معرفی اسپیکر بلوتوثی جی بی ال کلیپ 4 | JBL Clip 4

اگر شما هم بدنبال مطالعه معرفی اسپیکر بلوتوثی جی بی ال کلیپ 4 | JBL Clip 4 هستید این مقاله از سایت آسیاننت را برسی نمایید.

اسپیکر

معرفی اسپیکر بلوتوث JBL Clip 4 JBL Clip 4

برای بسیاری از مردم گوش دادن به موسیقی در دل طبیعت یکی از زیباترین چیزهای دنیاست. اسپیکر بلوتوث JBL clip 4 محصولی زیبا، کوچک و بسیار با کیفیت است که برای این دسته از افراد طراحی شده است و می تواند تجربه شنیداری بسیار خوبی را برای کاربران به ارمغان بیاورد. jbl clip 4 تولید شده در رنگ های بسیار جذاب کاملا ضد آب بوده و می تواند بهترین همراه برای کاربرانی باشد که دائما در سفر یا طبیعت گردی هستند. قیمت مناسب اسپیکر jbl clip 4 از مهمترین ویژگی های این محصول می باشد.

اسپیکر بلوتوث 4 کلیپ JBL

کیفیت طراحی و ساخت

طراحی کوچک و جمع و جور را می توان مهمترین ویژگی اسپیکر jbl clip 4 در ابعاد 4.6 x 8.6 x 13.5 سانتی متر با وزن 239 گرم دانست و بر روی آن می توانید گیره ای بادوام و بادوام پیدا کنید که باعث سهولت در ساخت آن می شود. اسپیکر را به وسایل و لوازم مختلف مانند کیف و کمربند وصل کنید. شرکت سازنده رنگ های متنوع و جذابی را نیز برای این محصول در نظر گرفته است تا هرکسی بتواند رنگ متناسب با سلیقه خود را انتخاب کند.

به لطف گواهی IP67، اسپیکر clip4 کاملاً در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است. در نتیجه جای نگرانی در مورد آسیب دیدن سیستم صوتی در اثر تماس با آب یا استفاده در دنیای بیرون وجود ندارد.

اسپیکر بلوتوث 4 کلیپ JBL

توضیحات اسپیکر jbl clip 4

اسپیکر JBL Clip 4 علاوه بر طراحی زیبا و بادوام، عملکرد خوبی در زمینه پخش موسیقی دارد. سازنده از یک بلندگو با توان 5 وات استفاده کرده است که از فرکانس 100 تا 20000 هرتز پشتیبانی می کند که می تواند صدایی بلند، غنی و با کیفیت را پخش کند. بازیابی جزئیات یکی از مهم ترین ویژگی های این اسپیکر به حساب می آید و این مشکل می تواند گوش دادن به موسیقی با اسپیکر jbl clip 4 را لذت بخش کند.

اسپیکر Clip 4 دارای باتری داخلی قدرتمندی است که می تواند به مدت 10 ساعت موسیقی پخش کند. در نتیجه، نیازی به نگرانی در مورد عملکرد یا کیفیت صدا نیست. حدود 3 ساعت طول می کشد تا باتری شارژ شود.

اسپیکر بلوتوث 4 کلیپ JBL

سایر ویژگی های jbl clip 4

اسپیکر JBL برای برقراری ارتباط از بلوتوث نسخه 5.1 استفاده می کند که با پایداری ارتباط و انتقال داده، کاربران می توانند از بهترین مصرف انرژی مطمئن باشند. برای شارژ اسپیکر درگاه USB-C در نظر گرفته شده و کاربر می تواند با استفاده از کابل داخل جعبه، اسپیکر را شارژ کند.

قیمت کلیپ اسپیکر4

با توجه به کیفیت ساخت عالی و ویژگی های فنی، jbl clip 4 قیمت چندانی در بازار ندارد و به نسبت قیمت می توان آن را جزو بهترین ها قرار داد. علاوه بر قیمت رقابتی گیره 4، طراحی جذاب این محصول با ضد آب و گیره قرار داده شده در قسمت بالایی از جمله مواردی است که اسپیکر JBL clip 4 را از همین نتیجه متمایز می کند.

خرید کلیپ JBL 4

اگر قصد خرید JBL Clip 4 را دارید بهتر است بدانید که این اسپیکر بلوتوث دارای باتری قدرتمندی است که می تواند 10 ساعت موسیقی پخش کند تا در هر لحظه بتوانید از گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خود لذت ببرید. وجود کلیدهای فیزیکی روی بدنه دستگاه به شما کمک می کند تا موسیقی در حال پخش را در هر زمان مدیریت کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "معرفی اسپیکر بلوتوثی جی بی ال کلیپ 4 | JBL Clip 4" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "معرفی اسپیکر بلوتوثی جی بی ال کلیپ 4 | JBL Clip 4"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427