برسی گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی S9 SM-G960FD دو سیم کارت – ظرفیت 128 گیگابایت

در این مطلب با عنوان گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی S9 SM-G960FD دو سیم کارت – ظرفیت 128 گیگابایت از مجله آسیاننت با ما همراه باشید و جدیدترین اخبار حوزه موبایل را دنبال و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

سامسونگ

سامسونگ گلکسی اس 9 – 128 گیگابایت | سامسونگ گلکسی اس 9 با حافظه 128 گیگابایتی

گوشی های سری S و نوت به عبارت دیگر گوشی های پرچمدار سامسونگ هستند. هر سال، بسیاری از طرفداران مشتاقانه منتظر سامسونگ هستند تا پرچمداران سری S خود را عرضه کند تا ببینند غول فناوری کره ای چه چیزهای جدیدی را به این گوشی هوشمند معرفی کرده است. گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 + دو گوشی جدید سامسونگ از سری S هستند که در سال 2018 معرفی شدند. سامسونگ در گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس از طراحی موفق نسل قبل استفاده کرد، یعنی گلکسی اس 8 و اس 8 + اما تغییراتی ایجاد کرد که بیشتر در جهت رفع مشکلاتی است که نسل قبل داشت. نمونه ای از این تغییرات را می توان در محل قرارگیری حسگر اثر انگشت در پشت بدنه خلاصه کرد که در نسل قبل انتقادات زیادی را به همراه داشت.

S9

گلکسی اس 9 به عنوان نسخه استاندارد این خانواده، هر آنچه از یک گوشی هوشمند رده بالا انتظار دارید را دارد. صفحه نمایش 5.8 اینچی این دستگاه دارای لبه های کمی است که نسبت صفحه نمایش به بدنه را به 83.6 درصد رسانده است. برخلاف نسخه پلاس، این محصول تنها دارای دوربین 12 مگاپیکسلی در پشت بدنه است و رم آن به دلیل حجم و قیمت کمتر، 4 گیگابایت است. البته با توجه به کوچکتر بودن گوشی گلکسی اس 9 نسبت به اس 9+، ظرفیت باتری آن نیز کمتر خواهد بود، اما سایر مشخصات این دستگاه تقریباً مشابه نسخه پلاس است. از جمله مهم ترین ویژگی هایی که سامسونگ می تواند در گلکسی اس 9 به آن ببالد، صفحه نمایش 18:5.9 با رزولوشن 2960 در 1440 است، دوربینی که می تواند ویدیوهای حرکتی فوق العاده آهسته را با سرعت بالا 960 فریم بر ثانیه در حالت HD، Exynos 9810 ضبط کند. چیپست و حسگر عنبیه

اگر از مطلب گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی S9 SM-G960FD دو سیم کارت – ظرفیت 128 گیگابایت راضی بودید نظر خود را کامنت و این مطلب را به اشتراک بگذارید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی S9 SM-G960FD دو سیم کارت – ظرفیت 128 گیگابایت" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی S9 SM-G960FD دو سیم کارت – ظرفیت 128 گیگابایت"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427