بررسی اسپیکر onyx studio 6

اگر شما هم بدنبال مطالعه بررسی اسپیکر onyx studio 6 هستید این مقاله از سایت آسیاننت را برسی نمایید.

اسپیکر

بررسی اسپیکر Onyx Studio 6

اسپیکر بلوتوث Harman Kardon onyx studio 6 از نظر طراحی محصولی منحصر به فرد و بسیار جذاب به حساب می آید. این طراحی خاص باعث شده است که اسپیکر پرتابل Harman Kardon onyx studio 6 توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. همچنین این محصول دارای گواهی IPX7 است که آن را در برابر آب و گرد و غبار مقاوم می کند. البته مهم ترین ویژگی اسپیکر Harman Kardon onyx studio 6 کیفیت بالای آن است. این اسپیکر صدایی واضح و دقیق پخش می کند و به همین دلیل برای گوش دادن به انواع موسیقی مناسب است. از بین تمامی اسپیکرهای قابل حمل هارمن کاردون، این مدل زیبا، خوش ساخت و با کیفیت است. قیمت اسپیکر onyx studio 6 باعث شده تا افراد زیادی با توجه به ویژگی های آن به فکر خرید این محصول باشند.

  • چندین دستگاه را می توان به طور همزمان به این محصول متصل کرد
  • کیفیت بالا
  • شکل خوب
  • وزن کمی بالاتر
  • صدای تک
  • بدون تغییر EQ

طراحی بلندگوی Onyx Studio 6

یکی از اولین ویژگی هایی که به سرعت توجه شما را به این محصول جلب می کند طراحی منحصر به فرد و جذاب آن است. اسپیکرهای هارمن کاردون onyx studio 6 به صورت دایره ای طراحی شده است و حتی بخشی از این شکل دایره ای آن کاری است که انجام می دهد. این طراحی باعث می شود از دور به نظر برسد که کیف پول دارید. اسپیکر بلوتوث Harman Kardon onyx Studio 6 در رنگ های مشکی، آبی و خاکستری به بازار عرضه شده است. اسپیکر Harman Kardon onyx studio 6 با ابعاد 284*291*128 میلی متر ساخته شده و وزن آن تا 3 کیلوگرم می باشد. چنین ابعاد و وزنی باعث شد تا حمل اسپیکر onyx studio 6 سخت نباشد و بتوانید آن را به راحتی جابجا کنید.

در بالای اسپیکر بلوتوث Harman Kardon onyx Studio 6 می توانید دکمه های کنترل این محصول را بیابید. البته دکمه ها همرنگ متریال و پارچه به کار رفته در ساخت این اسپیکر هستند و از دور قابل مشاهده نخواهند بود. در این بخش می توانید دکمه بلوتوث، روشن و خاموش کردن و دکمه صدا را پیدا کنید. همچنین دکمه ای برای تغییر موسیقی خواهید داشت. در پایین این دکمه ها یک سری چراغ LED قرار دارد که وضعیت دستگاه را نشان می دهد. هنگام خرید اسپیکر onyx studio 6 باید به دقت در نظر داشته باشید که این محصول دارای ساب ووفر 4.7 اینچی بوده و از توییتر استفاده می کند. این دو قسمت در کنار هم 50 وات صدای خروجی دارند. طبق اطلاعات منتشر شده، محدوده فرکانس هارمن کاردون اونیکس استودیو 6 بین 50 تا 20 هرتز است. اگر دو مدل Harman Kardon onyx studio 6 را قرار دهید و به هم وصل کنید صدای استریو ایجاد می کنند.

در پشت اسپیکر Harman Kardon یک پورت برق و یک جک 3.5 میلی متری صدا قرار دارد. همچنین یک پورت micro USB برای سرویس و تعمیرات روی این محصول تعبیه شده است. بلندگوهای هارمن کاردون onyx studio 6 از گواهی IPX7 استفاده می کند و آن را در برابر نفوذ آب مقاوم می کند. البته گفته می شود این محصول تنها در عمق یک متری آب مقاومت خواهد کرد. بدیهی است که بلوتوث این محصول در زیر آب به خوبی کار نمی کند. خاصیت ضدآب بودن این محصول بسیار حائز اهمیت است، بنابراین می توان از آن در برابر باران و پاشش آب استفاده کرد. مطمئن شوید که درب پورت عقب بسته است. با توجه به تست های انجام شده با اسپیکر onyx studio 6 مشخص شده است که عمر باتری این محصول تا هشت ساعت می باشد. البته هر چه میزان صدا را بیشتر کنید زمان کمتری می توانید از این اسپیکر قابل حمل استفاده کنید.

عملکرد

هنگام خرید اسپیکر onyx studio 6 باید به این نکته دقت کنید که قیمت اسپیکر onyx studio 6 اگرچه ارزان نیست اما چندان بالا نیست. این محصول عملکرد کلی خوبی در پخش موسیقی دارد. قدرت بیس این محصول قابل قبول است و می تواند اشیاء قرار گرفته در همان استیج را جابجا کند. حتی در بالاترین میزان صدا، می توانید ببینید که کیفیت صدا بدتر نمی شود و این به لطف فناوری DSP یا Digital Signal Processing اتفاق می افتد. کیفیت صدای بلندگوی بلوتوث Harman Kardon onyx Studio 6 زمانی مشخص می شود که به موسیقی های مختلف گوش می دهید. این محصول می تواند هر سبکی را تحمل کند.

اجرای Harman Kardon Speaker Onyx Studio 6

نتیجه گیری

در کل باید توجه داشته باشیم که قیمت اسپیکر onyx studio 6 با توجه به ظاهر و طراحی مناسب به نظر می رسد. با این حال، محصولات دیگری در بازار وجود دارد که از استانداردهای جدیدتری استفاده می کنند و باتری های بهتری دارند. این محصول هارمن کاردون به دلیل طراحی منحصر به فردش مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار گرفته است. با این حال، فقدان اپلیکیشنی برای تغییر تنظیمات EQ در این محصول به شدت احساس می شود. داشتن نسخه قدیمی بلوتوث باعث شد این محصول هارمن کاردون نتواند کدک های جدید را پخش کند. با این حال صدای با کیفیت و باکیفیت را از اسپیکر بلوتوث Harman Kardon onyx Studio 6 خواهید دید. ضد آب بودن یکی از ویژگی های جذاب این محصول می باشد. نکته جالب اینجاست که اسپیکر بلوتوث Harman Kardon onyx studio 7 که مدل جدید اسپیکر بلوتوث Harman Kardon onyx Studio 6 می باشد ضد آب نیست.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی اسپیکر onyx studio 6" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی, کسب و کار ایرانی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی اسپیکر onyx studio 6"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427