نقد و بررسی ساعت هوشمند هایلو مدل GST

در این مطلب با موضوع نقد و بررسی ساعت هوشمند هایلو مدل GST و دیگر مطالب ساعت هوشمند در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

ساعت

بررسی ساعت هوشمند هیلو مدل GST

ساعت هوشمند Hilo GST یک ساعت هوشمند مقرون به صرفه است که تمام ویژگی های اساسی مورد نیاز یک ساعت بدنسازی را در اختیار شما قرار می دهد. ساعت هوشمند Haylou GST برای افرادی که بودجه کمی دارند با ظرفیت باتری مناسب و تعدادی ویژگی مفید انتخاب خوبی است. در ادامه به بررسی نسبت امکانات به قیمت ساعت هوشمند هیلو مدل GST می پردازیم …

قیمت ساعت هوشمند هیلو GST

قیمت ساعت هوشمند Haylou GST شهریور 1402 در بازار داخلی حدود 1 میلیون تومان است که با توجه به امکانات و طراحی این ساعت بسیار منطقی به نظر می رسد. مانند هر ساعت دیگری، قیمت ساعت Hilo GST تحت تأثیر عوامل مختلفی مانند برند سازنده، ویژگی ها و غیره قرار دارد.

باتری ساعت هوشمند Haylou GST

ساعت GST دارای باتری 220 میلی آمپر ساعتی است که به گفته شرکت با شارژ حدود 10 روز دوام می آورد و این عدد با توجه به میزان استفاده هر فرد تغییر می کند، مثلاً زمانی که صفحه نمایش اغلب مصرف زیادی دارد. انرژی بیشتر علاوه بر این، به ویژگی هایی که استفاده می کنید، تعداد اعلان هایی که دریافت می کنید و عوامل دیگر بستگی دارد. همانطور که در صفحه ساعت های هوشمند شیائومی مشاهده می کنید، ظرفیت کلی باتری انواع محصولات این برند بسیار خوب است.

طراحی ساعت هوشمند مدل Hilo GST

ساعت هوشمند Hilo GST Global یک ساعت سبک وزن با وزن 42 گرم، ارزان و ساده است، البته اگر اصلا شبیه یک ساعت ارزان نباشد. بدنه آن از آلیاژ روی ساخته شده است که فلزی بسیار سخت و مقاوم در برابر ضربه است. یک دکمه فیزیکی در سمت راست ساعت هوشمند هیلو GST وجود دارد که بر جذابیت آن افزوده و امکان کنترل های ساده را از طریق این دکمه فراهم می کند.

ویژگی های Haylou GST

ساعت هوشمند GST دارای 12 حالت مختلف ورزشی است که به شما امکان می دهد ساعت را برای ورزش های مختلف از پیاده روی سبک گرفته تا بسکتبال و فوتبال تنظیم کنید. با انتخاب نزدیک ترین روش به فعالیت خود، بهترین تخمین کالری سوزانده شده را دریافت خواهید کرد. علاوه بر این، ساعت هوشمند Hilo GST را می توان طوری تنظیم کرد که در صورت عدم فعالیت طولانی مدت به شما هشدار دهد. این زنگ هشدار به شما یادآوری می کند که برای چند دقیقه از جای خود بلند شوید و حرکت کنید که یک ویژگی عالی برای کارکنان اداری است. شما همچنین می توانید از مزایای نظارت بر خواب استفاده کنید. ساعت Hilo GST نه تنها مدت زمان خواب شما را ردیابی می کند، بلکه کیفیت خواب شما را نیز بررسی می کند.

در کنار عملکردهای سلامتی مانند نظارت بر اکسیژن خون، نظارت بر ضربان قلب، یک برنامه نظارت بر آب و هوا نیز وجود دارد که به شما امکان نظارت بر آب و هوا را می دهد.

صفحه نمایش ساعت هوشمند Hilo GST

صفحه نمایش 1.69 اینچی مدل هیلو GST برای این کلاس قیمتی مناسب است. تراکم پیکسلی 240×240 و صفحه نمایش TFT ممکن است شما را مشکوک کند اما باید گفت که کیفیت تصویر بسیار قابل قبول است و نمایشگر حتی در روز روشن قابل مشاهده و استفاده است. شایان ذکر است که ساعت هوشمند Hilo GST به طور پیش فرض نمایشگر را خاموش می کند. این کار باعث صرفه جویی در عمر باتری می شود و صفحه نمایش با لمس مچ روشن می شود، اما همیشه می توانید زمان صفحه نمایش را در تنظیمات افزایش دهید.

توضیحات ساعت Haylou GST

بدنه ساعت هوشمند Hilo GST دارای رتبه IP68 مقاومت در برابر آب و هوا است. 6 در این رتبه به این معنی است که بالاترین استانداردهای مقاومت در برابر گرد و غبار را برآورده می کند. Hilo GST دارای بلوتوث 5.0 است که با اندروید 6.0 و بالاتر، iOS 11.0 و بالاتر سازگار است. اگر می خواهید اعلان های تماس تلفنی و پیام های جدید را در ساعت Haylou GST خود دریافت کنید، باید برنامه Haylou Fun را در تلفن های اندروید و iOS خود نصب و استفاده کنید. در این اپلیکیشن می توانید اطلاعات مربوط به فعالیت های روزانه، ضربان قلب، داده های خواب، sp02 و وزن را مشاهده کنید.

تحلیل قیمت ساعت هوشمند هیلو مدل GST

ساعت Haylou GST یک ساعت مقرون به صرفه و خوش ساخت با بدنه سخت و بادوام آلیاژ روی است که در مقابل آب نیز مقاوم است. باتری نسبتا خوبی دارد که برای استفاده منظم راضی کننده است و مانند سایر ساعت های این برند به راحتی به گوشی هوشمند متصل می شود و با یک سنسور بیومتریک ابزاری قدرتمند برای کمک به سلامتی خود و سلامتی خود خواهید داشت. برای مقایسه بیشتر با انواع دیگر ساعت ها به صفحه ساعت هوشمند فروشگاه اینترنتی 19 کالا مراجعه کنید.

مزایای ساعت هوشمند مدل هیلو GST

  • قیمت مناسب
  • عمر باتری خوب
  • شکل خوب

معایب ساعت هوشمند Haylou GST

  • صفحه نمایش آمولد ندارد.
  • تعداد رویدادهای ورزشی محدود است.

نقد و بررسی ساعت هوشمند هایلو مدل GST

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی ساعت هوشمند هایلو مدل GST" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی ساعت هوشمند هایلو مدل GST"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427