برسی محتویات جعبه گوشی سامسونگ A31 

در این مطلب با عنوان محتویات جعبه گوشی سامسونگ A31  از مجله آسیاننت با ما همراه باشید و جدیدترین اخبار حوزه موبایل را دنبال و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

سامسونگ

بررسی Samsung Galaxy A31 l A31

گوشی سامسونگ A31 یکی از جدیدترین گوشی های شرکت سامسونگ است که در چهار رنگ آبی، قرمز، سفید و مشکی با طراحی زیبا و دوربین چهارگانه وارد بازار شد. این گوشی با مشخصات خوب سعی می کند در بازار گسترده خود را نشان دهد. در ادامه به مشخصات گوشی سامسونگ A31 می پردازیم تا ببینیم آیا این محصول می تواند موفقیت سایر مدل های سری A را تکرار کند و باعث افتخار سامسونگ در بازار گسترده تر شود. قیمت گوشی های سامسونگ به صورت آنلاین در وب سایت فروشگاه های معتبر اینترنتی به روز می شود تا بهترین قیمت را به شما ارائه دهد.

معرفی سامسونگ گلکسی A31

داخل جعبه گوشی سامسونگ A31

در جعبه گوشی سامسونگ A31 علاوه بر گوشی؛ شارژر دیواری با کابل نوع C، هندزفری، کیف شفاف و دفترچه راهنما ارائه می شود. سامسونگ گلکسی A31 با محتویات داخل بدنه خود تقریباً سعی کرده نیاز همه مخاطبان خود را تامین کند و به عنوان یک رسانه کامل ظاهر شود.

قفل Samsung Galaxy A31 خود را باز کنید

کیفیت طراحی و ساخت

گوشی سامسونگ A31 طراحی مدرن و شیکی دارد. علاوه بر صفحه نمایش با حاشیه های بسیار باریک، جلوی این گوشی دارای دوربین سلفی و اسپیکر است. به لطف الگوی خاص و خاصی که سامسونگ برای قاب عقب در نظر گرفته است، این محصول جلوه خاصی از نور را به نمایش می گذارد که بسیار جذاب و چشمگیر است. در پشت این گوشی چهار دوربین و یک فلاش به شکل مستطیل وجود دارد و لوگوی سامسونگ در زیر دوربین خودنمایی می کند. کلیدهای پاور و تنظیم صدا در سمت راست گوشی و درگاه سیم کارت در سمت چپ قرار دارند. در پایین گوشی سامسونگ A31 یک پورت Type C، یک بلندگو و یک جک 3.5 میلی متری صدا پیدا می کنیم. ابعاد این گوشی 8.8 در 73.1 در 159.3 میلی متر و وزن آن 185 گرم است.

طراحی سامسونگ گلکسی A31

صفحه نمایش گوشی سامسونگ A31

سامسونگ A31 از صفحه نمایش 6.4 اینچی Super AMOLED در طراحی این گوشی میان رده استفاده کرده است. رزولوشن 2400 در 1080 پیکسل تصویر را با وضوح و کیفیت خوبی نشان می دهد و تراکم 411 پیکسل در هر اینچ باعث می شود جزئیات به راحتی قابل مشاهده باشند. نسبت صفحه نمایش به بدنه این گوشی 84.9 درصد است که نسبت تصویر 20:9 را ارائه می دهد و در Samsung A31 بازی می کند. صفحه نمایش نسبتا عریض این گوشی کیفیت خوبی دارد که می تواند رضایت مخاطبانش را جلب کند.

