برسی خرید مداد ابرو دو سر شیگلم مدل ON DEMAND

در این مطلب با عنوان خرید مداد ابرو دو سر شیگلم مدل ON DEMAND از مجله آسیاننت با ما همراه باشید و جدیدترین مطالب حوزه زیبایی و آرایشی را دنبال و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

مداد ابرو

خرید مداد ابرو دو سر شیگلم مدل ON DEMAND

توضیحات

Sheglam brows on demand 2 in 1 brow pencil

مداد ابرو دو سر شیگلم مدل ON DEMAND

 

با مداد ابروی دو طرفه شیگلم، ابروی خود را به بهترین شکل طراحی کنید. یک طرف این محصول دارای یک نوک کرمی مات ضد آب است که برای ایجاد خطوط ظریف و شبیه به موهای طبیعی طراحی شده است. انتهای دیگر آن مویی و مایع است که ضد آب و مقاوم در برابر روغن است و رنگدانه های بسیار قوی دارد.

 

حجم: 0/05 گرم

کشور مبدا برند: چین

 

ویژگی ها:

ماندگاری بالا

پیگمنت دهی عالی

فینیش مات

ضدآب

رنگدانه های قوی

مقاوم در برابر چربی پوست

عدم پخش شدن در اطراف ابرو

مناسب برای خطوط ظریف و مویی

فاقد تست حیوانی

فاقد الکل، عطر، گلوتن، تالک

گیاهی

 

اگه شماهم از این محصول استفاده کردین حتما نظرتون رو برامون بنویسین

اگر از مطلب خرید مداد ابرو دو سر شیگلم مدل ON DEMAND راضی بودید نظر خود را کامنت و این مطلب را به اشتراک بگذارید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی خرید مداد ابرو دو سر شیگلم مدل ON DEMAND" هستید؟ با کلیک بر روی خانواده، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی خرید مداد ابرو دو سر شیگلم مدل ON DEMAND"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427