برسی؛ معرفی اجاق گاز صفحه ای سینجر مدل SDG 501W

در این مطلب با موضوع معرفی اجاق گاز صفحه ای سینجر مدل SDG 501W و دیگر مطالب لوازم خانگی در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

اجاق گاز

معرفی اجاق گاز سینگر SDG 501W

شرکت صنعتی سینگر با تولید لوازم خانگی به ویژه محصولات گرم با مهارت و تخصص فراوان توانسته است جایگاه خوبی را در بین تولیدکنندگان معروف داخلی کسب کند. این شرکت از سال 1371 با هدف عرضه محصولات گرم وارد عرصه تولید شد و در حال حاضر به عنوان تولید کننده در زمینه لوازم خانگی در بازار داخلی فعالیت می کند. این برند ایرانی به دلیل ویژگی هایی مانند خدمات پس از فروش، قیمت مناسب و در دسترس بودن قطعات یدکی به یکی از تولیدکنندگان برتر و قابل اعتماد تبدیل شده است. یکی از محصولات قابل تقدیر این برند اجاق گاز سینگر SDG 501W می باشد که در ادامه به ارائه آن می پردازیم.

به عنوان زادگاه هر خانه، آشپزخانه با توجه به فضا و سبک دکوراسیون شخصی به لوازم خانگی مانند اجاق گاز، یخچال، هود، زیرسیگاری و … مجهز شده است. بنابراین امروزه تصور زندگی بدون آنها دشوار به نظر می رسد. امروزه با توجه به تغییراتی که در زمینه دکوراسیون ایجاد شده است، مدل صفحه نمایش این وسیله کاربردی بسیار محبوب شده است.

وضعیت:

این مدل یکی از محصولات موفق با ویژگی های منحصر به فرد است. ابعاد این مدل 90*52 سانتی متر است و دارای 5 مشعل می باشد که مشعل های کوچک و متوسط ​​در سمت چپ و مشعل صفحه اصلی در سمت راست قرار گرفته است. توری های آهنی به کار رفته در این محصول در برابر حرارت مقاوم بوده و حرارت را بهتر انتقال می دهند. این توری ها هنگام استفاده از ظروف سنگین تعادل بهتری ایجاد می کنند و از رسیدن گرما به کتاب جلوگیری می کنند. صفحه نمایش شیشه ای علاوه بر ظاهر زیبا از مواد نشکن و ضد خش ساخته شده و در برابر ضربه و حرارت بسیار مقاوم است. همچنین سبکی این مدل از اجاق گاز صفحه ای سینگر در نوع اتوماتیک و فوق سریع (Top Time) می باشد. از دیگر ویژگی های این مدل استفاده از شعله اضافی برای پلوپز است که با قدرت حرارت و راندمان زمان پخت را کاهش می دهد. در نهایت این دستگاه از نظر کیفیت و کارایی محصولی مطمئن معرفی شده است و اگر قصد خرید اجاق گاز را دارید این محصول را به شما پیشنهاد می کنیم.

معرفی اجاق گاز صفحه ای سینجر مدل SDG 501W

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی؛ معرفی اجاق گاز صفحه ای سینجر مدل SDG 501W" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی؛ معرفی اجاق گاز صفحه ای سینجر مدل SDG 501W"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427