صفحه نمایش گلکسی A31

دوربین سامسونگ A31

ماژول 4 سنسور دوربین در سال 2020 چیز جدیدی نیست، اما بهتر است از قبل بگوییم که این سنسورها کیفیت خوبی دارند و کاربران خود را ناامید نخواهند گذاشت. دوربین اصلی سامسونگ A31 دارای رزولوشن 48 مگاپیکسلی است. دوربین این گوشی کیفیت خوبی دارد و می تواند حتی در نور کم نیز تصاویری با کیفیت ثبت کند. دوربین دیگر این گوشی نیز دارای رزولوشن 8 مگاپیکسلی است که می تواند تصاویری با زاویه 123 درجه ثبت کند. در بالای دوربین اصلی یک سنسور عمق میدان 5 مگاپیکسلی برای ثبت جزئیات بیشتر وجود دارد. این سنسور برای عکاسی پرتره و بوکه پس زمینه استفاده می شود. و در نهایت به دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی می رسد که برای گرفتن عکس از راه دور استفاده می شود. محدوده دینامیکی این سنسورها زیاد است و کنتراست و رنگ آن قابل قبول است. در مجموع نتایج این محصول بهتر از حد متوسط ​​است. همچنین گوشی A31 سامسونگ قابلیت ضبط ویدیو با کیفیت 1080 با نرخ 30 فریم بر ثانیه را دارد که می تواند بسیار مفید باشد. دوربین سلفی نیز عملکرد رضایت بخشی دارد. سنسور 20 مگاپیکسلی گوشی سامسونگ A31 می تواند عکس هایی با کیفیت و با جزئیات بالا بگیرد. این دوربین سلفی می تواند ویدیوهای 1080p ضبط کند و می تواند خاطرات شما را با کیفیت خوبی ثبت کند.

دوربین گلکسی A31

دستگاه موبایل سامسونگ A31

سامسونگ گلکسی A31 از یک پردازنده هشت هسته ای استفاده می کند که به راحتی پردازش های سنگین را انجام می دهد و نیازهای عمومی کاربران را برآورده می کند. سامسونگ گلکسی A31 در سه نسخه با 64 گیگابایت رم و 128 گیگابایت رم با 6.4 گیگابایت رم عرضه می شود که به معنای اجرای سریعتر برنامه و قدرت پردازش بالاتر است. اگر این مقدار حافظه داخلی پاسخگوی نیاز شما نیست، می توانید با قرار دادن کارت حافظه MicroSD ظرفیت آن را به میزان قابل توجهی افزایش دهید. دستگاه سامسونگ گلکسی A31 عملکرد خوبی دارد و نیازهای شما را برآورده می کند. استفاده از پردازنده سامسونگ در گلکسی A31 سامسونگ عملکرد بی عیب و نقصی را به همراه داشته و این دستگاه را از نظر کارایی روان و بهتر کرده است.

دستگاه گلکسی A31

باتری و اسپیکر سامسونگ A31

سامسونگ A31 دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است که ظرفیت بالایی دارد. سامسونگ گلکسی A31 از شارژ سریع 15 واتی پشتیبانی می کند که می تواند شارژ باتری را در مدت زمان کوتاهی به میزان قابل توجهی افزایش دهد. گوشی سامسونگ A31 با ظرفیت بالای خود به مدت 1 روز و گاه تا روز بعد شما را همراهی می کند. اسپیکر گلکسی A31 سامسونگ کیفیت خوبی دارد. خروجی قدرتمند و قدرتمند این گوشی به راحتی فضای اطراف را پوشش می دهد، البته با افزایش حجم، کیفیت آن کاهش می یابد، بنابراین تفاوت چندانی احساس نمی شود.

باتری گلکسی A31

نرم افزار موبایل سامسونگ A31

سامسونگ گلکسی A31 با اندروید 10 و آخرین نسخه رابط کاربری سامسونگ یعنی OneUI2 وارد بازار شده است. می توان گفت که هیچ تاخیر و کندی در این گوشی وجود ندارد که می تواند تجربه موبایلی هیجان انگیزی را برای شما به ارمغان بیاورد. سامسونگ در این نسخه از رابط کاربری سعی کرده بهترین محیط ممکن را ایجاد کند تا کاربران بتوانند تجربه خوبی از کار با تلفن همراه خود داشته باشند.

نرم افزار Galaxy A31

خلاصه

سامسونگ A31 را بررسی کردیم و به نقاط قوت و ضعف آن پی بردیم. سامسونگ گلکسی A31 رقیب قدرتمندی در رنج قیمت دارد. گوشی سامسونگ A31 مانند بسیاری از گوشی هایی که امروزه از برندهای مختلف عرضه می شوند، دارای دوربین های متعدد، پردازنده قدرتمند، باتری با ظرفیت بالا و زبان طراحی به روز شده است. در ادامه در مورد دلایل اصلی خرید این گوشی صحبت خواهیم کرد.

چرا خرید؟

  • صفحه نمایش Super AMOLED
  • دوربین چهارگانه
  • باتری با کیفیت بالا

اگر از مطلب محتویات جعبه گوشی سامسونگ A31  راضی بودید نظر خود را کامنت و این مطلب را به اشتراک بگذارید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی محتویات جعبه گوشی سامسونگ A31 " هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی محتویات جعبه گوشی سامسونگ A31 "، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427