تجلیل سفیر ایران از نخست وزیر سابق لبنان

سفیر ایران در لبنان، گفت: مواضع شجاعانه، تاریخی و حکیمانه مرحوم «سلیم الحص» نخست وزیر سابق لبنان در حمایت از فلسطین و مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی، در تاریخ ماندگار است.

تجلیل سفیر ایران از نخست‌وزیر سابق لبنان

به گزارش آسیاننت، “مجتبی امانی” در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس، در این مورد نوشت:

«در مراسم ختم مرحوم ‎سلیم الحص، نخست وزیر سابق لبنان در مسجد خاشقچی بیروت شرکت کردم. حضور شخصیت های برجسته لبنانی در این مراسم بسیار قابل توجه بود.»

وی ادامه داد: «مواضع شجاعانه، تاریخی و حکیمانه مرحوم سلیم الحص در حمایت از فلسطین و مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی، در تاریخ ماندگار است».

امانی افزود: «وی، نقش بارزی در پیروزی بزرگ ‎مقاومت در سال ۲۰۰۰ میلادی و عقب نشینی خفت بار ارتش صهیونیستی از جنوب لبنان داشت.»

انتهای پیام

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تجلیل سفیر ایران از نخست وزیر سابق لبنان" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تجلیل سفیر ایران از نخست وزیر سابق لبنان"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427