بررسی اسپیکر وان مور s1001bt

اگر شما هم بدنبال مطالعه بررسی اسپیکر وان مور s1001bt هستید این مقاله از سایت آسیاننت را برسی نمایید.

اسپیکر

بررسی اسپیکر Moore s1001bt

برند One More یکی از برندهای شناخته شده در زمینه تولید هدفون و اسپیکر بلوتوث قابل حمل است. یکی از محصولات جالب این برند اسپیکر One Moore s1001bt است. اسپیکر 1MORE S1001BT ویژگی های جالبی دارد که از آن جمله می توان به طراحی زیبا، اسپیکر 3.3 اینچی و توییتر 27 میلی متری اشاره کرد. پشتیبانی از گواهی IPX4 این محصول را در برابر آب مقاوم می کند. البته به راحتی نمی توان ارزش این ابزار را دست بالا گرفت. در کل قیمت اسپیکر One Moore s1001bt بسیار مناسب و کیفیت بسیار خوبی دارد. در ادامه در مورد اسپیکر One Moore s1001bt بیشتر صحبت خواهیم کرد.

بررسی اسپیکر Moore s1001bt

1 طرح بلندگوی S1001BT بیشتر

محدوده فرکانس اسپیکر 1MORE S1001BT بین 70 تا 5000 هرتز و توییتر این محصول از 5000 تا 20000 هرتز می باشد. همچنین باید اشاره کنیم که هر یک از درایورهای در نظر گرفته شده برای اسپیکر One Moore s1001bt آمپلی فایر مخصوص به خود را دارند. بد نیست بگوییم که اسپیکر One Moore s1001bt از چیپ DSP نیز بهره می برد که باعث پویایی میزان باس، میان رده و ولوم می شود و با توجه به صدا تغییر می کند. این ویژگی باعث می شود صدای متعادلی از این محصول بشنویم.

1 طرح بلندگوی S1001BT بیشتر

وقتی این محصول را باز می کنید، متوجه می شوید که داخل آن کابل، بلندگو و کتاب وجود دارد. شما به یک اسپیکر گرد کامل در بسته بندی زیبا نگاه می کنید. طراحی محصول زیبا به نظر می رسد و دارای طرح پارچه ای جذاب است. اسپیکر 1MORE S1001BT نه تنها جمع و جور است، بلکه یک محصول سبک وزن است. باید گفت که این یک شرکت 500 گرم وزن دارد. به طور کلی باید بگوییم که برای ساخت اسپیکر 1MORE S1001BT از مواد بسیار مرغوب استفاده شده است. از طرفی باید بگوییم که این محصول از شرکت Van Moore از گواهی IPX4 نیز بهره می برد. به همین دلیل از مقاومت خوبی در برابر آب برخوردار است. البته توصیه می کنیم این محصول را تحت فشار مستقیم آب قرار ندهید. البته وان پلاس ادعا می کند که این محصول تا عمق یک متری ضد آب است. یکی از ویژگی های جذاب اسپیکر One Moore s1001bt طراحی 360 درجه است. این امر باعث شد صدای این اسپیکر به راحتی فضا را پر کند. استفاده از تراشه DSP باعث شد که صدا تعادل خوبی داشته باشد و تمامی صداها به صورت پویا پخش شوند. البته شرکت Van Moore از فناوری Virtual Bass برای این محصول استفاده کرده تا صدای بزرگ را هیجان انگیزتر و جذاب تر کند.

1 طرح بلندگوی S1001BT بیشتر

ویژگی Moore s1001bt

از دیگر ویژگی های اسپیکر One Moore s1001bt می توان به پخش صدای مونو و استریو اشاره کرد. این اسپیکر فقط صدای مونو تولید می کند اما اگر دو مدل را به این اسپیکر متصل کنید می توانند صدای استریو پخش کنند. دو درایور و دو تقویت کننده مستقل این محصول را بسیار کارآمد کرده است. ضد آب بودن و پشتیبانی از شارژ سریع از دیگر ویژگی های این محصول است. البته باید اشاره کنیم که می توانید اسپیکر One Moore s1001bt را به صورت سیمی یا بی سیم شارژ کنید. همچنین مشخص شده است که کاربران می توانند فریمور این اسپیکر را به صورت OTA به روز کنند.

