برسی؛ معرفی هود زیرکابینتی سینجر مدل HU-02

در این مطلب با موضوع معرفی هود زیرکابینتی سینجر مدل HU-02 و دیگر مطالب لوازم خانگی در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

استیل

ورودی سینگر زیر کابینت مدل HU-02

سینگر یکی از موفق ترین شرکت ها در تولید لوازم خانگی باکیفیت از قبیل انواع هود، فر داخلی، اجاق گاز و … می باشد که در بازار داخلی به فروش می رسد. این برند معروف ایرانی پاسخگوی همه سلیقه ها بوده و با ارائه مدل های مدرن رضایت بسیاری از کاربران را جلب کرده است. یکی از پرطرفدارترین و پرفروش ترین محصولات در این زمینه انواع هود است که در ادامه به معرفی یکی از مدل های زیبای زیر کابینت HU-02 می پردازیم. پس با ما همراه باشید

داشتن لوازم خانگی مدرن و شیک برای خانم ها بسیار مهم است، از طرفی آشپزخانه یکی از مهم ترین قسمت های خانه است که مدرن بودن آن مهم است! انتخاب لوازم خانگی سینگر یک انتخاب هوشمندانه با قیمت مناسب به نظر می رسد. از طرفی هود سیبجار می تواند یکی از گزینه های مناسب برای طراحی آشپزخانه باشد که علاوه بر ایجاد فضایی دلنشین، زیبایی طراحی داخلی آشپزخانه را دو چندان می کند.

طراحی:

مدل HU-02 با ابعاد 50*60 سانتی متر در زیر کابینت قرار می گیرد و فضای آشپزخانه را اشغال نمی کند و فقط استیل اطراف هود از بیرون نمایان است بنابراین اگر آشپزخانه شما خیلی بزرگ نیست، شما باید استفاده کنید که متعلق به آن نوع کفش هستید. فرقی نمی کند از مواد سفید استفاده کنید یا نه، این مدل را می توان با هر رنگ و طرحی ترکیب کرد.

وضعیت:

این مدل از هود سینگر علاوه بر بالاترین قدرت اگزوز 720 متر مکعب در ساعت به صورت کاملا بی صدا تولید می شود. مدل HU-02 با دو موتور مجزا طراحی شده است و سه سرعت متفاوت را در اختیار شما قرار می دهد و خبر خوب این است که هر موتور دارای دکمه کنترل جداگانه است، بنابراین اگر در سمت چپ یا راست در حال تماشا یا آشپزی هستید، می توانید از آن استفاده کنید. هر دو تک یا تک موتور موتور را از یک طرف روشن کنید. لازم به ذکر است که دکمه های استفاده شده در این مدل متحرک نبوده و مکانیکی یا فشاری هستند و امکان کنترل از راه دور با این مدل وجود ندارد. لازم به ذکر است پروانه به کار رفته در این موتور سینگر تا 155 درجه سانتیگراد را تحمل می کند.

فیلتر به کار رفته در هود زیر کابینتی سینگر مدل HU-02 3 لایه و قابل شستشو بوده و به راحتی از هود جدا شده و پس از شستشو در جای خود قرار می گیرد. این مدل هود سینگر از نظر کیفیت در کلاس A می باشد و همچنین دارای چراغ های smd کم مصرف می باشد.

اگر به سلامت خود و خانواده تان اهمیت می دهید فراموش نکنید که استفاده از کاندوم باکیفیت تضمین کننده کیفیت هوایی است که در خانه تنفس می کنید و در نظر بگیرید که استفاده نکردن از کاندوم برای محیط آشپزخانه مضر است. به خصوص در اطراف گاز به بستری برای رشد انواع میکروب ها تبدیل می شود، بنابراین استفاده از برندهای منحصربفرد ایرانی مانند هود زیر کابینتی سینگر مدل HU-02 علاوه بر گزینه مناسب و هوشمندانه، آن را سلامتی را تضمین می کند. محیط آشپزخانه و همچنین اقتصادی.

معرفی هود زیرکابینتی سینجر مدل HU-02

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی؛ معرفی هود زیرکابینتی سینجر مدل HU-02" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی؛ معرفی هود زیرکابینتی سینجر مدل HU-02"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید