نقد و بررسی ساعت GT 2e

در این مطلب با موضوع نقد و بررسی ساعت GT 2e و دیگر مطالب ساعت هوشمند در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

آمریکا

بررسی ساعت دوم GT

یکی از محصولات جدید هواوی در سال 2020 ساعت هوشمند Huawei Watch GT 2e است که دارای ویژگی های منحصر به فردی است. برای آشنایی بیشتر با مشخصات این ساعت هوشمند به فروشگاه اینترنتی 19 کالا سری بزنید. شهرت برند هواوی شخصی و عمومی است. برای این شرکت در بخش دیجیتال حرف های زیادی برای گفتن وجود دارد و با وجود تحریم های آمریکا همچنان به رونق خود ادامه می دهد. ساعت GT2e از طراحی متفاوتی بهره می برد که آن را از دیگر ساعت های هوشمند هواوی متمایز می کند.

قیمت ساعت هوشمند Huawei GT 2e

محصولات هواوی همیشه مقرون به صرفه و خوش ساخت هستند. قیمت ساعت هوشمند Huawei Watch GT 2e نیز از این قاعده مستثنی نیست و بسیار خوب و با کیفیت است و قیمت مناسبی نیز دارد که آن را برای کاربران بسیار مقرون به صرفه کرده است. قیمت ساعت هوشمند Huawei GT2e بسیار گران است و همین امر بر محبوبیت آن می افزاید.

طراحی ساعت هوشمند Huawei Watch GT 2e

ساعت هوشمند Huawei Watch GT 2e در ابعاد 53 × 46.8 × 10.8 میلی متر و ابعاد بزرگی دارد. به علاوه وزن این ساعت هوشمند بدون بند 43 گرم است. این ساعت از ترکیب فلز و پلاستیک برای ساخت بدنه استفاده می کند و در رنگ های مشکی، سبز، قرمز و سفید عرضه می شود.

ساعت هوشمند Huawei GT 2e طراحی جذابی دارد; طراحی گرد و اسپرت با منحنی های کناره ها باعث محبوبیت بسیار زیادی شده است. این محصول دارای دو کلید است که دکمه بالایی برای دسترسی به منو و دکمه کناری برای اجرای برنامه ها استفاده می شود. در زیر دستگاه، نزدیک خط شارژ باتری، سنسورهای ضربان قلب و اکسیژن خون قرار دارند. Huawei Watch GT 2e از مکانیزم مغناطیسی برای اتصال به شارژر استفاده می کند.

صفحه نمایش ساعت هوشمند Huawei GT 2e

ساعت هوشمند GT2 دارای صفحه نمایش 1.39 اینچی گرد AMOLED با وضوح 454 در 454 پیکسل است. با توجه به اندازه 46 میلی متری، کیفیت تصویر بسیار خوب است. این صفحه نمایش از عملکرد Always On Display پشتیبانی می کند و علاوه بر پیمایش در رابط کاربری، از حرکات لمسی نیز برای تسهیل عملکرد استفاده می کند.

سخت افزار ساعت GT2

ساعت هوشمند هوآوی دارای پردازنده Kirin A1 در داخل است که باعث دوام بیشتر این دستگاه نسبت به سایرین می شود. این دستگاه دارای 2 گیگابایت رم و 4 گیگابایت حافظه داخلی است که تنها 2.2 گیگابایت آن در اختیار کاربر قرار دارد.

ساعت هوشمند GT2e برای کاهش مصرف انرژی دارای بلوتوث 5.1 با فناوری BLE و سنسور GPS برای نظارت دقیق بر فعالیت بدنی است که آن را به یکی از محبوب ترین ساعت های هوشمند در بازار تبدیل کرده است.

باتری Huawei Watch GT 2e

یک باتری 455 میلی آمپر ساعتی برای تامین انرژی لازم برای این ساعت تعبیه شده است که از طریق یک ایستگاه 5 واتی به صورت مغناطیسی شارژ می شود و کافی است پایه را از طریق درگاه -USB-C و سریع و سریع به شارژر متصل کنید. . ساعت را به راحتی خاموش کنید. عمر باتری معمولاً 14 روز است که ممکن است بسته به استفاده کاربر متفاوت باشد.

نرم افزار ساعت هوشمند GT 2e

این ساعت هواوی با گوشی های اندروید با اندروید 4.4 به بالا و گوشی های اپل با iOS 9.0 به بالا سازگاری دارد. سیستم عامل Huawei Lite OS که مخصوص ساعت های هوشمند طراحی شده است بر روی ساعت GT2 اجرا می شود و کاربری ساده، روان و بهینه ای دارد.

با خرید ساعت هوشمند Huawei GT 2e می توانید از ضربان قلب، کیفیت خواب و سطح استرس خود مطلع شوید و در جهت بهبود آنها گام بردارید.

GT2E یک ساعت هوشمند بسیار عالی با تمرکز بر سلامت کاربر است که دارای انواع ویژگی ها و حسگرهای مفید مانند قطب نما، آب و هوا، موسیقی و … است و از آنها برای بهبود کیفیت زندگی کاربر استفاده می کند.

نقد و بررسی ساعت GT 2e

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی ساعت GT 2e" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی ساعت GT 2e"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید