برسی؛ معرفی یخچال با محفظه فریزر سینجر مدل SLR-55

در این مطلب با موضوع معرفی یخچال با محفظه فریزر سینجر مدل SLR-55 و دیگر مطالب لوازم خانگی در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

سینجر

معرفی یخچال فریزر سینگر مدل SLR-55

شرکت صنعتی سینگر از سال 1371 با هدف عرضه محصولات داغ وارد عرصه تولید شده و در حال حاضر به عنوان تولید کننده پیشرو در بازار لوازم خانگی فعالیت می کند. یکی از نقاط قوت این شرکت تولید محصولات باکیفیت و پاسخگوی نیاز مشتریان مختلف می باشد. یکی از محصولات مهم این برند است مدل یخچال سینگر SLR-55 که به انجام آن ادامه خواهیم داد.

در گذشته داشتن یک مکان سرد برای نگهداری مواد غذایی برای جلوگیری از فساد آن یکی از نیازهای روزمره انسان به شمار می رفت. مردم برای رفع این نیاز از آب انبارهای طبیعی، غارها، چاه ها و مکان های بدون آفتاب برای نگهداری مواد غذایی استفاده می کردند. همانطور که می دانید مواد غذایی با قرار گرفتن در معرض نور خورشید و خارج از منزل به سرعت فاسد می شوند و برای جلوگیری از این امر باید در جای بسته و خنک نگهداری شوند. با گسترش زندگی مدرن و از بین رفتن مناطق وسیعی از یخچال های طبیعی، نیاز به ابزارهای کاربردی مانند آنها در اولویت زندگی بشر قرار گرفته است. به همین دلیل اولین یخچال توسط ویلیام کویین در سال 1748 اختراع شد و طی سال های بعد طرح های جدید و مدرن تری با ویژگی های جدید به بازار عرضه شد.

نقش مهم یخچال در زندگی انسان حقیقتی انکارناپذیر است که بر هیچکس پوشیده نیست. انسان با امرار معاش زندگی می کند و غذا یکی از ارکان بقا است. قبل از استفاده، غذا نیز باید در یخچال نگهداری شود. یخچالی مانند هود یکی از اجزای اساسی آشپزخانه است و انواع مختلفی در هر خانه ای وجود دارد.

وضعیت:

یکی از مهمترین نکاتی که هنگام خرید یخچال باید به آن توجه کرد اندازه و ظرفیت آن است. اندازه یخچال باید متناسب با سطح آشپزخانه و ظرفیت آن متناسب با تعداد اعضای خانواده باشد. این یخچال دارای ابعاد 500 میلی متر عرض، 626 میلی متر عمق و 870 میلی متر ارتفاع با ظرفیتی معادل 130 لیتر و حجم مفید 105 لیتر می باشد. این دستگاه به دلیل ابعاد کوچک و ظرفیت کم در خانواده های کم جمعیت، ادارات، مغازه ها و … مورد استفاده قرار می گیرد و دارای رتبه A + مصرف انرژی می باشد. این توانایی به معنای مصرف بهینه برق است که باعث کاهش هزینه ها می شود. این دستگاه 7 فوت دارای یخچال داخلی است و این یخچال کوچک در قسمت بالایی یخچال قرار گرفته و دارای درب داخلی مجزا می باشد. همچنین یخچال این دستگاه دارای 2 قفسه بزرگ، 1 کشو برای نگهداری میوه و سبزیجات و 2 قفسه برای نگهداری بطری می باشد و قابلیت تعویض درب را دارد.

این دستگاه مجهز به تنظیم حرارتی مکانیکی دما، کندانسور مخفی، پایه قابل تنظیم، ترمز درب یخچال، جا بطری بلند 2 لیتری، عایق فوم پلی یورتان، سقف پلاستیکی یک تکه و دسته توکار است که آن را همه کاره و هماهنگ کرده است. گزینه هایی برای فضای محدود بدون شک چیزی که این دستگاه را متمایز می کند ترکیب رنگ هایی است که شامل مشکی، نقره ای و سفید مات می شود. یکی دیگر از ویژگی هایی که این دستگاه را لایق خریدار می کند عدم انتشار گازهای مضر و قابل استفاده در تمامی شرایط آب و هوایی است.

اگر قصد خرید یخچال با ابعاد کوچک برای یک یا دو خانواده یا استفاده در فضای کوچک را دارید، این محصول را به شما پیشنهاد می کنیم.

معرفی یخچال با محفظه فریزر سینجر مدل SLR-55

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی؛ معرفی یخچال با محفظه فریزر سینجر مدل SLR-55" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی؛ معرفی یخچال با محفظه فریزر سینجر مدل SLR-55"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427