بررسی اسپیکر gtk-pg10

اگر شما هم بدنبال مطالعه بررسی اسپیکر gtk-pg10 هستید این مقاله از سایت آسیاننت را برسی نمایید.

اسپیکر

بررسی بلندگو gtk-pg10

در بیشتر مهمانی ها و مراسم، موسیقی نقش پر رنگی دارد. بالاخره موسیقی می تواند همه را دور هم جمع کند. حال برای بهبود کیفیت پخش موسیقی باید یک پخش کننده مناسب داشته باشید. محصولات صوتی مختلفی در بازار وجود دارد که می توانید آنها را خریداری کنید. یکی از این محصولات اسپیکر است. این محصول نه تنها کیفیت بالایی را ارائه می دهد، بلکه حمل آن نیز بسیار آسان است. بسیاری از برندها سعی در تولید چنین محصولاتی داشته اند. اما اسپیکر gtk-pg10 یکی از بهترین مدل های موجود در بازار است. اسپیکر gtk-pg10 هم به عنوان یک پخش کننده خوب، هم یک بوم باکس با کیفیت و هم یک دستگاه کارائوکه منحصر به فرد به حساب می آید. در واقع اسپیکرهای سونی gtk-pg10 پکیج بسیار خوبی برای مهمانی ها و مراسم هستند و تعداد بسیار کمی مانند آنها را خواهید یافت. البته قیمت اسپیکرهای GTK-PG10 سونی ما را با محصول جالبی روبرو می کند.

  • صدای خوب
  • کانال ارتباطی خوب
  • اجرای موثر
  • باتری خوب
  • خیلی خوشگل نیست
  • قیمت بلا نسبت به چندین محصول
  • برای دریافت بودجه باید مدت زیادی صبر کنید

طراحی صدای gtk-pg10

اول از همه باید بگوییم که به عنوان یک محصول قابل حمل، اسپیکرهای سونی gtk-pg10 خیلی جمع و جور و ظریف نیستند. اما در ماشین شما جا می شود و می توانید آن را به مکان های جدید ببرید. حتی این محصول می تواند انتخاب مناسبی برای سفر باشد. شما با یک محصول نسبتاً سنگین سر و کار دارید. اسپیکر سونی gtk-pg10 تقریبا 5 کیلوگرم وزن دارد و به همین دلیل یکی از سنگین ترین محصولات بازار به حساب می آید. سونی برای سهولت در حمل این محصولات از دو دسته استفاده کرده است.

اگرچه طراحی این محصول خیلی کوچک نیست و ویژگی های خاص خود را دارد. برای مثال باید بگوییم که اسپیکر سونی gtk-pg10 دارای قسمت های مختلفی است. یک قسمت ثابت و یک قسمت تاشو یا تاشو. این ویژگی باعث می شود از فاصله دور شبیه یک بلندگوی پرنده gtk-pg10 به نظر برسد.

طراحی صدای gtk-pg10

هنگامی که بلندگوی سونی gtk-pg10 را راه اندازی می کنید، توییتر آن در کناره قرار می گیرد و بنابراین، صدا بیشتر محیط را پوشش می دهد که برای دنیای باز کار می کند. با بسته شدن قیمت اسپیکرهای تاشو، کیفیت صدا را بهتر احساس خواهید کرد، زیرا صدا با جزئیات بالاتر متمرکزتر و واضح تر است.

از دیگر ویژگی های خوب این محصول می توان به ضد آب بودن پنل آن اشاره کرد. همچنین وقتی قسمت تاشو اسپیکر gtk-pg10 را باز می کنید، می بینید که جایی برای قرار دادن لیوان و بطری های نوشابه وجود دارد. حتی می توانید از این قطعه به عنوان یک میز کوچک استفاده کنید.

در پشت اسپیکر سونی می توانید پورت برقی را ببینید که می تواند دستگاه را تامین کند. این محصول دارای باتری داخلی است که می توانید آن را با خود ببرید و در خارج از منزل از آن استفاده کنید. پورت این محصول در برابر آب و گرد و غبار نیز مقاوم است.

