کیفیت صدا و عملکرد اسپیکر JBL Flip 5

اگر شما هم بدنبال مطالعه کیفیت صدا و عملکرد اسپیکر JBL Flip 5 هستید این مقاله از سایت آسیاننت را برسی نمایید.

اسپیکر

اسپیکر بلوتوث Flip 5 محصول JBL است که طراحی مشابه نسل های قبل دارد. اسپیکر قابل حمل JBL دارای ابعادی در حدود 6.9*7.4*18 سانتی متر و وزن آن نزدیک به 540 گرم است. این ابعاد و وزن نشان می دهد که اسپیکر بلوتوث Flip 5 بسیار قابل حمل است و می توانید از آن در مکان های مختلف استفاده کنید. بلندگوهای مورد نیاز خود را از وب سایت فروشگاه های معتبر اینترنتی دریافت کنید. ما لیستی از بلندگوهای قابل حمل را به شما ارائه می دهیم.

کیفیت صدا و عملکرد اسپیکر JBL Flip 5

JBL Philips 5 با استفاده از فناوری بلوتوث نسخه 4.2 به تلفن هوشمند شما متصل می شود که عملکرد طولانی مدت و کم نویز را ارائه می دهد. علاوه بر این، Flip 5 از پروفایل های A2DP V1.3 و AVRCP V1.6 پشتیبانی می کند. متاسفانه این مدل برخلاف نسل های قبلی ورودی AUX ندارد و می توان از طریق اتصال بی سیم بلوتوث به آن متصل شد. قدرت اسپیکر قابل حمل JBL 20 وات است که صدایی شفاف، شفاف و فراگیر را به شما می دهد. پاسخ فرکانسی این اسپیکر حدود 90 تا 2000 هرتز و نسبت تقویت آن 90 دسی بل است. برند JBL در ساخت اسپیکر Flip 5 از باتری با ظرفیت 4800 میلی آمپر ساعت استفاده کرده که می تواند بیش از 12 ساعت شارژ شود و برای شارژ کامل تنها به 2 ساعت و 30 دقیقه زمان نیاز دارد.

JBL Flip 5 همچنین دارای یک میکروفون داخلی است که به شما امکان می دهد بدون نیاز به جدا کردن گوشی از بلندگو به تماس های خود پاسخ دهید. برخورداری از استاندارد IPX7 این محصول را در برابر آب و آب مقاوم می کند. بنابراین می توانید از آن در هر جایی استفاده کنید. یکی دیگر از ویژگی هایی که باعث جذابیت بیشتر اسپیکرهای jbl می شود تنوع رنگ آنهاست. این محصول در رنگ های متنوعی عرضه می شود که به شما این امکان را می دهد که مطابق میل خود کارهایی را انجام دهید و مطابق با سلیقه خود چیزی بخرید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کیفیت صدا و عملکرد اسپیکر JBL Flip 5" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کیفیت صدا و عملکرد اسپیکر JBL Flip 5"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427