ویژگی Moore s1001bt

یک اسپیکر Moore s1001bt دارای پنج دکمه فیزیکی و یک بلندگو است. با استفاده از میکروفون می توانید به تماس های تلفنی پاسخ دهید و کیفیت صدای عالی را تجربه کنید. برای کنترل بلندگوی One Moore s1001bt از چهار ولوم دیگر استفاده شده است.

دکمه پاور: اگر دکمه پاور را به مدت 2 ثانیه نگه دارید، دستگاه روشن می شود. اگر در حالی که دستگاه روشن است دکمه پاور را به مدت 4 ثانیه نگه دارید، دستگاه خاموش می شود. یک بار فشار دادن دکمه پاور هنگام دریافت تماس، تماس را پاسخ داده یا به آن پایان می دهد. اگر هنگام دریافت تماس دکمه پاور را دو ثانیه نگه دارید، تماس رد می شود.

دکمه پخش/مکث: با یک بار فشار دادن این دکمه، موسیقی پخش یا متوقف می شود.

دکمه ولوم: با یک بار فشار دادن این دکمه، صدا یک سطح افزایش می یابد. این اتفاق می افتد تا زمانی که حجم تمام شود. فشار دادن و نگه داشتن آن به آهنگ بعدی می رود.

کاهش صدا: یک بار فشار دادن این دکمه ارتفاع را یک سطح کاهش می دهد. با فشردن و نگه داشتن این دکمه به آهنگ قبلی نیز می روید.

صدای میکروفون: با یک بار فشار دادن این دکمه، میکروفون در حین تماس فعال یا غیرفعال می شود. با دوبار کلیک کردن روی این دکمه شماره گیری صوتی فعال می شود.

یک بلندگوی پاسخگو Moore s1001bt

اسپیکر Moore s1001bt از باتری 2600 میلی آمپر ساعتی استفاده می کند که می تواند دستگاه را تا 12 ساعت روشن نگه دارد و موسیقی پخش کند. البته هر چه صدا بلندتر باشد باتری زمان کمتری می تواند این اثر را حفظ کند. برای شارژ اسپیکر 1MORE S1001BT باید از کابل USB C که در سمت راست دستگاه قرار دارد استفاده کنید. باید گفت این قسمت به گونه ای محافظت می شود که آب به داخل آن نفوذ نمی کند. برای تکمیل این محصول به حدود سه ساعت زمان نیاز دارید. هنگامی که دستگاه به طور کامل شارژ شد، LED قرمز خاموش می شود.

یک بلندگوی پاسخگو Moore s1001bt

حرف آخر

همانطور که گفتیم این محصول صدای 360 درجه ساطع می کند و به گونه ای ساخته شده است که به راحتی می تواند صدا را در خانه یا جهان دیگر پخش کند. محدوده فرکانس این اسپیکر بین 70 هرتز شروع می شود و با توجه به سایز اسپیکر صدای بسیار بلندی پخش می کند. با توجه به سایز کوچک این محصول مشاهده می کنید که حجم بسیار بالایی دارد. در ضمن این قابلیت بر روی اسپیکر 1MORE S1001BT تعبیه شده تا با افزایش صدا کیفیت صدا کاهش نیابد و نویز نداشته باشد.

اگر دو دستگاه از این دستگاه دارید، می توانید صدای استریو را تجربه کنید. این اسپیکر بی سیم قابل حمل از طریق بلوتوث به دستگاه های مختلف متصل می شود و می توانید به راحتی از آن استفاده کنید. به لطف اپلیکیشن اندرویدی که برای این محصول توسعه داده شده است، می توانید فریمور اسپیکر 1MORE S1001BT را نیز به روز کنید که جزء خاص و مهمی به حساب می آید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی اسپیکر وان مور s1001bt" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی اسپیکر وان مور s1001bt"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427