طراحی صدای gtk-pg10

در بالای اسپیکر gtk-pg10 یک صفحه نمایش کوچک خواهید دید که اطلاعات محدودی را به کاربر منتقل می کند. شما می توانید اطلاعاتی مانند فعال یا غیر فعال بودن مگا بیس یا سایر حالت های پخش را در این صفحه مشاهده کنید. اسپیکر gtk-pg10 مجهز به دکمه های مخصوص افزایش و کاهش صدا یا تغییر موسیقی است. دکمه جستجوی خودکار کانال های رادیویی در این محصول سونی موجود است.

همچنین دکمه ای برای تنظیم صدا وجود دارد. این دکمه ها میزان صدای میکروفون متصل به این اسپیکر یا میزان اکو یا حالت Mega Bass را تغییر می دهند. حتی اگر این دکمه را نگه دارید، ظرفیت باتری باقی مانده را مشاهده خواهید کرد. پنل جلویی بلندگوی سونی gtk-pg10 را باز کنید و سپس می توانید به پورت USB، ورودی صدا و جک میکروفون کارائوکه دسترسی پیدا کنید. می توانید لوگوی سونی را روی بلندگوها بیابید تا از کیفیت بالای آن ها مطمئن شوید.

طراحی صدای gtk-pg10

بلندگوهای سونی gtk-pg10 از روش های ارتباطی مختلفی استفاده می کنند. می توانید گوشی خود را از طریق بلوتوث به اسپیکر gtk-pg10 متصل کنید یا می توانید موسیقی مورد علاقه خود را از طریق USB پخش کنید. البته می توانید از پورت USB برای شارژ گوشی یا سایر دستگاه ها استفاده کنید. طول اتصال بی سیم با این دستگاه سونی 10 متر خواهد بود و همچنین می توانید سه دستگاه بلوتوث را به صورت همزمان به این محصول متصل کنید.

کیفیت صدای سونی gtk-pg10

در ابتدا باید بگوییم که صدای سونی gtk-pg10 بسیار بلند است. صدای این محصول بدون افت کیفیت افزایش می یابد. وقتی اکولایزر روی Flat تنظیم شود همه چیز خوب است. صدای باس کم شده و صدای مید و مید واضح است. البته شما قادر خواهید بود تنظیمات EQ را تغییر دهید. این کار از طریق اپلیکیشن ارائه شده به همراه این محصول انجام می شود. این اسپیکر برای افزایش کیفیت پخش موسیقی از کدک های LDAC و بلوتوث پشتیبانی می کند. پس حتما شاهد کیفیت صدای عالی از بلندگوهای gtk-pg10 در همه دستگاه های خود باشید.

کیفیت صدای سونی gtk-pg10

نرم افزار بلندگو gtk-pg10

قیمت اسپیکر سونی GTK-PG10 خیلی گران یا خیلی ارزان نیست و تنوع سخت افزاری و نرم افزاری خوبی را در اختیار کاربران قرار می دهد. اپلیکیشن Music Center برای این اسپیکر منتشر شده است که باید آن را دانلود کنید. این نرم افزار شامل تغییرات مختلف و ویژگی های خاص است.

باتری

راه های مختلفی برای تقویت صدا در این اپلیکیشن وجود دارد که می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید. می توانید تنظیمات موسیقی و ویدیو را تغییر دهید. با استفاده از این برنامه می توانید به لیست موسیقی دسترسی داشته باشید و پخش موسیقی را تغییر دهید. حتی می توانید زمان خواب را تنظیم کنید یا با دستورات صوتی کار کنید. با این اپلیکیشن می توانید به سرویس هایی مانند گوگل پلی موزیک و اسپاتیفای دسترسی داشته باشید و مستقیما از این سرویس ها به پخش موسیقی بپردازید. اگر از حالت رادیویی استفاده می کنید، می توانید کانال ها را با برنامه پیدا کنید.

بررسی بلندگو gtk-pg10

باتری

باتری بلندگوی سونی gtk-pg10 یکی از نقاط قوت این محصول خواهد بود. بر اساس تست های باتری، این محصول تا 13 ساعت در حالت بلوتوث قابل استفاده است. البته تغییر صدا می تواند باتری را به سرعت تخلیه کند. در تست صدا 50 درصد بود و موسیقی تا 9 ساعت به طور مداوم پخش شد. البته باید بگوییم که شارژ بلندگوهای gtk-pg10 زمان زیادی می برد. برای شارژ این محصول سونی باید 6 ساعت صبر کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی اسپیکر gtk-pg10" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی اسپیکر gtk-pg10"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427