مشخصات میبرو لایت ۲

در این مطلب با موضوع مشخصات میبرو لایت ۲ و دیگر مطالب ساعت هوشمند در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

مشخصات Migo Lite 2

Mebro Lite 2 یک ردیاب تناسب اندام است که با صفحه مدور و صفحه نمایش 1.3 اینچی AMOLED ارائه می شود و دارای ویژگی های بسیاری مانند نظارت بر ضربان قلب، نظارت بر اکسیژن خون، SPO2، حالت ورزشی 60، استاندارد مقاومت در برابر آب 2ATM و پشتیبانی از تماس های بلوتوثی در حال حاضر قیمت ساعت هوشمند Mibro Lite 2 با توجه به ویژگی ها و مقایسه با همتایان خود منطقی به نظر می رسد. در زیر به بررسی جزئیات ساعت Mibro Lite 2 می پردازیم.

قیمت Mibro Lite 2

قیمت ساعت هوشمند Mibro Lite 2 در بازارهای بین المللی 55 دلار است که آن را در رده گجت های هوشمند بسیار مقرون به صرفه قرار می دهد. قیمت ساعت هوشمند Mibro Lite 2 را بررسی کنید و فراموش نکنید که این محصول دارای صفحه نمایش OMOLED و دارای ویژگی های کاربردی بسیاری است.

باتری Migo Lite 2

عملکرد باتری ساعت هوشمند Mibro Lite 2 بسته به نحوه استفاده شما متفاوت است، زیرا برخی از ویژگی ها باتری بیشتری مصرف می کنند، اما از آنجایی که ساعت هوشمند Mibro Lite 2 شیائومی دارای باتری 350 میلی آمپر ساعتی است، تا 60 روز زمان انتظار را فراهم می کند. به گفته این برند، با Battery Saver، می توانید با خاموش کردن اتصال بلوتوث و ویژگی هایی مانند نظارت بر ضربان قلب، عمر باتری را تا 12 روز افزایش دهید. ساعت هوشمند Mibro Lite 2 در حدود دو ساعت شارژ می شود. با تمام این اوصاف می توان گفت باتری ساعت هوشمند MiBrow Lite 2 شیائومی استثنایی است.

طراحی ساعت Mibro Lite 2

بدون اشاره به زیبایی طراحی، نمی توان در مورد شیائومی Mibro Lite 2 صحبت کرد. پنل AMOLED با شیشه منحنی 2.5 بعدی زیباست. چه بخواهید از آن برای فعالیت های ورزشی و چه برای استفاده روزمره استفاده کنید، ساعت هوشمند Mibro Lite 2 مطمئناً در هر شرایطی زیبا به نظر می رسد. بند آن که یکی از موارد مهم برای تکمیل ظاهر کلی ساعت Mibro Lite 2 به حساب می آید از سیلیکون ساخته شده است. بند قابل تعویض است و با بند چرمی متفاوت عرضه می شود.
ساعت Mibro Lite 2 با شکل گرد در ابعاد 44.7 x 44.7 x 11.2 میلی متر و وزن حدود 54 گرم ظاهری اسپرت و شیک دارد و برای خانم ها و آقایان مناسب است. دو دکمه فیزیکی که وظیفه بازگردانی یا بازگشت به منوی قبلی را بر عهده دارند، در سمت راست کیس Mibro Lite 2 قرار دارند.

ویژگی های شیائومی Mibro Lite 2

2 Mibro Lite یک ساعت هوشمند ضدآب 2ATM است که به این معنی است که می توانید هنگام شستن دست ها، روزهای بارانی یا هنگام شنا از آن استفاده کنید. ساعت هوشمند Mibro Lite 2 دارای سنسور ضربان قلب است که اطلاعات ضربان قلب شما را در 24 ساعت جمع آوری می کند. به لطف ویژگی نظارت بر خواب، ساعت Mibro Lite2 همچنین به شما کمک می کند خواب خود را کنترل کنید. همچنین می توانید کالری سوزانده شده در طول روز را با استفاده از گام شمار محاسبه کنید.

علاوه بر ویژگی هایی که در بالا ذکر شد، ساعت هوشمند Mibro Lite 2 دارای بلندگو و میکروفون است که به شما امکان می دهد مستقیماً از طریق ساعت هوشمند شیائومی تماس برقرار کنید. سایر ویژگی ها شامل نظارت بر اکسیژن خون، نظارت بر فشار خون، 60 حالت ورزشی، تمرین، هشدار تماس یا پیام، اعلان های برنامه، بلوتوث 5.0 و موارد دیگر است. ساعت هوشمند شیائومی Mibro Lite 2 دارای باتری بزرگ 350 میلی آمپر ساعتی است که با استفاده معمولی 3 تا 12 روز و با حالت غیرهوشمند 60 روز دوام می آورد.

صفحه نمایش ساعت هوشمند Migo Lite 2

از سوی دیگر، Mibro روی مهم ترین جنبه ساعت هوشمند که کیفیت صفحه نمایش است، سرمایه گذاری زیادی کرده است. در حال حاضر، محبوب ترین بخش Mibro Lite2 صفحه نمایش بزرگ، روشن و قابل تنظیم 1.3 اینچی 360×360 AMOLED آن است. در حین حرکت، سطح باتری، اعلان های پیامی که بر روی تلفن خود دریافت می کنید و اطلاعات مختلف دیگر بدون نیاز به باز کردن ساعت هوشمند Mibro Lite 2 در دسترس خواهند بود که شما را در جریان نگه می دارد. همچنین شایان ذکر است که کنتراست 60 هرتز و وضوح ارائه شده توسط ساعت هوشمند Mibro Lite 2 آن را بالاتر از اکثر رقبای محبوب قرار می دهد.

تجزیه و تحلیل هزینه Mibro Lite 2

بررسی ساعت Mibro Lite 2 نشان می دهد که این مدل یکی از محبوب ترین گجت های هوشمند امروزی در بازار است. ساعت Mibro Lite 2 یک ساعت هوشمند باکیفیت است که با قیمتی مقرون به صرفه در دسترس است. ساعت هوشمند Mibro Lite 2 دارای ویژگی هایی است که می توانید در دستگاه های گران قیمت پیدا کنید. Mibro Watch Lite 2 دارای صفحه نمایش 1.3 اینچی AMOLED با قابلیت برقراری تماس و بسیاری از ویژگی های مفیدی است که هر روز به آن نیاز دارید.

Mibro Lite 2 همچنین دارای سنسور بسیار دقیق سلامت و تناسب اندام است. علاوه بر این، دارای 2ATM مقاومت در برابر آب با 60 حالت ورزشی است که تمرینات شما را ردیابی می کند و به شما در رسیدن به اهدافتان کمک می کند. عمر باتری ساعت هوشمند Mibro Lite 2 12 روز بیشتر از اکثر رقبای خود در بازار است.

مشخصات میبرو لایت ۲

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مشخصات میبرو لایت ۲" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مشخصات میبرو لایت ۲"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427