برسی؛ ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل XTW-852B ظرفیت 8.5 کیلوگرم

در این مطلب با موضوع ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل XTW-852B ظرفیت 8.5 کیلوگرم و دیگر مطالب لوازم خانگی در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

لباسشویی

ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل XTW-852B ظرفیت 8.5 کیلوگرم

توجه داشته باشید که یکی از اصول مهم خرید لوازم خانگی در بسیاری از کشورها حمایت از تولیدات داخلی است، این اساس رشد و توسعه صنعت و کار است، اما برند داخلی نیز باید به کیفیت و احترام به مشتری متعهد باشد. در بین تولیدکنندگان ایرانی، بدون شک مادیران با محصولاتی مانند انواع، این اصل را رعایت کرده است، به همین دلیل در ادامه معرفی یکی از محصولات زیرمجموعه ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل XTW-852B ظرفیت 8.5 کیلوگرم ما پرداخت خواهیم کرد

وضعیت ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل XTW-852B (رنگ سفید)

اولین و مهمترین نکته در خرید لوازم برقی بخصوص در خرید ماشین لباسشویی; مصرف انرژی این ماشین لباسشویی دارای رتبه مصرف انرژی +++A است که در بین بسیاری از رقبا یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین ها محسوب می شود. برای این دستاورد از فناوری جدید و ویژه ای استفاده شد که مهمترین آن کنترل جریان آب برای جلوگیری از خطر نشتی است که از آسیب بیشتر جلوگیری می کند.

در مورد موتور این دستگاه باید گفت که قدرتمند بوده و دارای قدرت 1200 دور در دقیقه می باشد. مدل لباسشویی Xvision XTW-852B از 16 حالت شستشو پشتیبانی می کند و علاوه بر آن با توجه به ظرفیت 8.5 کیلوگرمی آن برای خانواده ای 4 تا 6 نفره مناسب است که در ساخت دیگ از کریستال های لانه زنبوری درام استفاده شده است . به گفته این شرکت طبل های ذکر شده دارای سوراخ های کوچک تری هستند که از گره خوردن لباس های شما جلوگیری می کند. علاوه بر مورد ذکر شده از فناوری شستشوی ضد حساسیت برای تمیز کردن بهتر لباس ها با سیستم متعادل کننده خودکار لباس برای قرارگیری یکنواخت لباس ها و جلوگیری از گره خوردن آنها استفاده شد.

از دیگر ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صفحه نمایش LED
  • زمان باقیمانده شستشو را نشان دهید
  • کنترل هوشمند دمای آب
  • برنامه تمیز کردن اتوماتیک درام (Drum Clean)
  • قفل کودک
  • امکان اضافه کردن لباس در حین کار

ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل XTW-852B ظرفیت 8.5 کیلوگرم

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی؛ ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل XTW-852B ظرفیت 8.5 کیلوگرم" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی؛ ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل XTW-852B ظرفیت 8.5 کیلوگرم"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427