پرو

سوال شما شنوندگان عزیز این است که واقعا قیمت Galaxy Watch 5 Pro چقدر است و برای خرید Galaxy Watch 5 Pro چقدر باید هزینه کنید؟ بد نیست بدانید که قیمت فعلی ساعت سامسونگ واچ 5 پرو با توجه به ویژگی هایی که در ادامه با آنها بیشتر آشنا خواهید شد در کارخانه سامسونگ 299 دلار قیمت دارد، اما فراموش نکنید که قیمت گلکسی واچ 5 پرو در بازار دقیق ایران اعداد یکسان نخواهد بود و چون ورود به بازار مراحل و قسمت های مختلفی را طی می کند با تغییر این عدد مواجه خواهیم شد. قیمت گلکسی واچ 5 پرو حکایت از فعالیت های منحصر به فرد و مفیدی دارد که همگان را برای خرید Samsung Watch 5 Pro جذب می کند.

نرم افزار Galaxy Watch5 Pro

Watch 5 Pro با آپدیت جدیدی وارد بازار شده است و این مزیت سیستم عامل OneUI Watch 4.5 است. این سیستم عامل رابط کاربری ایجاد کرده است تا افراد پس از کار با گلکسی واچ 5 پرو، راحتی استفاده را تجربه کنند.

صفحه متحرک، طراحی و کارهای روزانه این محیط کاربری، استفاده از ساعت هوشمند Samsung Galaxy Watch 5 Pro را بسیار جذاب کرده است. برای کنترل ساعت هوشمند، باید از اپلیکیشن استفاده کنید. این کنترل به معنای دسترسی کامل به عملکردهایی مانند: دانلود، امکانات، تغییر صفحه ساعت، ثبت اطلاعاتی مانند ضربان قلب، تعداد قدم ها، کیفیت خواب و … و قابلیت های نرم افزاری Samsung galaxy watch5 pro مدل اما اپلیکیشن های گوگل است. مانند: پلی استور و گوگل مپ در آنجا نصب شده است، همچنین می توانید سایر ویژگی ها را از برنامه های خود سامسونگ دانلود کنید و از حافظه 16 گیگابایتی Samsung Galaxy Watch 5 Pro برای انجام هر کاری استفاده کنید.

با توجه به اینکه گلکسی واچ 5 پرو دارای یک ویژگی منحصر به فرد یعنی GPS داخلی است، می توانید عملکرد خود را هنگام انجام فعالیت ها و ورزش ها با دقت بالایی ثبت کنید.

اگر می خواهید بدون سیگنال جی پی اس مسیر درستی را وارد کنید، همچنان می توانید از ویژگی های Samsung Watch 5 Pro استفاده کنید، زیرا عملکرد Route Workout که با فرمت GPX کار می کند، حتی بدون سیگنال GPS نیز به کار خود ادامه می دهد. دادن

یکی از زبان های ساعت سامسونگ واچ 5 پرو فارسی است که کاربران فارسی زبان را راحت تر می توانند روی ساعت خود تایپ کنند و با دوستان خود در بسترهای مجازی مختلف ارتباط برقرار کنند.

از آنجایی که Samsung Galaxy Watch 5 Pro با یک موتور لرزش قدرتمند طراحی شده است، هرگز اعلان را از دست نخواهید داد.

ویژگی های ورزشی Samsung Watch 5 Pro

اگر هدف شما از خرید گلکسی واچ 5 پرو ویژگی ها و عملکردهای سلامتی است، در مسیر درستی قرار گرفته اید، زیرا با این ساعت می توانید ضربان قلب یا اکسیژن خون را اندازه گیری کنید.

در حالت اسپورت ساعت سامسونگ 5 پرو، به لطف استفاده از سنسوری باکیفیت به نام Bio active، امکان ثبت اطلاعات ارزشمند مربوط به سلامت انسان از جمله فشار خون و ضربان قلب وجود دارد. قابلیت های ورزشی در نظر گرفته شده برای Samsung Watch 5 Pro در شنا، پیاده روی، دویدن، دوچرخه سواری و حداقل 80 ورزش دیگر خلاصه می شود که به دقت عملکرد افراد را در نظر می گیرند.

جالب است بدانید که 5 مدل اسپورت اغلب توسط گلکسی واچ 5 پرو پذیرفته می شوند، از جمله توانایی تشخیص راه رفتن و دویدن بیش از هر کس دیگری. مانیتورینگ ضربان قلب یکی دیگر از سرویس های نصب شده در ساعت هوشمند گلکسی واچ 5 پرو است، اگرچه در ایران به دلیل محدودیت نمی توانید از این قابلیت استفاده کنید، اما همچنان می توانید در کمترین زمان از این قابلیت استفاده کنید.

این پایان داستان سلامتی و قابلیت های ورزشی واچ 5 پرو نیست و اگر سامسونگ گلکسی واچ 5 پرو را روی دست خود ببندید، می توانید کیفیت خواب خود را بسنجید.

باتری برای Samsung Galaxy Watch 5 Pro

در ساخت سامسونگ واچ 5 پرو، سامسونگ از باتری 590 میلی آمپر ساعتی استفاده کرده که باتری بزرگی به حساب می آید که کیفیت شارژدهی سامسونگ گلکسی واچ 5 پرو را افزایش داد.

استفاده از باتری گلکسی واچ 5 پرو به کاربر این امکان را می دهد تا برای کارهای متوسط ​​و نیمه سنگین، ساعت هوشمند را به مدت 2 تا 3 روز شارژ کند. شارژ بی سیم سریع یکی دیگر از ویژگی های گلکسی واچ 5 پرو است.

طراحی Galaxy Watch 5 Pro

حال به یکی از قسمت هایی می رسیم که نقش مهمی در انتخاب گلکسی واچ 5 پرو دارد که همان طراحی ساعت است. کجا می توانیم ساعت 45 میلی متری پیدا کنیم.

بدنه تیتانیومی گلکسی 5 پرو آن را به ساعتی بادوام برای فعالیت های سنگین تبدیل کرده است. در طول طراحی ساعت سامسونگ 5 پرو شاهد کیفیتی بی نظیر هستیم. از محافظ صفحه با مقاومت بالا در برابر خط و خش گرفته تا کیفیت بدنه، همه از طول عمر ساعت و دشمن همه خرابی ها و آسیب ها می گویند.

ساعت سامسونگ r920 در برابر گرد و غبار و آب تا عمق 50 متری مقاوم است، همانطور که استاندارد IP68 نشان می دهد، با وزن 46.5 گرم و ضخامت حدود 10.5 میلی متر، ساعت هوشمند سامسونگ عالی است.

صفحه نمایش گلکسی واچ پرو نیز حرفی برای گفتن دارد، زیرا دارای صفحه نمایش 1.4 اینچی Super AMOLED با رزولوشن 450 در 450 پیکسل است که تمام انتظارات یک نمایشگر ساعت هوشمند را در بهترین سطح و بریدگی برآورده می کند. بنابراین اگر زیر نور مستقیم خورشید کار و ورزش کنید، باز هم بدون هیچ مشکلی صفحه ساعت هوشمند Samsung Galaxy Watch5 Pro r920 را مشاهده خواهید کرد.

اگر بخواهیم اطلاعات دقیق تری از طراحی گلکسی واچ 5 پرو بدهیم، به صفحه ساعت می رسیم که روی آن 2 دکمه تعبیه شده تا کاربر بتواند به راحتی قسمت های مختلف را کنترل کند. بند سیلیکونی نیز نقاط طراحی این گجت را بسیار افزایش داده است که ممکن است برخی آن را به عنوان ساعت r920 جستجو کنند. در مورد رنگ ساعت نیز باید اضافه کنیم که رنگ های معمول و اصلی مشکی و خاکستری به گلکسی 5 پرو معنا می بخشید.

دستگاه گلکسی واچ 5 پرو

همه ابزارها تأثیر مستقیمی بر عملکرد آنها دارند. بنابراین دانستن طراحی آن بسیار مهم است. سخت افزار گلکسی واچ 5 پرو شامل چیپست 5 نانومتری است که قدرت بالایی برای انجام کارهای مختلف نشان می دهد همچنین رم گلکسی واچ 5 پرو 1.5 گیگابایت و حافظه داخلی 16 گیگابایت است که از بلوتوث نسخه 5.2 پشتیبانی می کند. او حساب کاربری خود را تنظیم کرد.

برای هر کسی که به دنبال ساعت هوشمند با تمام ویژگی ها و کیفیت است، Galaxy Watch 5 Pro یک انتخاب منحصر به فرد است.

نقد و بررسی گلکسی واچ ۵ پرو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی گلکسی واچ ۵ پرو" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی گلکسی واچ ۵ پرو"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427