برسی خرید ضد آفتاب ایزدین فیوژن واتر مجیک

در این مطلب با عنوان خرید ضد آفتاب ایزدین فیوژن واتر مجیک از مجله آسیاننت با ما همراه باشید و جدیدترین مطالب حوزه زیبایی و آرایشی را دنبال و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

ضد آفتاب

خرید ضد آفتاب ایزدین فیوژن واتر مجیک

توضیحات

ISDIN fusion water magic spf-50

ضد آفتاب ایزدین فیوژن واتر مجیک

 

ضدآفتاب فیوژن واتر مجیک ایزدین یکی از انواع ضد آفتاب های برند ایزدین است که بافتی فوق العاده سبک و زود جذب روی پوست داشته و برای استفاده روزانه ایده آل است. این ضد آفتاب علاوه بر محافظت بالا از پوست در برابر اشعه های مضر نور خورشید با SPF50، پوست را رطوبت رسانی کرده، چربی آن را کنترل می کند و دارای خاصیت آنتی اکسیدانی است. ضد افتاب ایزدین مجیک برای پوست های چرب ایده آل است، فاقد روغن های معدنی است، جلوه ای کاملا مات روی پوست دارد و احساس چربی و سنگینی ایجاد نمی کند.

ضد آفتاب مجیک ایزدین به لطف جلبک مدیترانه ای و ویتامین E از پوست در برابر آسیب های عوامل محیطی و آلودگی ها که سبب بروز کم آبی، پیری پوست، کدری و … می شود محافظت می کند؛ همچنین حاوی هیالورونیک اسید است که یک آبرسان طبیعی و قوی است و پوست را عمیقا رطوبت رسانی می کند.

 

حجم: 50 میل

کشور مبدا برند: اسپانیا

 

روش مصرف:

به اندازه 2 انگشت از ضد آفتاب ایزدین مجیک روی پوست صورت بزنید و ماساژ دهید تا جذب شود. پس از گذشت 2 ساعت تمدید کنید.

 

ویژگی ها:

محافظت از پوست در برابر اشعه های مضر با SPF50

آنتی اکسیدان

رطوبت رسان

کنترل کننده چربی پوست

بافت فوق العاده سبک و زود جذب

بدون احساس چربی و سنگینی

مناسب استفاده روزانه

غیر کمدون زا

فاقد روغن های معدنی

مناسب انواع پوست مخصوصا پوست چرب

قابل استفاده روی پوست خیس

بدون سوزش چشم

 

اگه شماهم از این محصول استفاده کردین حتما نظرتون رو برامون بنویسین

اگر از مطلب خرید ضد آفتاب ایزدین فیوژن واتر مجیک راضی بودید نظر خود را کامنت و این مطلب را به اشتراک بگذارید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی خرید ضد آفتاب ایزدین فیوژن واتر مجیک" هستید؟ با کلیک بر روی خانواده، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی خرید ضد آفتاب ایزدین فیوژن واتر مجیک"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427