برسی؛ نقد و بررسی هود زیرکابینتی سینجر مدل HU-01

در این مطلب با موضوع نقد و بررسی هود زیرکابینتی سینجر مدل HU-01 و دیگر مطالب لوازم خانگی در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

آمریکا

نقد و بررسی زیر کابینت هود سینگر مدل HU-01

از سال 1371 شرکت صنعتی سینگر با هدف عرضه محصولات گرم وارد عرصه تولید شده و در حال حاضر به عنوان تولید کننده پیشرو در بازار لوازم خانگی فعالیت می کند. یکی از ویژگی های متمایز این شرکت تولید محصولات باکیفیت است که پاسخگوی نیاز مشتریان مختلف می باشد. یکی از محصولات مهم این برند زیر کابینتی سینگر HU-01 می باشد که در ادامه به معرفی آن می پردازیم.

از سال 1973، داشتن آشپزخانه تمیز برای بسیاری از خانواده ها مهم ترین چیز بوده است و در همان سال هود توسط یک طراح آمریکایی ساخته شد. هود نقش مهمی در آشپزخانه ایفا می کند، از جمله حذف بو، دود، بخار، رطوبت و مواد معلق از هوا به خارج از خانه. در صورت عدم استفاده از این وسایل، آشپزخانه به محل رشد میکروب ها، قارچ ها و کپک ها تبدیل می شود که برای سلامت خانواده خطرناک تلقی می شوند. بنابراین خرید روکش آشپزخانه و لوازم خانگی مانند گاز، یخچال، چرخ گوشت و … بسیار مهم است.

وضعیت:

زیر کابینت سینگر HU-01 با ابعاد 90 سانتی متر طول و 50 سانتی متر عرض یکی از بهترین مدل های هود آشپزخانه سینگر به حساب می آید. فرم این هود جلوه ای مدرن و شیک دارد که با انواع دکور آشپزخانه متناسب است و فضای کمی را اشغال می کند. این هود از موتور 3 سیکل توربو فلزی بهره می برد که قدرت خروجی اگزوز آن 720 متر مکعب در ساعت است و بسیار کم صدا است. این پول به عنوان قوی ترین قدرت دود در بین همه این نوع محصولات در نظر گرفته می شود. هر دو موتور به طور جداگانه کار می کنند. وجود پروانه موتور مقاوم در برابر حرارت 155 درجه سانتی گراد کیفیت و کارایی این دستگاه را بسیار افزایش می دهد.

یکی از موارد دیگری که باعث بهبود کیفیت این محصول شده استفاده از فیلتر آلومینیومی سه گانه در طراحی آن است که به راحتی تمیز می شود و دود و ذرات حاصل از پخت و پز را به سرعت جذب می کند. این فیلتر به صورت کشویی دوتایی طراحی شده است. در این دستگاه یک لامپ SMD کم مصرف برای دید بهتر در هنگام پخت تعبیه شده است و با استفاده از این لامپ نیازی به روشن شدن چراغ های اضافی نیست.

داشتن هوای سالم در خانه، به ویژه در آشپزخانه، اولویت همه خانواده هاست. این محصول با این قابلیت های منحصر به فرد، هوای مطبوع و سالمی را در اختیار خانه شما قرار می دهد.

نقد و بررسی هود زیرکابینتی سینجر مدل HU-01

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی؛ نقد و بررسی هود زیرکابینتی سینجر مدل HU-01" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی؛ نقد و بررسی هود زیرکابینتی سینجر مدل HU-01"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید