برسی؛ معرفی هود شومینه ای سینجر مدل HV-321

در این مطلب با موضوع معرفی هود شومینه ای سینجر مدل HV-321 و دیگر مطالب لوازم خانگی در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

آمریکا

معرفی مدل شومینه HV-321 سینگر

شرکت صنعتی سینگر از سال 1371 با هدف عرضه محصولات داغ وارد عرصه تولید شده و در حال حاضر به عنوان تولید کننده پیشرو در بازار لوازم خانگی فعالیت می کند. یکی از ویژگی های متمایز این شرکت تولید محصولات باکیفیت است که پاسخگوی نیاز مشتریان مختلف می باشد. یکی از محصولات مهم این برند است مدل HV-321 که به انجام آن ادامه خواهیم داد.

از سال 1973، داشتن آشپزخانه تمیز برای بسیاری از خانواده ها مهم ترین چیز بوده است و در همان سال هود توسط یک طراح آمریکایی ساخته شد. هود نقش مهمی در آشپزخانه ایفا می کند، از جمله حذف بو، دود، بخار، رطوبت و مواد معلق از هوا به خارج از خانه. در صورت عدم استفاده از این وسایل، آشپزخانه به محل رشد میکروب ها، قارچ ها و کپک ها تبدیل می شود که برای سلامت خانواده خطرناک تلقی می شوند. بنابراین خرید هود آشپزخانه به اندازه لوازم خانگی مانند اجاق گاز، مایکروویو و چرخ گوشت اهمیت دارد.

وضعیت:

با استفاده از هود شومینه سینگر مدل HV-321 تغییر بزرگی در تهیه غذا ایجاد شد که به بهبود هوای آشپزخانه کمک می کند. این هود دارای کاربردهای منحصر به فردی مانند کنترل از راه دور با ریموت کنترل و تایمر دارای ساعت برای تعیین زمان کار هود می باشد. لازم به ذکر است که این دستگاه دارای یک پنل تمام لمسی است که در آن دکمه هایی برای عملکردهای مختلف قرار داده شده است. داشتن دید بهتر در هنگام غذا خوردن بسیار مهم است که با وجود چراغ های SMD قدرتمند و خوش طراحی حل می شود. قسمت اصلی کاپوت موتور است که نقش مهمی در عملکرد آن دارد. این دستگاه از یک موتور فلزی با مشخصات توربو استفاده می کند و می تواند در 4 سیکل کار کند، اگر از ویژگی توربو صحبت کنیم، در مورد بهبود قدرت موتور و در نتیجه افزایش قدرت مکش هود تا 720 متر مکعب در ساعت صحبت می کنیم. . طبیعتاً این دستگاه دارای پروانه موتور کارآمد و مقاوم در برابر حرارت تا 155 درجه سانتیگراد و فیلتر آلومینیومی سه گانه برای دمیدن روغن و سایر ناخالصی ها می باشد. یکی دیگر از ویژگی هایی که به این کلاه ظاهری زیبا و جلوه ای خاص بخشیده است، صفحه شیشه ای نشکن است.

این ویژگی ها این امکان را برای مصرف کنندگان فراهم کرده است که از کاندوم های با کیفیت و مقرون به صرفه بهره مند شوند. این محصول انتخابی زیبا و شیک برای بهبود محیط و پاکسازی هوای آشپزخانه محسوب می شود.

معرفی هود شومینه ای سینجر مدل HV-321

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی؛ معرفی هود شومینه ای سینجر مدل HV-321" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی؛ معرفی هود شومینه ای سینجر مدل HV-321"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید