برسی؛ معرفی هود شومینه ای سینجر مدل HC-205

در این مطلب با موضوع معرفی هود شومینه ای سینجر مدل HC-205 و دیگر مطالب لوازم خانگی در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

آمریکا

معرفی شومینه سینگر مدل HC-205

از سال 1371 شرکت صنعتی سینگر با هدف عرضه محصولات گرم وارد عرصه تولید شده و در حال حاضر به عنوان تولید کننده پیشرو در بازار لوازم خانگی فعالیت می کند. یکی از ویژگی های متمایز این شرکت تولید محصولات باکیفیت است که پاسخگوی نیاز مشتریان مختلف می باشد. یکی از محصولات مهم این برند است مدل HC-205 که به انجام آن ادامه خواهیم داد.

از سال 1973، داشتن آشپزخانه تمیز برای بسیاری از خانواده ها مهم ترین چیز بوده است و در همان سال هود توسط یک طراح آمریکایی ساخته شد. هود نقش مهمی در آشپزخانه ایفا می کند، از جمله حذف بو، دود، بخار، رطوبت و مواد معلق از هوا به خارج از خانه. در صورت عدم استفاده از این وسایل، آشپزخانه به محل رشد میکروب ها، قارچ ها و کپک ها تبدیل می شود که برای سلامت خانواده خطرناک تلقی می شوند. بنابراین خرید روکش آشپزخانه و لوازم خانگی مانند اجاق گاز، اجاق مایکروویو، ماشین ظرفشویی و … بسیار مهم است.

وضعیت:

هود شومینه سینگر مدل HC-205 شیک و پرکاربرد در مشاغل خانگی می باشد. این کلاه طرحی شیشه ای دارد، شیشه به کار رفته در آن نشکن است و زیبایی خاصی می بخشد. تایمر فناوری جدیدی است که زمان کار و سرعت موتور هود را تعیین می کند. وجود گیرنده دیجیتال در این هود امکان کنترل آن را از راه دور به کمک ریموت کنترل می کند. در واقع با فشردن دکمه ریموت می توانید تمامی عملکردهای اصلی کاپوت مانند روشن و خاموش شدن، تنظیم سرعت موتور و چراغ ها را کنترل کنید. صفحه نمایش لمسی این دستگاه برای نمایش نوتیفیکیشن های مربوط به نواحی مختلف کفش استفاده می شود که در طراحی آن به جای کلیدهای مکانیکی از کلیدهای لمسی استفاده شده است. برای کاهش مصرف انرژی این محصول و افزایش دید اجاق گاز شاهد استفاده از لامپ های کم مصرف SMD نسل جدید هستیم. ناگفته نماند که موتور این هود آشپزخانه دارای عملکرد خوب، صدای بسیار کم، قابلیت کار به سه صورت، جنس فلزی مقاوم، قابلیت توربو افزایش قدرت مکش تا 720 متر مکعب و موتور پروانه دارای تحمل دمای 155 درجه سانتیگراد که همه آنها در استانداردهای هودز با کیفیت بالا در نظر گرفته می شوند. لازم به ذکر است که برای گرفتن بهتر چربی، دود و سایر ذرات، سه لایه فیلتر آلومینیومی در ورودی هوا قرار داده شده است که علاوه بر مقاومت بالا، قابلیت شستشو نیز دارد.

استفاده از محصولات باکیفیت برای بهبود کیفیت آشپزخانه بسیار حائز اهمیت است، به همین دلیل این محصول از نظر کارایی و کارایی قابل اعتماد بوده و ویژگی ها و قابلیت های مهمی را با قیمت مناسب برای خریدار فراهم می کند که می تواند آن را برای شما گزینه ترجیحی

معرفی هود شومینه ای سینجر مدل HC-205

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی؛ معرفی هود شومینه ای سینجر مدل HC-205" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی؛ معرفی هود شومینه ای سینجر مدل HC-205"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید