نقد و بررسی گلکسی واچ ۴

در این مطلب با موضوع نقد و بررسی گلکسی واچ ۴ و دیگر مطالب ساعت هوشمند در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

گلکسی

بررسی گلکسی واچ 4

طراحی خوب، نرم افزار هوشمند و سنسورهای سلامت عالی در کنار قیمت پایین، نوید فروش و محبوبیت فوق العاده ساعت سامسونگ واچ 4 را نسبت به نسخه سال گذشته می دهد. به روزرسانی بزرگ گلکسی واچ 4، به روزرسانی نرم افزاری است که ظاهر و احساس پلتفرم فعلی تایزن سامسونگ را با عملکرد Wear OS ترکیب می کند. این ساعت دارای طراحی خوب، عمر باتری قوی و طراحی ارگونومیک است.

ارتباط عمیق تری بین گوشی گلکسی و ساعت جدید با رابط کاربری سامسونگ و مجموعه ای از برنامه های کاربردی مانند Samsung Pay، Samsung Health، Bixby ایجاد می شود. در ادامه به بررسی قیمت گلکسی واچ 4 خواهیم پرداخت.

مشخصات و قیمت ها را برای سایر گزینه ها ببینید: Galaxy Watch 4 40 mm

قیمت گلکسی واچ 4

قیمت ساعت سامسونگ 4 نیز مانند تمامی محصولات دیگر تحت تاثیر نوسانات بازار دلار قرار گرفته و قیمت آن با بازار جهانی ایران متفاوت است. قیمت ساعت سامسونگ 4 در بازار جهانی حدود 200 دلار است، با توجه به امکانات، خرید گلکسی واچ 4 انتخابی منطقی به نظر می رسد. البته باید گفت که با توجه به برند، قابلیت ها و کیفیت این برند کره ای، قیمت گلکسی واچ 4 در مقایسه با هم رده های خود چندان دور از انتظار نیست.

طراحی ساعت سامسونگ 4

گلکسی واچ 4 در دو طرح استاندارد و کلاسیک عرضه می شود. تفاوت این دو نسخه در ابعاد و صفحه دوار فیزیکی است. به این ترتیب در نسخه استاندارد با ساعت هوشمند بزرگتر و سنگین تری سامسونگ با صفحه نمایشی که دور نمایشگر می چرخد، روبرو هستیم. البته این قاب های چرخان را می توان در نسخه استاندارد ساعت 4 سامسونگ پیدا کرد، اما فیزیکی نیست و دستگاهی برای آن طراحی نشده است.

ساعت 4 سامسونگ از زره آلومینیومی ساخته شده است که به گفته سامسونگ 10 درصد قوی تر از آلیاژ آلومینیوم استفاده شده در نسخه قبلی است. در مورد رنگ، قسمت گرد بدنه مشکی براق است، در حالی که قسمت بیرونی بدنه و لبه های آن مات است. ابعاد دقیق گلکسی واچ 4 44 میلی متری 44.4 x 43.3 x 9.8 میلی متر و وزن آن 30.3 گرم است.

ویژگی های Samsung Galaxy Watch 4

با وجود پردازنده جدید استفاده شده، راندمان CPU 20 درصد و راندمان پردازنده گرافیکی تا 10 برابر نسبت به سری قبلی بهبود یافته است. سری جدید گلکسی واچ 4 دو برابر نسخه قبلی خود و 50 درصد رم بیشتر را برای کاربران خود به ارمغان می آورد (همه مدل ها با 1.5 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شوند). یکی دیگر از پیشرفت های مهم در Samsung Galaxy Watch 4 نمایشگر آن است. با توجه به افزایش وضوح 450 در 450 پیکسل، ساعت سامسونگ گلکسی واچ 4 از کیفیت بالاتری نسبت به وضوح استاندارد 360 در 360 پیکسل برخوردار است.

این نمایشگر که در نور کم به راحتی دیده می شود و در شرایط تاریک خانه مزاحم چشم نمی شود، یکی از بهترین نمایشگرهایی است که می توانید بر روی چنین دستگاهی داشته باشید.

برای اطلاع از کیفیت عملکرد سایر محصولات می توانید صفحه ساعت هوشمند را در وب سایت بررسی کرده و از مشخصات آن مطلع شوید.

در سنسور BioActive که به طور خاص برای ساعت های سری 4 سامسونگ ساخته شده است، سامسونگ الکترودهایی را در پایین ساعت و همچنین دکمه ای روی ساعت قرار داده است که از قسمت نرم پوست شما عبور می کند تا حجم آب را از طریق امپدانس اندازه گیری کند. . . آب دارای امپدانس الکتریکی پایینی است که حسگر به دنبال آن است.

گلکسی واچ 4 برق را 2400 بار در 15 ثانیه اندازه گیری می کند و سپس از داده های امپدانس برای تخمین ترکیب بدن شما استفاده می کند که شامل چربی، ماهیچه، آب و میزان متابولیسم پایه است. این مقادیر به شما یک عدد BMI (شاخص توده بدن) می دهد که می توانید از آن به عنوان نقطه کنترل آینده استفاده کنید. لازم به ذکر است که BMI و سایر اطلاعات در طول زمان از طریق رژیم غذایی و فعالیت تغییر می کنند.

باتری گلکسی واچ 4

گلکسی واچ ۴ ۴۴ میلی متری دارای باتری ۳۶۱ میلی آمپر ساعتی است. اگر نمایشگر همیشه روشن را خاموش کنید و اعلان ها را خاموش کنید، احتمالاً می توانید سه روز از گلکسی واچ R870 استفاده کنید.

برنامه ارتباطی Galaxy Watch 4

یکی از دلایل فروش سری جدید گلکسی، انتقال به سیستم عامل Google Wear OS است که دسترسی به کاتالوگ برنامه های گوگل مانند Keep، Gmail، Maps و غیره را باز می کند. Wear OS 3 که در Samsung Watch 4 استفاده می شود، به کاربران این امکان را می دهد که رابط را سفارشی کنند.

سامسونگ سیستم عامل Wear OS را با رابط کاربری One UI معرفی کرد. بسیاری از تنظیمات تلفن شما، مانند برنامه مزاحم نشوید، زنگ هشدار و تقویم، در Samsung Watch Series 4 منعکس می شود. اگر برنامه هایی را روی گوشی خود نصب کنید که دارای برنامه های Wear OS سازگار هستند، Samsung Watch 4 نیز این برنامه را دانلود می کند. به صورت خودکار

می توانید بسیاری از تنظیمات Samsung Watch R870 را از تلفن گلکسی خود تغییر دهید. مانند قبل، می توانید از Galaxy Watch 4 به عنوان نما استفاده کنید و دوربین گوشی گلکسی خود را ببندید. همچنین می توانید از طریق گلکسی واچ 4 با استفاده از بلندگوی داخلی تماس برقرار کنید. این ویژگی مخصوصاً زمانی که در حال رانندگی با ماشین هستید یا در خیابان راه می روید و در شرایط سخت برای دسترسی به گوشی مفید است.

در حال حاضر، گلکسی واچ 4 از بیکسبی به عنوان دستیار صوتی استفاده می کند که می توان با فرمان صوتی «سلام، بیکسبی» یا با دوبار فشار دادن دکمه هوم تماس گرفت. Bixby می تواند کارهایی مانند پخش لیست پخش موسیقی شما یا زنگ زدن تلفن یا تماس با فردی از لیست مخاطبین شما را انجام دهد، اما دستیار صوتی Google در دریافت دستورات بهتر است.

هزینه خرید گلکسی واچ 4 را بررسی کنید

سامسونگ امسال مجموعه خوبی از ساعت ها تولید کرده است. بیشتر تمرکز بر روی یکپارچه سازی با سیستم عامل Wear OS گوگل و دریافت داده های قابل اعتماد از سنسور BMI جدید است. سامسونگ واچ سری 4 پردازش پیشرو در صنعت، فناوری نمایشگر، نظارت بر تناسب اندام و سلامتی و یکپارچگی عمیق با تلفن های گلکسی را ارائه می دهد. به زبان ساده، گلکسی واچ 4 یکی از بهترین ساعت های هوشمند برای عموم کاربران اندرویدی است و قیمت گلکسی واچ 4 44 میلی متری در انتخاب آن ها تاثیری ندارد.

نظر شما چیست؟ آیا این ساعت با توجه به قیمت و قابلیت هایش ارزش خرید دارد یا تجربه استفاده از آن را دارید؟

نقد و بررسی گلکسی واچ ۴

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی گلکسی واچ ۴" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی گلکسی واچ ۴"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427