ساعت هوشمند شیائومی مدل هایلو سولار LS02

در این مطلب با موضوع ساعت هوشمند شیائومی مدل هایلو سولار LS02 و دیگر مطالب ساعت هوشمند در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

ساعت

ساعت هوشمند شیائومی هیلو سولار LS02

هیلو یکی از برندهای شرکت شیائومی است که در مدت کوتاهی توانسته با عرضه محصولات خوب و مناسب سهم زیادی از بازار را به خود اختصاص دهد. مدل ساعت هوشمند هیلو شیائومی سولار را می توان نسل دوم ساعت هوشمند هیلو شیائومی دانست که از نظر طراحی و امکانات دستخوش تغییرات زیادی شده است. تاکنون برندهای مختلفی در زمینه ساخت ساعت هوشمند فعالیت داشته و مدل های مختلفی را تولید و روانه بازار کرده اند که از جمله این مدل های ساعت هوشمند می توان به ساعت هوشمند اپل، ساعت هوشمند هواوی، ساعت هوشمند سامسونگ و … اشاره کرد.

شیائومی این بار با عرضه ساعت هوشمند Xiaomi Haylo Solar LS02 توانسته است محصول خوبی با امکانات و قابلیت هایی روانه بازار کند که واقعا نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده و با توجه به سلیقه های مختلف آنها را راضی نگه می دارد. . امروزه برندهای مختلفی از تگ های هوشمند در بازار وجود دارند که ویژگی ها و قابلیت های متفاوتی را ارائه می دهند و از طرفی قیمت بالایی نیز دارند. اگر از آن دسته افرادی هستید که به دنبال خرید یکی از مدل های ساعت هوشمند هستید، از قیمت ساعت هوشمند شیائومی با توجه به عملکرد آن شگفت زده خواهید شد! می توان گفت ساعت هوشمند هیلو سولار یکی از بهترین انتخاب ها برای شماست.

این ساعت هوشمند با ظاهری شیک و جذاب هم برای آقایان و هم برای خانم ها مناسب است و مناسب هر سبک ورزشی، روزانه و حتی رسمی نیست. ساعت هیلو LS02 با اندروید 4.4 به بالا و iOS 8 سازگار است، بدنه این مدل ساعت هوشمند شیائومی از پلاستیک ساخته شده است. صفحه نمایش این گجت شیائومی 1.4 اینچی بوده و صفحه نمایش آن از نوع لمسی و TFT می باشد. صفحه نمایش زیر یک شیشه منحنی 2.5 بعدی قرار گرفته است که در برابر آسیب مقاوم است. وضوح این صفحه نمایش کیفیت 320*320 را در اختیار کاربر قرار می دهد.

بند ساعت هیلو سولار LS02 نیز از مواد سیلیکونی ساخته شده است که به خوبی با پوست دست می نشیند و نوع قفل بند آن سگک ساده و صورت مستطیلی است که به خوبی روی مچ می نشیند. با استفاده از این مدل ساعت هوشمند شیائومی می توانید تماس ها، ایمیل ها و پیام ها را کنترل کنید. قابلیت چت زنده برای این مدل در نظر گرفته نشده، همچنین از سیم کارت و کارت حافظه پشتیبانی نمی کند. این مدل هیلو سولار شریک خوبی برای فعالیت های ورزشی است و برای 12 نوع ورزش مانند فوتبال، یوگا، کوهنوردی، دویدن در فضای باز، تردمیل، پیاده روی، دوچرخه سواری و … مفید است.

ظرفیت باتری طراحی شده برای ساعت هوشمند شیائومی هیلو سولو LS02 260 میلی آمپر ساعت است که با مصرف بهینه می تواند تا 20 روز شارژ نگه دارد.

ساعت هوشمند شیائومی مدل هایلو سولار LS02

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ساعت هوشمند شیائومی مدل هایلو سولار LS02" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ساعت هوشمند شیائومی مدل هایلو سولار LS02"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427