برسی؛ ویژگی های کلی فر توکار سینجر مدل 8603EA

در این مطلب با موضوع ویژگی های کلی فر توکار سینجر مدل 8603EA و دیگر مطالب لوازم خانگی در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

سینجر

فر توکار سینگر مدل 8603EA یکی از محصولات معروف این برند ایرانی است که انتخاب مناسبی برای خرید به حساب می آید و در این مطلب قصد داریم از فروشگاه ما آنلاین 19 کالا به بررسی آن بپردازیم، با ما همراه باشید. .

ویژگی های کلی فر توکار سینگر مدل 8603EA

شرکت صنعتی سینگر یکی از برندهای موفق داخلی می باشد. این شرکت در سال ۱۳۷۱ شروع به کار کرد و در مدت کوتاهی توانست به برندی معروف در بین تولیدکنندگان داخلی تبدیل شود. به عبارتی سینگر با استفاده از ایده های خلاقانه و منحصر به فرد توانست از بسیاری از شرکت های دیگر در تولید لوازم خانگی به ویژه محصولات گرم پیشی بگیرد. اولین چیزی که در خرید لوازم آشپزخانه بسیار مهم است اندازه و ظرفیت آن است. اندازه و ظرفیت هر وسیله باید متناسب با اندازه آشپزخانه و نیازهای خانواده باشد. فر توکار سینگر مدل 8603EA در ابعاد 595 عرض، ارتفاع 595 و عمق 545 و ظرفیت 60 لیتر موجود می باشد.

مزیت اصلی این مدل طراحی شیشه با رنگ مشکی است زیرا این ترکیب و البته پنل لمسی نتایج خوبی به آشپزخانه شما خواهد داد. میزان مصرف انرژی این دستگاه A; این رتبه بندی نشان دهنده صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش هزینه است. فر سینگر به دو منبع انرژی برق و گاز متصل است. انرژی اصلی برای پخت و پز از گاز و برای پخت و پز، جوجه گردان و غیره از برق است. نمی توان گفت که دو منبع تغذیه را نمی توان با هم استفاده کرد. فر سینگر 8603EA با 4 حالت. برای آشنایی بیشتر با این برنامه های آشپزی، توصیه می کنیم از کاتالوگ موجود در بسته بندی استفاده کنید. ریل تلسکوپی نیز امکان جابجایی آسان سینی را فراهم می کند در غیر این صورت سینی و توری مستقیماً به بدنه متصل می شوند.

این دستگاه یکی از پرکاربردترین اجاق های توکار محسوب می شود، زیرا دارای هر دو نوع جوجه گردان و گریل است. درب های شیشه ای دو جداره با نماهای شیشه ای تمام مشکی زیبایی بیشتری به آن می بخشد. درب دولایه علاوه بر جلوگیری از اتلاف حرارت، دستگیره را خنک نگه می دارد. فر خواننده مدل 8603EA از نمایشگر لمسی 6 کلیدی و تایمر دیجیتال برای تعیین هشدارهای زمان پخت و تنظیمات زمان پخت استفاده می کند. همچنین دفترچه های راهنمای نورد را در این بخش در نزدیکی خود خواهید داشت تا بتوانید به راحتی به سایر تنظیمات مدل فر Singer 8603EA با چراغ های نشانگر دسترسی داشته باشید تا تشخیص دهید که آیا المنت فن خنک کننده هوشمند کار می کند یا خیر. وی به حداکثر توان مصرفی 1500 وات، حداکثر دمای فر 240 درجه سانتیگراد، قابلیت جداسازی آسان قطعات داخلی جهت نظافت و مزایای استفاده از بیشترین نوع عایق حرارتی اشاره کرد.

توجه داشته باشید که شرکت سینگر این محصول را با نام SEA3 به فروش رسانده است و این مدل دقیقاً همان محصول با تفاوت در عملکرد و قسمت های دسته است، پس در خرید فر توکار مذکور دقت کنید که دچار سردرگمی نشوید.

قیمت و زمان عرضه Singer 8603EA به مقدار مورد نیاز، در دسترس بودن و محل فروش بستگی دارد.

با توجه به قیمت فر توکار سینگر مدل 8603EA و سایر ویژگی های این محصول، باید گفت که این محصول برای بسیاری از خریداران انتخاب مناسبی خواهد بود. اگر به آشپزی، آشپزی، پخت پیتزا و … علاقه دارید اما نمی خواهید هزینه زیادی برای خرید گاز فردار خرج کنید و فضای محدودی دارید، یکی از بهترین گزینه ها خرید فر توکار سینگر است. مدل 8603EA نظر شما چیست؟ به نظر شما این سری از محصولات در آشپزخانه کاربرد دارد یا خیر؟ لطفا نظر خود را بپرسید.

ویژگی های کلی فر توکار سینجر مدل 8603EA

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی؛ ویژگی های کلی فر توکار سینجر مدل 8603EA" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی؛ ویژگی های کلی فر توکار سینجر مدل 8603EA"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427