بررسی اسپیکر سونی srs-xb 13

اگر شما هم بدنبال مطالعه بررسی اسپیکر سونی srs-xb 13 هستید این مقاله از سایت آسیاننت را برسی نمایید.

اسپیکر

بررسی اسپیکر سونی srs-xb 13

سونی در زمینه تولید اسپیکر بلوتوثی محصولات زیادی را به بازار معرفی کرده است که در ادامه شاهد گستره محصولات این شرکت خواهید بود. سونی هم بلندگوهای بلوتوث بزرگ و هم بلندگوهای بلوتوث کوچک تولید کرده است. یکی از اسپیکرهای بلوتوث کوچک این شرکت اسپیکر بلوتوث قابل حمل سونی مدل srs-xb 13 نام دارد که قیمت اسپیکر سونی srs-xb 13 شما را شگفت زده خواهد کرد و می توانید یکی از باکیفیت ترین محصولات سونی را در قیمت آن خریداری کنید. منصفانه و خوب هنگام خرید اسپیکر سونی SRS-XB13 باید به این نکته توجه کنید که این محصول ضد آب بوده و دارای بند می باشد که می توانید آن را روی دست خود قرار دهید. این اسپیکر بلوتوث سونی کیفیت عالی دارد و بیس عمیق تولید می کند. راستش فکر نمی کنید با توجه به قیمت اسپیکر سونی srs-xb 13 چنین کیفیتی پیدا کنید. اسپیکر سونی srs-xb 13 یک انتخاب عالی برای فضای باز و انتخابی عالی برای مسافرت و تعطیلات است. ویژگی هایی مانند ابعاد و وزن این محصول را برای سفر بسیار مناسب کرده است.

بررسی اسپیکر سونی srs-xb 13

طراحی بلندگوی بلوتوث قابل حمل سونی مدل srs-xb 13

اسپیکر بلوتوث قابل حمل سونی مدل srs-xb 13 در رنگ های مشکی، آبی پررنگ، آبی روشن، تن و بنفش روانه بازار شد. شما با محصولی روبرو هستید که قطر آن 46 میلی متر و وزن آن 9 اونس یا 255 گرم است. یکی دیگر از ویژگی های اسپیکر بلوتوث قابل حمل سونی srs-xb 13 استفاده از درایورهای 46 میلی متری است. محدوده فرکانس اسپیکر سونی srs-xb 13 از 20 هرتز تا 20000 هرتز است که مهم ترین نکته این است که اسپیکر سونی srs-xb 13 قابل حمل و بادوام طراحی شده است.

طراحی بلندگوی بلوتوث قابل حمل سونی مدل srs-xb 13

قسمت زیرین این اسپیکر از موادی ساخته شده که باعث می شود این اسپیکر در هنگام پخش موسیقی و لرزشی که در اثر پخش موسیقی دارد در جای خود بماند. این در هنگام تولید بیس زیاد بیشتر مشهود است. در کنار اسپیکر سونی srs-xb 13 می توانید دکمه روشن و خاموش، دکمه بلوتوث، دکمه پخش موسیقی، دکمه مکث موسیقی و دکمه تنظیم صدا را پیدا کنید. با دوبار فشردن دکمه پخش و توقف می توانید به موسیقی بعدی بروید و با سه بار فشار دادن این دکمه می توانید به موسیقی قبلی بروید. هنگامی که تماس تلفنی دریافت می کنید، می توانید از دکمه های پخش و توقف موسیقی برای پاسخ دادن یا رد تماس استفاده کنید. در کنار دکمه های اسپیکر سونی srs-xb 13 پورت USB C قرار دارد.

طراحی بلندگوی بلوتوث قابل حمل سونی مدل srs-xb 13

اسپیکر بلوتوث قابل حمل سونی srs-xb 13 محصولی ضد آب و دارای گواهی IP67 می باشد. این استاندارد اسپیکر بلوتوث قابل حمل سونی srs-xb 13 را تا عمق یک متری به مدت 30 دقیقه ضد آب کرد. البته باید اشاره کنیم که سیگنال بلوتوث در آب به خوبی کار نمی کند و به همین دلیل این محصول برای استفاده در آب مناسب نیست. همچنین لازم به ذکر است که اسپیکر بلوتوث پرتابل سونی srs-xb 13 در برابر گرد و غبار مقاوم بوده و به همین دلیل انتخاب مناسبی برای استفاده در فضای باز می باشد.

طراحی بلندگوی بلوتوث قابل حمل سونی مدل srs-xb 13

صفحه نمایش سونی srs-xb 13

متاسفانه هیچ اپلیکیشنی برای اسپیکر سونی SRS-XB 13 وجود ندارد و در خرید اسپیکر سونی SRS-XB13 باید به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشید. لازم به ذکر است که اسپیکر سونی srs-xb 13 دارای بلوتوث 4.2 بوده و از کدک های AAC و SBC پشتیبانی می کند. همچنین لازم به ذکر است که سونی می گوید باتری این اسپیکر زیبا و کوچک می تواند 16 ساعت دستگاه را روشن نگه دارد. البته این مشکل بیش از هر چیز به میزان صدا و بلندی صدا بستگی دارد. هر چه صدا بلندتر باشد عمر باتری کمتر است.

نقطه قوت اسپیکر سونی srs-xb 13 کیفیت صدای آن است. این اسپیکر بلوتوث سونی فرکانس پایین بسیار خوبی را تولید می کند و این نشان می دهد که شما هرگز دچار آسیب صوتی نخواهید شد. با این حال، اگر مدام صدای بلندگو را افزایش دهید و ارتفاع قطب را تا حد خود افزایش دهید، لرزش صدای کمی ایجاد می کند که از باس به بلندگوها منتقل می شود. بلندگوهای سونی srs-xb 13 به روش های مختلف به خوبی کار می کنند و با توجه به قیمت بلندگوهای سونی srs-xb 13 می توانید مطمئن باشید که این اسپیکر سونی برای هر روزی انتخاب خوبی خواهد بود کیفیت خوبی برای شما ایجاد کند

خلاصه

اسپیکرهای سونی از نظر عملکرد، ابعاد و دوام تقریبا بی نظیر هستند. با این حال نزدیک ترین محصول به این اسپیکر سونی JBL Clip 4 یا JBL Go 3 می باشد که البته اسپیکر سونی از نظر قیمت و کیفیت صدا بهتر است. طراحی این محصول به گونه ای است که کاربر به راحتی می تواند آن را حمل کند. ضد آب بودن و ضد گرد و غبار بودن این محصول باعث شده است تا بتوان از اسپیکر بلوتوث قابل حمل سونی srs-xb 13 در طبیعت به راحتی استفاده کرد. شک نکنید این محصول از نظر قیمت و امکانات برای خیلی ها بهترین انتخاب است. به خصوص افرادی که دوست دارند در طبیعت سفر کنند و به موسیقی گوش دهند.

اسپیکر بلوتوث قابل حمل سونی مدل srs-xb 13

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی اسپیکر سونی srs-xb 13" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی اسپیکر سونی srs-xb 13"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427