برسی؛ معرفی هود شومینه ای سینجر مدل HV-318

در این مطلب با موضوع معرفی هود شومینه ای سینجر مدل HV-318 و دیگر مطالب لوازم خانگی در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

آمریکا

معرفی مدل فر سینگر HV-318

از سال 1371 شرکت صنعتی سینگر با هدف عرضه محصولات گرم وارد عرصه تولید شده و در حال حاضر به عنوان تولید کننده پیشرو در بازار لوازم خانگی فعالیت می کند. یکی از ویژگی های متمایز این شرکت تولید محصولات باکیفیت است که پاسخگوی نیاز مشتریان مختلف می باشد. یکی از محصولات مهم این برند است مدل HV-318 که به انجام آن ادامه خواهیم داد.

از سال 1973، داشتن آشپزخانه تمیز برای بسیاری از خانواده ها مهم ترین چیز بوده است و در همان سال هود توسط یک طراح آمریکایی ساخته شد. هود نقش مهمی در آشپزخانه ایفا می کند، از جمله حذف بو، دود، بخار، رطوبت و مواد معلق از هوا به خارج از خانه. در صورت عدم استفاده از این وسایل، آشپزخانه به محل رشد میکروب ها، قارچ ها و کپک ها تبدیل می شود که برای سلامت خانواده خطرناک تلقی می شوند. بنابراین خرید هود آشپزخانه به اندازه لوازم خانگی مانند اجاق گاز، مایکروویو و چرخ گوشت اهمیت دارد.

وضعیت:

اجاق گاز هود سینگر مدل HV-318 دارای ویژگی هایی است که آن را به انتخابی مناسب برای بسیاری از خریداران تبدیل می کند. یکی از بارزترین ویژگی های این مدل قابلیت کنترل از راه دور است که با استفاده از ریموت کنترل انجام می شود. این قابلیت به شما این امکان را می دهد که از هر جای خانه کاپوت را روشن و خاموش کنید، سرعت موتور و … را تنظیم کنید. یکی دیگر از فناوری های به کار رفته در این دستگاه تایمر است که به افراد امکان می دهد زمان کارکرد دمپایی ها را تنظیم کنند. صفحه نمایش این کلاه به صورت تمام لمسی بوده و کلیدهای مربوط به خاموش و روشن شدن دستگاه، تنظیم دور موتور و روشنایی کلاه بر روی آن قرار گرفته است. در طراحی این محصول به منظور افزایش دید در هنگام پخت، از لامپ های SMD کم مصرف استفاده شده است. این هود می تواند موتور را با 4 چرخش و قدرت مکش بالا تا 720 متر مکعب در ساعت تنظیم کند. موتور این دستگاه فلزی بوده و دارای قابلیت توربو می باشد که علاوه بر کیفیت بهتر و صدای بسیار کم بهترین عملکرد از جمله افزایش قدرت موتور و هود مکش را ارائه می دهد. فیلتر آلومینیومی سه گانه استفاده شده در این مدل باعث جذب بهتر چربی و سایر ذرات، قابل شستشو، ماندگاری بیشتر و طول عمر بیشتر می شود. هود شومینه سینگر علاوه بر داشتن ظاهری زیبا و شکیل دارای ویژگی های دیگری مانند استفاده از شیشه نسوز و نشکن و پروانه موتوری با تحمل دما تا 155 درجه سانتیگراد می باشد.

استفاده از محصولات باکیفیت برای ارتقای کیفیت آشپزخانه بسیار حائز اهمیت است به همین دلیل این محصول از نظر کارایی و کارایی قابل اعتماد بوده و ویژگی ها و قابلیت های مهمی را با قیمتی منصفانه در اختیار خریدار قرار می دهد. اگر به دنبال خرید اجاق گاز هستید، اجاق گاز سینگر را به شما پیشنهاد می کنیم.

معرفی هود شومینه ای سینجر مدل HV-318

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی؛ معرفی هود شومینه ای سینجر مدل HV-318" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی؛ معرفی هود شومینه ای سینجر مدل HV-318"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید