کیفیت اسپیکر Soundcore Motion Q 360 A3108

اگر شما هم بدنبال مطالعه کیفیت اسپیکر Soundcore Motion Q 360 A3108 هستید این مقاله از سایت آسیاننت را برسی نمایید.

اسپیکر

اسپیکر Soundcore Motion Q 360 یکی از محصولات تولید شده توسط برند Anker است که به اسپیکر بی سیم معروف است. وزن اسپیکر Anker Motion Q 360 416 گرم است که به راحتی قابل حمل است و به شما این امکان را می دهد تا در مکان های مختلف مانند خانه، محل کار و یا در اوقات فراغت از آن استفاده کنید. برای بررسی قیمت ها و خرید انواع اسپیکر، لیست بلندگوهای بلوتوث و قابل حمل فروشگاه های معتبر اینترنتی را بررسی کنید.

کیفیت بلندگو Soundcore Motion Q 360 A3108

انکر اسپیکر بلوتوثی خود را به گونه ای طراحی کرده است که می تواند صدایی را منتشر کند که گوش شما را به صورت 360 درجه تحریک می کند تا بتوانید همان صدا را از هر فاصله ای بشنوید و کاملا در موسیقی غرق شوید. بلندگوهای Anker دارای قابلیت اتصال بی سیم و بی سیم هستند، اتصال بی سیم توسط بلوتوث نسخه 4.2 ساخته شده است. این اسپیکر دارای 2 بلندگو می باشد که توان خروجی 16 وات را به شما می دهد و با وضوح و وضوح موسیقی پخش می کند. بلندگوهای Soundcore Motion Q 360 از فناوری انحصاری BassUpTM برای ایجاد عمق و وضوح خیره کننده استفاده می کنند.

در واقع، این فناوری با کمک یک پردازنده سیگنال دیجیتال، ابتدا فرکانس باس موسیقی شما را تجزیه و تحلیل می کند و سپس این سیگنال را با استفاده از درایور نئودیمیم به صدای تقویت شده تبدیل می کند. همچنین انکر محصول جدید خود را با استاندارد IPX7 معرفی کرد که در برابر نفوذ آب مقاوم است تا حتی به ساحل نیز این اسپیکر را با خود ببرید. این اسپیکر با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS سازگاری دارد، بنابراین کاربران هر دو سیستم عامل اندروید و iOS می توانند به راحتی از آن استفاده کنند. باتری Anker Motion Q 360 با شارژ کامل می تواند تا 10 ساعت دوام بیاورد، بنابراین می توانید ساعت ها به آن گوش دهید. شک نکنید محصولی باکیفیت و مناسب برای سرگرمی خواهید داشت و تجربه صوتی خوبی را برای شما به ارمغان می آورد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کیفیت اسپیکر Soundcore Motion Q 360 A3108" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کیفیت اسپیکر Soundcore Motion Q 360 A3108"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427