مشخصات اسپیکر SRS XB43 سونی

اگر شما هم بدنبال مطالعه مشخصات اسپیکر SRS XB43 سونی هستید این مقاله از سایت آسیاننت را برسی نمایید.

اسپیکر

اسپیکر بلوتوث سونی SRS-XB43 با طراحی منحصر به فرد خود برای محیط بیرونی مناسب است. استفاده از ال ای دی های داخلی باعث زیبایی و جذابیت این محصول در محیط بیرون شده است. قیمت این اسپیکر بلوتوث سونی یکی از ویژگی های جذاب آن است. با خرید این اسپیکر بلوتوث به امکانات و کیفیت عالی دسترسی خواهید داشت. این اسپیکر به گونه ای طراحی شده است که ضد آب باشد، بنابراین می توانید به راحتی آن را در بیرون قرار دهید. به طور خاص باید گفت که این اسپیکر بلوتوث دارای گواهی IP67 است. این محصول علاوه بر ضد آب بودن، مقاومت خوبی در برابر نفوذ گرد و غبار نیز دارد. چراغ های LED آن نیز محیط را زیباتر می کند.

موارد مرتبط برای Sony SRS XB43

البته این اسپیکر بلوتوث را می توان در رنگ های مختلف خریداری کرد. از دیگر ویژگی های این اسپیکر بلوتوث سونی SRS-XB43 پشتیبانی از بلوتوث 5 و پشتیبانی از کدک ACC می باشد. یک جک 3.5 میلی متری صدا و یک خروجی USB-A در این محصول یافت می شود. با این پورت USB می توانید دستگاه های مختلف از جمله گوشی را شارژ کنید. حالت های مختلفی برای این اسپیکر در نظر گرفته شده است که می توان گفت در حالت مهمانی و حالت استریو. همچنین یک اپلیکیشن ویژه برای این اسپیکر بلوتوثی وجود دارد که برای iOS و اندروید توسعه یافته است. این برنامه مجموعه ای از ویژگی های اضافی را در اختیار شما قرار می دهد.

به عنوان مثال، می توانیم EQ را تنظیم کنیم یا حالت نمایش چراغ های LED را تغییر دهیم. حتی در این اپلیکیشن قرار است تنظیمات خاصی برای مدیریت مصرف باتری باشد که بسیار مفید است. این اسپیکر بلوتوث دارای دو بلندگوی 0.8 میلی متری و دو ووفر 2.8 اینچی است که صدایی عالی تولید می کند و کیفیت قابل قبولی را ارائه می کند. اگر به دنبال یک اسپیکر بلوتوث با کیفیت هستید، اسپیکر بلوتوث سونی SRS-XB43 انتخاب خوبی خواهد بود. به خصوص که می توانید از این محصول در خارج از خانه استفاده کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مشخصات اسپیکر SRS XB43 سونی" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مشخصات اسپیکر SRS XB43 سونی"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427