برسی؛ معرفی اجاق گاز صفحه ای سینجر مدل SDS 602

در این مطلب با موضوع معرفی اجاق گاز صفحه ای سینجر مدل SDS 602 و دیگر مطالب لوازم خانگی در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

اجاق گاز

معرفی اجاق گاز صفحه ای سینگر SDS 602

شرکت صنعتی سینگر یکی از برندهای موفق داخلی می باشد. این شرکت در سال ۱۳۷۱ شروع به کار کرد و در مدت کوتاهی توانست به برندی معروف در بین تولیدکنندگان داخلی تبدیل شود. به عبارتی سینگر با استفاده از ایده های خلاقانه و منحصر به فرد توانست در تولید لوازم خانگی به ویژه محصولات گرم از بسیاری از برندهای دیگر پیشی بگیرد. یکی از محصولات محبوب این مجموعه، اجاق گاز صفحه ای سینگر مدل SDS 602 که در زیر نشان خواهیم داد.

بسیاری از وسایل مانند یخچال، لوازم خانگی، سینک ظرفشویی و … در مرکز توجه آشپزخانه هستند. یکی دیگر از عناصری که پس از ورود به آشپزخانه توجه بیننده را به خود جلب می کند اجاق گاز است. از این رو این دستگاه در زندگی مدرن از اهمیت بالایی برخوردار است و باید پاسخگوی نیاز خانواده در آشپزی باشد که بسته به انتظارات مردم در مدل های مختلف تولید و ارائه می شود. یکی از پرطرفدارترین آنها اجاق گاز صفحه ای است که در طرح های متفاوت و منحصر به فرد طرفداران زیادی دارد و در سال های اخیر نقش مهمی در بهبود آشپزخانه ایفا کرده است. این دستگاه مدرن فضای کمی را اشغال می کند و از طراحی بیرونی بهره می برد که می توان گفت در هر آشپزخانه ای کاربرد دارد.

وضعیت:

این اجاق گاز دارای 6 شعله در سایزهای مختلف، دو عدد پلوپز کناری می باشد. این یک برنامه پرکاربرد برای راه اندازی ظروف با اندازه های مختلف است. این دستگاه دارای ابعاد 90 سانتی متر طول و 52 سانتی متر عرض می باشد که در کنار امکان قرار دادن آن در کابینت مشکل محدودیت فضا در آشپزخانه های کوچک را حل می کرد. صفحه نمایش شیشه ای استیل ضد زنگ استفاده شده در داخل آن بسیار با کیفیت بوده و طول عمر بیشتری دارد. چدن گرما را بهتر منتقل می کند، در دمای بالا تغییر شکل نمی دهد، از آسیب دیدن کتاب ها و ظروف جلوگیری می کند، به راحتی جدا می شود و شستشو می شود. مشعل این دستگاه از مشعل نسل جدید است که قدرت حرارتی و راندمان بالایی دارد و با توزیع متعادل حرارت زمان پخت را کاهش می دهد. برای افزایش ایمنی این مدل از ترموکوپل فوق سریع در طراحی آن استفاده شده است که با خاموش شدن شعله بلافاصله جریان گاز را قطع می کند و در نهایت از نشت گاز و آتش سوزی جلوگیری می کند. فندک خودکار یکی دیگر از ویژگی های کاربردی است که برای روشن کردن خودکار اجاق گاز با چرخاندن دستگیره طراحی شده است. یکی از ویژگی های بارز تمامی محصولات مصرف انرژی است که با درجه بندی خاصی مشخص می شود. برچسب انرژی این مدل A است که نشان دهنده بهترین استفاده از برق و گاز است. از دیگر ویژگی های منحصر به فرد می توان به کتاب ارگونومیک با طراحی خاص و صفحه زیرین اشاره کرد. اگر به دنبال یک اجاق گاز شیک و باکیفیت اما مقرون به صرفه هستید، اجاق گاز سینگر SDS 602 این فرصت را در اختیار شما قرار می دهد.

معرفی اجاق گاز صفحه ای سینجر مدل SDS 602

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی؛ معرفی اجاق گاز صفحه ای سینجر مدل SDS 602" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی؛ معرفی اجاق گاز صفحه ای سینجر مدل SDS 602"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427